AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 For noen dager siden hadde vi en "krangel" hvor han ble fornærmet eller noe, og vil nå ikke snakke med meg. Jeg har prøvd flere ganger uten hell å snakke med han, men jeg får ikke svar. Regner vel med at jeg ble dumpet her, er litt forvirret. Men hva gjør jeg fremover nå? Vi har noen ting hos hverandre. Skal jeg bare levere det på døra hans eller skal jeg vente en stund til til han selv foreslår å gi hverandre tingene våre? For min del haster det ikke med mine egne ting, men synes hele situasjonen nå er så merkelig at jeg bare vil bli ferdig med det så fort som mulig. Anonymkode: 34ec7...cdc
katrineyeeey Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 jeg ville gitt han litt tid, ikke mast for mye. du sier du har prøvd å ta kontakt, men uten hell. da viser du at du bryr deg, men om du også gir personen litt tid og rom, typ en uke eller noe, så tar personen helt sikkert til fornuft og tar kontakt med deg igjen. om dere faktisk liker hverandre så kan ikke en krangel eller fornærmelse være nok til å avslutte hele greia deres vel 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Furtefolk hadde jeg droppa tvert. Anonymkode: 7b0de...143 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Furtefolk hadde jeg droppa tvert. Anonymkode: 7b0de...143 Jeg er enig. Hvis han har eskalert en tullete krangel til det punktet hvor han nekter å svare deg, å skal gi deg silent treatment i staff, hadde jeg enten droppet fyren, eller gitt ettertrykkelig klar beskjed om at det kan han ta rennafart å drite i i fremtiden. Var sammen med en sånn dramatiker, var utrolig slitsomt. Men nå vet jo ikke jeg om han eskalerte en fillekrangel, eller om du sa eller gjorde noe som gjorde at han burde reagert sånn.. Anonymkode: 9dd5d...38a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 Hvordan gikk det, ts? Har du fått et svar?😊 Anonymkode: ffc5f...e60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå