Gå til innhold

Tromsø 17 mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i bergen. 

Anonymkode: bf638...9fe

👍

Anonymkode: f3fee...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Mrs.Under skrev:

Lotus bruker å ha en egen 17. mai meny, dvs at den vanlige meyen ikke gjelder, så det hadde jeg droppa. Suvi har god sushi, det samme har Rå. For tapas veger du Tapas Tromsø, for fisk; FiskeCompagniet eller Arctandria,  for kjøttmat enten Biffhuset eller Graffi. For indisk; Indie.

Vil du opp i pris og høyne opplevelsen, anbefaler jeg Mathallen, Smak eller Emmas. Alle restaurantene ligger i sentrum.

Vil du ha bord, må du bestille på forhånd, det gjelder ikke bare for 17. mai, men alle dagene du er i Tromsø.

Mathallen har jeg hørt ikke er så bra...

Emma har jeg hørt mye bra om

Anonymkode: f3fee...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestill i god tid, ja! Det gjelder egentlig hele året. Tromsø er fullpakket av turister og hele sentrum kryr av ivrige utlendinger på nordlys/midnattsol-jakt :ler:

Jeg anbefaler også Mathallen, Emmas drømmekjøkken, Biffhuset og Graffi :)

Anonymkode: 494cc...a4a

Takk :)

Anonymkode: f3fee...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mrs.Under skrev:

Lotus bruker å ha en egen 17. mai meny, dvs at den vanlige meyen ikke gjelder, så det hadde jeg droppa. Suvi har god sushi, det samme har Rå. For tapas veger du Tapas Tromsø, for fisk; FiskeCompagniet eller Arctandria,  for kjøttmat enten Biffhuset eller Graffi. For indisk; Indie.

Vil du opp i pris og høyne opplevelsen, anbefaler jeg Mathallen, Smak eller Emmas. Alle restaurantene ligger i sentrum.

Vil du ha bord, må du bestille på forhånd, det gjelder ikke bare for 17. mai, men alle dagene du er i Tromsø.

Takk :)

Anonymkode: f3fee...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør jo her fordi jeg ønsket råd, hvis noen synes de er kjedelig (noe du gjør også) vil jeg vite, og unngå de stedene.

Anonymkode: f3fee...a94

Jeg stilte ab spørsmålet fordi jeg lurte på hva som var kjedelig, da jeg ikke synes det samme. 

Men folk er forskjellige. Ser Graffi er anbefalt, og jeg vet mange skryter. Vi fikk derimot smakløs mat og dårlig service 🤷🏻‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nordlending skrev:

Jeg stilte ab spørsmålet fordi jeg lurte på hva som var kjedelig, da jeg ikke synes det samme. 

Men folk er forskjellige. Ser Graffi er anbefalt, og jeg vet mange skryter. Vi fikk derimot smakløs mat og dårlig service 🤷🏻‍♀️

ok, men det er sånne meninger jeg vil bha.

Anonymkode: f3fee...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mathallen har jeg hørt ikke er så bra...

Emma har jeg hørt mye bra om

Anonymkode: f3fee...a94

Tja, smaken er som baken, men Mathallen har 4,5 stjerner på TripAdvisor og så kan man jo lese denne artikkelen https://www.itromso.no/nyheter/2016/10/19/Mathallen-er-kåret-til-en-av-Nordens-beste-restauranter-13668518.ece

Jeg har vært der flere ganger, og for meg er dette en av de aller beste restaurantene i Tromsø. Men som sagt, man har forskjellig smak, og Mathallen har fokus på lokale nordnorske råvarer, så om man ikke liker fisk, rein og kval så sliter man jo med menyen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mrs.Under skrev:

Tja, smaken er som baken, men Mathallen har 4,5 stjerner på TripAdvisor og så kan man jo lese denne artikkelen https://www.itromso.no/nyheter/2016/10/19/Mathallen-er-kåret-til-en-av-Nordens-beste-restauranter-13668518.ece

Jeg har vært der flere ganger, og for meg er dette en av de aller beste restaurantene i Tromsø. Men som sagt, man har forskjellig smak, og Mathallen har fokus på lokale nordnorske råvarer, så om man ikke liker fisk, rein og kval så sliter man jo med menyen der.

Uitfra hva jeg har lest tror jetg dropper den, og tillegg synes jeg navnet er missvissende, det er ikke en mathall.

Anonymkode: f3fee...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, nordlending skrev:

Jeg stilte ab spørsmålet fordi jeg lurte på hva som var kjedelig, da jeg ikke synes det samme. 

Men folk er forskjellige. Ser Graffi er anbefalt, og jeg vet mange skryter. Vi fikk derimot smakløs mat og dårlig service 🤷🏻‍♀️

Jeg kan alltid finne en liste med resturanter på google og tripadvisor, men jeg vil ha personlige mening, uten å måtte lese hundrevis av anmeldser, derfor spurt her..

Anonymkode: f3fee...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...