AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #1 Skrevet 2. april 2019 Jeg ønsker å slette kommentarer jeg har lagt inn på innlegg, men husker jo ikke alle. Vet at det finnes funksjon for det på «likes» der de kan fjernes igjen, kan jeg finne ut på en eller annen måte det samme med kommentarer? Anonymkode: bfb89...355
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Dersom du har blokkert noen kontoer hvor du har deltatt i kommunikasjon kan det komme opp om du "unblocker" kontoene, og de ikke har blokkert deg. Ellers må du nesten slette din egen konto for å få fjernet absolutt alle kommentarer og svar til kommentarer. De forsvinner nemlig ved varig sletting av konto. For å unngå at du mister rett til instanavnet du har, kan du endre kontonavnet til et random navn før du sletter kontoen, for deretter å opprette ny konto. Om du vil ta det sikre valget for å få fjernet alt. Anonymkode: 9be0c...6c0
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #3 Skrevet 2. april 2019 Btw, bilder du har postet på instagram vil fortsatt befinne seg i en instagram folder på tlf din under galleri. Anonymkode: 9be0c...6c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå