AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Vel, å date bare for å date gjør meg ingenting da jeg stort sett ikke får noen videre interesse for folk uansett, så jeg dater ikke noe særlig. Jeg MÅ ikke ha noen, men jeg kjenner jo likevel litt på det savnet, å ha noen som ser meg litt ekstra, som vil være med meg. Har ikke hatt noe lett for å forelske meg, det får være så....godt egentlig. Men når jeg gjør det så raser livet sammen. Livskvaliteten reduseres betraktelig. Jeg har opplevd å bli det i en gammel bekjent, forholdet til vedkommende ble jo helt annerledes fordi jeg ikke lenger var avslappet til vedkommende. Nå har jeg ikke lenger noen som helst følelser for denne personen og vi snakker som normalt, avslappet og trygt. Han har fått seg dame, jeg liker en annen. Men her også gjør jeg samme greia. Denne personen var ny i livet mitt, så blir jeg analyserende og sjalu. Jeg begynner selvfølgelig å se etter "diagnoser" på oppførselen hans. Akkurat slik som vi holder på ang. sykdom, vi søker på internett og finner kjennetegn på alt! Den lille smerten du fikk i kneet KAN jo være kreft, ikke sant....slik holdt jeg på med han også. Så på hvor lang tid det tok før han svarte, når han tok kontakt om dagen, hvordan han var mot meg face to face, hva han ville finne på, hvordan han svarte...... Man kan kjenne igjen mye, både negativt og positivt. Jeg gjør såklart det (smarte?) og går på kg og spør. Stort sett er svarene fra kvinner, og det ser stort sett slik ut "en mann som virkelig er interessert gjør deg ikke usikker". Ok, HVORDAN gjør en mann en dame usikker? Er det slik at mannen automatisk har skylden for kvinnens usikkerhet? Hva om dama er usikker i utgpnktet? Likevel virker det for meg som at kvinner sitter litt igjen i eventrymentaliten eller hva en skal kalle det.... altså , skal mannen komme som en helt, du skal være prinsessa. For meg føltes det som at siden han ikke kom med blomster på døra, var han ikke interessert nok, mens en mann svarte; "har ikke lyst å bli anmeldt for å stalke, selvfølgelig dukker jeg ikke opp på døra!" Kanskje jeg har spurt på kg for mye? For svarene her er ALLTID negative! Anonymkode: 69354...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #2 Skrevet 2. april 2019 Svarene man får her er omtrent ubrukelige. De mest misslykkede damer og menn samles her. Feks. Inviterer enn mann hjem på date er det kun for sex. Spør han om dere skal på ferie før det har gått 1 år er han stalker osv. Er han under 1.80m dump han. Sender han ikke melding før dagen etterpå dump han. Sender han melding med en gang dump han. osv. Hilsen mann. Anonymkode: 89d8d...5d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå