Gjest Bellatrix Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Er folk morsommere som tar enkelte utdannelser enn andre? Er enkelte utdannelser mer gøy enn andre?
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 På det siste spørsmålet ditt kan jeg svare bekreftende. Jeg holder på med en gøy utdannelse
Arkana Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Hva er en gøy utdannelse da? Det er det nok svært delte meninger om. Selv studerer jeg psykologi og synes det er kjempegøy. Alt som har med økonomi, jus eller data (for å nevne noen, og håper ingen blir fornærmet) å gjøre synes jeg er drepende kjedelig, men det finnes sikkert nok av folk som synes revisjon er det morsomste som finnes i verden.
Gjest lilletroll Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Er folk morsommere som tar enkelte utdannelser enn andre? Er enkelte utdannelser mer gøy enn andre?
Gjest Bellatrix Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Selv tror jeg det finnes morsomme folk under alle utdannelser. Og jeg tror alle utdannelser kan være morsomme for de som liker de.
Gjest Seleena Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 He - he ! Det tror jeg også. Jeg skal sørge for å få meg en gøy utdannelse!!
Arwen Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Jeg kjenner en knakende morsom revisor jeg men ja, noen utdannelser er gøyere en andre, og hvem som er det er helt personlig, selv valgte jeg noe jeg trodde var gøy, men som viste seg å være et lite mareritt Skulle heller tatt tusen dekoratør og intertørfag. Mye morsomere.
Arkana Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Jeg kjenner en knakende morsom revisor jeg Ja, det gjør jeg også, broren min er en morsom og interessant mann. Men personlig hadde jeg virkelig slitt meg gjennom det studiet.
Arwen Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Ja, det gjør jeg også, broren min er en morsom og interessant mann. Men personlig hadde jeg virkelig slitt meg gjennom det studiet. jeg hadde ikke kommet meg gjennom det en gang jeg :o
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Ja. Klovner og komikere er morsommere enn resten, så utdannelsene deres må nok være morsommere enn resten.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Ja. Klovner og komikere er morsommere enn resten' date=' så utdannelsene deres må nok være morsommere enn resten.[/quote'] Jeg og flere med meg er direkte redd klovner - ei venninne av meg har til stadighet mareritt hvor hun blir forfulgt av klovner og komikere, faktisk. Så hva de lærer på skolen kan man lure på. Selv har jeg en utdannelse mange ser på som morsom, sær, kul osv, og joda - det ER en morsom utdanning. Men verken jeg eller de andre på kullet mitt var spesielt morsomme mennesker, i hvert fall ikke sånne midtpunkt/gledesspreder-morsomme... dessuten er vi flere som ikke har fått jobb, så om noen år er vi sikkert bare desillusjonerte sorte skygger av oss selv - ikke moro i det hele tatt:) Merker ellers at folk ser annerledes og med mer forventning på deg hvis du (som jeg) har en "spennende" utdanning. Teit synes jeg - jeg er slett ikke mer spennende nå enn for fire år siden da jeg hadde kjedelig lavstatusjobb og ikke hadde begynt på utdanninga mi. Mange som går glipp av interessante bekjentskaper ved å ha for mange fordommer. Tror de fleste som har valgt noe de trives med og som er flinke til å se ting i perspektiv har moro-potensiale.
Maetzii Skrevet 19. april 2005 #12 Skrevet 19. april 2005 Tror at folk som har en utdannelse som DE synes er morsom automatisk blir lykkeligere mennesker. Lykkelige mennesker er normalt morsommere enn ulykkelige mennesker. Altså vil en morsom utdannelse gi morsomme mennesker. Men de kan være utrolig morsomme selv om jeg personlig synes utdannelsen deres er kjempekjedelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå