AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Jeg møtte en mann på byen i begynnelsen av mars. Vi vet hvem hverandre er fordi vi har endel felles venner, men har aldri snakket med han før sånn ordentlig. Vi sendte meldinger i to uker etter dette, og da spurte jeg om han ville møtes. Han ga et langt og fint svar der han sa at han nylig hadde kommet ut av et langt forhold og var ikke klar for noe nytt. Jeg svarte like hyggelig og vi sendte noen meldinger til den dagen. Så har det vært stille nå i to uker før han igjen sendte melding. Samme gode kjemien og samtalen flyter lett, og han spurte om vi kunne treffes. Spørsmålet er om han er klar nå, når han ikke var det for to uker siden? Angrer på at jeg ikke spurte om han om det i starten av meldingene. Vi har jo både da og nå også skrevet ganske flørtete meldinger og en god del som handler om sex. Jeg har ganske koffert-humor og kan være litt drøy. Samtidig flyter samtalen uanstrengt om alt mulig annet også. Har jeg lagt opp til at når vi møtes er det fordi han vil ha sex? Samtidig ville han vel takket ja til å møtes for to uker siden om det bare handlet om sex? Anonymkode: d67fa...a6e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Han vil flørte, ha det gøy, se hva som skjer, sex. Tviler på at han etter 14 dager tenker NÅ er jeg klar for et forhold. Men.. Om dere blir kjent, har det fint så KAN det være han blir klar for et forhold med deg - eller ikke. Anonymkode: 95dc8...c21 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 TS her. Da får jeg vurdere om jeg tar risikoen eller ikke. Tenker og at når han ikke var klar for to uker siden, er han ikke klar nå heller. Anonymkode: d67fa...a6e
kari-bole Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 det er kun han som vet om han er klar for noe nytt, som regel etter en brudd så tar det tid å tenke på noe nytt, men han kan vare så ferdig med tidlig forhold at noe nytt vil vare bangers for han. Du kan godt gå ut of ta deg noe å drikke sammen med han så finner du ut fort om det er noe å satse på. Men ikke kast klærne av fort, var litt ups og ikke la deg povirke av sjarmen hans, så ser du etter noe uker -7-8 uker om det er noe der. som regel mister en mann interessen om han kun er ut etter sex, er han ut eter noe mer seriøst da venter han til du også er klar for å ta han med storm. lykke til
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #5 Skrevet 1. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Da får jeg vurdere om jeg tar risikoen eller ikke. Tenker og at når han ikke var klar for to uker siden, er han ikke klar nå heller. Anonymkode: d67fa...a6e han er neppe klar selv om han måtte tro det selv Anonymkode: 05c42...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #6 Skrevet 1. april 2019 Tviker sterkt på at han på magisk vis har endret mening, og er kalt for forhold, to uker senere. Forhold deg til det han har sagt. Han er ikke klar for forhold. Og det har han allerede informert deg om, og derfor rettferdiggjør det med at han lurer jo ikke det nå ved å flørte å ha sex med deg, for du er allerede klar over hva han har sagt. Det er min erfaring i alle fall. Jeg møtte en kar Som flørtet å sto i med meg. Tre uker inn i det, kom han plutselig med at han ikke har klar for et forhold. Jeg avbrøt kontakten. Han tok kontakt igjen 4 måneder senere. Naive meg tenkte at "han vet jo hvor jeg står, å tar vel ikke kontakt igjen nå på tull".... Han rettferdiggjorde det etter to måneder med styring med at "han allerede hadde sagt i fra at han ikke var klar for et forhold et halvt år før, så det var jeg jo klar over"... etter det lærte jeg meg til å lytte på hva folk først sier. Har de sagt at de ikke er klare for forhold, er det det de mener. Snakker de mye om sex og er fokusert på sex, er det antageligvis det de fokuserer på, og er ute etter. Anonymkode: 49681...1f4 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #7 Skrevet 1. april 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviker sterkt på at han på magisk vis har endret mening, og er kalt for forhold, to uker senere. Forhold deg til det han har sagt. Han er ikke klar for forhold. Og det har han allerede informert deg om, og derfor rettferdiggjør det med at han lurer jo ikke det nå ved å flørte å ha sex med deg, for du er allerede klar over hva han har sagt. Det er min erfaring i alle fall. Jeg møtte en kar Som flørtet å sto i med meg. Tre uker inn i det, kom han plutselig med at han ikke har klar for et forhold. Jeg avbrøt kontakten. Han tok kontakt igjen 4 måneder senere. Naive meg tenkte at "han vet jo hvor jeg står, å tar vel ikke kontakt igjen nå på tull".... Han rettferdiggjorde det etter to måneder med styring med at "han allerede hadde sagt i fra at han ikke var klar for et forhold et halvt år før, så det var jeg jo klar over"... etter det lærte jeg meg til å lytte på hva folk først sier. Har de sagt at de ikke er klare for forhold, er det det de mener. Snakker de mye om sex og er fokusert på sex, er det antageligvis det de fokuserer på, og er ute etter. Anonymkode: 49681...1f4 TS her. Takk for denne! Det er sant som du sier, vi går jo inn i dette med ulike forventninger. Han vet jo at han har sagt han ikke er klar for et forhold og tenker da at jeg er med på en flørt. Jeg tenker at han tar kontakt fordi han vet hvor jeg står og at jeg er interessert i mer enn en flørt. Anonymkode: d67fa...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Skrevet 2. april 2019 15 timer siden, kari-bole skrev: det er kun han som vet om han er klar for noe nytt, som regel etter en brudd så tar det tid å tenke på noe nytt, men han kan vare så ferdig med tidlig forhold at noe nytt vil vare bangers for han. Du kan godt gå ut of ta deg noe å drikke sammen med han så finner du ut fort om det er noe å satse på. Men ikke kast klærne av fort, var litt ups og ikke la deg povirke av sjarmen hans, så ser du etter noe uker -7-8 uker om det er noe der. som regel mister en mann interessen om han kun er ut etter sex, er han ut eter noe mer seriøst da venter han til du også er klar for å ta han med storm. lykke til Takk😊 Skal være forsiktig! Anonymkode: d67fa...a6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå