Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Har fått nok av FRP

Recommended Posts

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Frp er ytre høyre, Rødt er kommunister. V og SP er sentrumspartier. Si meg, har du noen politiske meninger? Eller går stemmen din etter enkeltpersoner du liker i partiene?

Anonymkode: 391f5...184

Nå svarer jeg ikke for TS, men Listhaug og Hagen var veldig tydelige på hva som var riktig å gjøre. De er TYDELIGE politikere som står for det dem sier og ønsker å gjennomføre det. Det er dette som har vært grunnen til at jeg har stemt FrP. Siv Jensen var engang en grei politiker, men av en eller annen grunn ble hun en skygge av seg selv for noen år siden. Det + at det kommer frem mer og mer hvor useriøs mange FrP politikere er, og hvor lite de forstår av hele bildet. Det er et stort ansvar å være tydelig, og det er det neppe noen andre enn Listhaug og Hagen som klarer. Dessverre er de nesten borte i politikken.

Anonymkode: 950a1...031

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer enten SP, V eller Rødt. Hva tenker dere ?

Anonymkode: f0e56...368

Med all respekt, men det virker ikke som om du kan noe særlig om norsk politikk. V og SP er riktignok sentrumspartier, men som ild og vann i alt annet henseende. Rødt er et parti på ytre venstresiden; man kan ikke simpelthen gå fra å stemme på Frp til Rødt - da er man alt for umoden til å stemme på valg. 

Anonymkode: d1607...181

AnonymBruker

Liberalistene er et godt alternativ til Frp.

Anonymkode: db6ef...e0c

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liberalistene er et godt alternativ til Frp.

Anonymkode: db6ef...e0c

De stiller ikke til valg i min kommune.

AnonymBruker

Tullinger i alle partier. Enkeltpersoner ødelegger for alle. Ville stemt på de jeg var mest enig med. Usikker på hvem det er akkurat i dag, men har tid til å tenke. 

Stoler ikke på regjeringen, men håper alltid på det beste.

Anonymkode: d45f1...eb2

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå svarer jeg ikke for TS, men Listhaug og Hagen var veldig tydelige på hva som var riktig å gjøre. De er TYDELIGE politikere som står for det dem sier og ønsker å gjennomføre det. Det er dette som har vært grunnen til at jeg har stemt FrP. Siv Jensen var engang en grei politiker, men av en eller annen grunn ble hun en skygge av seg selv for noen år siden. Det + at det kommer frem mer og mer hvor useriøs mange FrP politikere er, og hvor lite de forstår av hele bildet. Det er et stort ansvar å være tydelig, og det er det neppe noen andre enn Listhaug og Hagen som klarer. Dessverre er de nesten borte i politikken.

Det er en glidende overgang mellom å være tydelig og unyansert. 

Anonymkode: da4a9...4ae

Annonse

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, æsj, og æsj. Meg hadde vært veldig æsj. Uansett, det er min mening. Men du får finne ut dette selv. Ingen her inne kan gi deg et godt svar på akkurat det.

AnonymBruker

Ts har rett i at det ikke spiller særlig rolle hvilket parti (eller OM) man stemmer. Vi har bare skinndemokrati i Norge. Det er ikke store reelle forskjeller mellom partiene, det er bare media som hauser opp. Vi er nødt å danse etter EUs pipe uansett, og økonomien rår. 

Anonymkode: 358e2...7f7

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Æsj, æsj, og æsj. Meg hadde vært veldig æsj. Uansett, det er min mening. Men du får finne ut dette selv. Ingen her inne kan gi deg et godt svar på akkurat det.

MDG Skulle det stå. Dumme autokorrekt :skratte:

AnonymBruker

Ikke så rart det, når de blir mobbet ut av politikken.

AnonymBruker

Med all respekt, men det virker ikke som om du kan noe særlig om norsk politikk. V og SP er riktignok sentrumspartier, men som ild og vann i alt annet henseende. Rødt er et parti på ytre venstresiden; man kan ikke simpelthen gå fra å stemme på Frp til Rødt - da er man alt for umoden til å stemme på valg. 

Anonymkode: d1607...181

Jeg mener man ikke burde få lov til å stemme før man er 25. Det skjer utrolig mye utvikling fra starten til midten av       20-årene. Mange 18 åringer er ikke reflekterte nok, og stemmer bare det foreldre eller venner stemmer.

I Grosny
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iallfall ikke venstre. Venstre er globalistiske. Rødt er veldig variable, det kommer an på hvem som står på hvilken plass på lista. Sp ser ut til å være for norsk sjølråderett, og det støtter jeg fullt ut. De blir globalistisk en motpol til V/AP/H/FRP

I Grosny
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts har rett i at det ikke spiller særlig rolle hvilket parti (eller OM) man stemmer. Vi har bare skinndemokrati i Norge. Det er ikke store reelle forskjeller mellom partiene, det er bare media som hauser opp. Vi er nødt å danse etter EUs pipe uansett, og økonomien rår. 

Anonymkode: 358e2...7f7

EU er mektige. Noen partier (globalistene, altså de fleste) vil innordne seg maksimalt, mens andre vil stå imot til en viss grad.

Annonse

I Grosny
Posted (edited)
På 1.4.2019 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Det er så mange tullinger der, som Sanberg, grunnen til at jeg har stemt på dem er Hagen og Listhaug. Men det er så mye tull i det partiet at jeg ikke gidder mer. Noen som har forslag til ett annet parti ?

Frp har en historie, en basis. Det startet med Anders Langes Parti som var imot byråkrati og unødvendige offentlige utgifter. De var populister. Carl I Hagen sto for mye av den ur-FRP -politikken.  Frp var imot avgifter på bensin , tobakk og alkohol. De var altså imot avgifter på folk flest sin nytelse, ganske populistisk og mange vil vel si sosialdemokratisk.  Frp har utviklet seg og Siv er symbolet på dette. De har gått fra populisme til fullstendig assimilasjon i regimet og bompengene har aldri vært dyrere enn nå som vi har FRP i regjering.

Avgiftspolitikken var egentlig mer venstrevridd en SV sin, men nå har også den tippet til høyre. NRK- avgiften er det siste store stuntet der plutselig folk uten TV (som kanskje ikke har råd til TV) får lisensutgiftene gjennom skatt. Dette skjer samtidig som ARK har blitt FRK (altså FRP kalte NRK for ARK før, men nå har de snudd skuta og fått inn FRPere i mange sentrale posisjoner i NRK).

FRP har gått i fra å være ett populistisk parti med en mikset politikk (både høyre og venstreelementer) til å ha blitt ett mer rendyrket globalistisk høyreparti.

Edited by I Grosny

Stina234
På 1.4.2019 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Det er så mange tullinger der, som Sanberg, grunnen til at jeg har stemt på dem er Hagen og Listhaug. Men det er så mye tull i det partiet at jeg ikke gidder mer. Noen som har forslag til ett annet parti ?

Jeg har fått nok av Rødt, SV og MPDG, det er så mange tullinger der.  

Luna Llena

Alle partier har tullinger...