Quinden Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Hei Har dere/du dere planlagt ferien i år? Vi har enda ikke planlagt noenting og det nærmer seg jo nå. Har snakket om å reise rundt i England med bil, noen som har gjort dette? Ellers - noen som har reisemål som kan være aktuelt?
Montezuma Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Vi hadde planlagt bilferie i Europa; Paris, Marseilles, Over til Italia, deretter enten videre nordøst eller "Den romantiske veien" i Tyskland. Men så får vi ikke reist noe sted i sommer alikevel, så da kan jo dere overta planene våre! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Alwa og snuppeluppen skal 16 dager til Spania. Det blir guddy guddy
Gjest lmari Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Nope, skal jobbe hele sommeren denne jenta, ja!! Skal på en jentetur til Arendal i slutten av juni, og så regner jeg med at sambo og jeg tar oss en god ferie når sommeren er over (i begynnelsen av september). Sånn er det å være sommervikar!!
Quinden Skrevet 19. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2005 Vi hadde planlagt bilferie i Europa; Paris, Marseilles, Over til Italia, deretter enten videre nordøst eller "Den romantiske veien" i Tyskland. Men så får vi ikke reist noe sted i sommer alikevel, så da kan jo dere overta planene våre! :-) Det hørtes jo midt i blinken ut. Du skal få reisebrev underveis Snuppelure
Gjest Chica Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Det blir litt forsjellig, blir vel ei uke eller to på hytta, og vi skal en tur til spania. Håper også på en tur til Frankrike, men det blir vel mer på høsten/vinteren enn i sommer regner jeg med..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå