Gå til innhold

Se bilder av andres ferie....

Fremhevede innlegg

Skrevet
familiebilder kan være kooos' date=' særlig av barna, men feriebilder er dritkjedelig.[/quote']

Jah, for barna er jo så søøøte... :tunge1: Sikkert gøy for andre foreldre - IKKE gøy for oss (uten barn) som ser på unger som vi ser på ugress eller mugg på lettrømmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge man får holde bildene selv, så man kan bla seg raskt forbi de totalt uinteressante bildene, da er det greit.

Derimot opptak fra diverse begivenheter.. :grine:

Time etter time med: hoppende bilde, halvmørke, skurring, lyd av vind og hylende unger. Nærbilder av sko/kaker/gaver/, gjerne noen zoominger som ender inni nesa på folk, eller mange små korte glimt av himmelen/taket.

...grøss&gru!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Så lenge man får holde bildene selv, så man kan bla seg raskt forbi de totalt uinteressante bildene, da er det greit.

Derimot opptak fra diverse begivenheter.. :grine:  

Time etter time med: hoppende bilde, halvmørke, skurring, lyd av vind og hylende unger. Nærbilder av sko/kaker/gaver/, gjerne noen zoominger som ender inni nesa på folk, eller mange små korte glimt av himmelen/taket.

...grøss&gru!!

Enig, det holder med et kvarters prat om sånn!!!

Skrevet

Åh, bilder er fææælt! Søsteren min er en ivrig fotograf, og viser frem filmserie på filmserie av jobbfesten(e), venninnekveldene, ferien, whatever... Det er totalt uinteressant, men jeg har ikke hjerte til å si at jeg kjeder meg i hjel. (Selv har vi brukt 2 år på å ta ut 1 film - sier litt om vår interesse... :wink: )

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker å se på bilder fra andres ferieturer hvis de har tatt bilder av turen, stedene, osv og ikke bare lunsj- og måltidsbilder av seg selv og sitt reisefølge.

Så noen bilder fra en venninnes middelhavskrus her for noen måneder siden, og alt var de to pluss paret de reiste sammen med ved forskjellige matbord rundt omkring. Ingen ting som fortalte noe om hvor de hadde vært. Hun fotograferer tydeligvis stemninger hun vil ta vare på, og ikke stedene hun har vært... gørr kjedelig

Skrevet
Det blir litt som alle de som tror deres egen bryllupsdag er århundrets fest for alle gjestene, og at en video av festen dermed må ære en super gave julen etter.

:o Er det virkelig noen som gjør det?

Skrevet

Det spørs også hvor godt man liker/kjenner menneskene man ser bildene til. Er det gode venner av meg, så ser jeg gladelig både bilder og videoer for å glede dem. Er det folk jeg ikke er så veldig begeistret for, så er bildene deres uinteresante...

Skrevet
Koselig med bilder, men ikke i 1,5 time.

Helt enig med fighter her! 1,5 time er i meste laget...

Skrevet
Koselig med bilder, men ikke i 1,5 time.

Enig

Skrevet

Uffoguff....jeg husker vi hadde kjøpt vårt første videokamera og reiste på ferie til Afrika. Ikke minst husker jeg at vi prakket dette på folk som var dumme nok til å komme på besøk rett etterpå. "Vil du se video fra ferien?"...Ehh....folk "må" jo nesten si ja. :oops:

Ingen klagde, men vi har lært. Vi tar fremdeles både video og bilder i feriene...men ingen får spørsmål om de vil se. Spør de om å få se bilder, får de selvfølgelig det. :)

Skrevet

Jeg liker å se på bilder, og jeg liker å vise fram bilder jeg selv har tatt.

Men jeg merker fort om folk er interesserte eller ikke.

Synes de det er kjedelig, så avslutter vi fort.

Det bli på samme måte som hvis jeg snakker om noe jeg merker at andre ikke er interessert i, så bytter jeg tema.

Det irriterer meg når folk forteller og forteller om ting som ikke interesserer meg...

Men da sier jeg ifra, jeg.

Det er faktisk bare å si ifra på en pen måte at dere synes det er nok.

Skrevet
Jeg liker også å se bilder, men helst uten store forklaringer, lurer jeg på noe spør jeg.

Her får alle titte på bilder uten at jeg forklarer. Har veldig forklarende album jeg da ;)

Enig!

Skrevet

Det hjelper jo veldig hvis fotografen er flink og motivene interessante... Og hvis antallet bilder er overkommelig. Men restaurantbilder er gørr!

Skrevet
Men restaurantbilder er gørr!

Marerittet:

-Jeg utenfor hotellet.

-Jeg i resepsjonen på hotellet mens vi sjekker inn.

-Jeg idet vi låser oss inn på hotellrommet.

-Jeg på balkongen på hotellet.

-Jeg i salongen på rommet.

-Johan Ernst Bjørn foran kjøleskapet han har fylt opp med øl.

-Johan Ernst Bjørn idet han trekker opp sin første ferieøl.

-Jeg på badet mens jeg sminker meg for å gå ut.

-Johan Ernst Bjørn og jeg deler ei flaske vin på balkongen før middag (tatt med selvutløser).

-Johan Ernst Bjørn og jeg i restauranten (knipset av kelneren).

-Jeg beundrer maten.

-Johan Ernst Bjørn beundrer vinen.

-Jeg og den koselige kelneren.

osv.

*ugh*

Skrevet

Marerittet:

...

-Jeg beundrer maten.

-Johan Ernst Bjørn beundrer vinen.

-Jeg og den koselige kelneren.

osv.

*ugh*

Den koselige kelneren, ja! Han glemte jeg faktisk helt... :ler: Han var jo bare såååå artig - og så kunne han attpåtil litt svensk!

Skrevet

Svigers var i Thailand tidligere i år og viste stolt frem over 300 bilder på TV-skjermen. Jeg fikk hodepine og sambo ble sint. :ler:

Ellers synes jeg det kan være både koslig og interessant med bilder, men jeg trenger ingen utfyllende kommentar til hver eneste bilde og jeg vil gjerne selv velge hvor lenge jeg skal se på hvert bilde, men unntak selvfølgelig.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, jeg liker ikke å se på bilder. Det er kjedelig. :sove:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei

Lørdag var vi hos et vennepar, vi skulle bare være der et par timer. I 1,5 time satt vi og så på påskeferien fra da de var i Italia, alt ble grundig forklart, hvert bilde, jeg ble ganske så irritert, for det er ikke første gangen, trodde aldri bildene skulle ta slutt.

Er det jeg som overreagerer her, eller...! greit med et bilde og to, men ikke en hel seanse med bilder som ikke interesser oss særlig... :-?

:ler: men hvorfor sier dere ikke bare ifra? Si det på en morsom, ikke slem måte..

"Nei, nå blir vi så missunnelige her at dette orker vi rett og slett ikke sitte å se på mer! Sett på noe musikk!"

F.eks :-)

Skrevet

:ler: men hvorfor sier dere ikke bare ifra?

Går det an? :o :klø:

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Går det an? :o :klø:

:ler::ler:

Jeg... (tror det?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...