Gå til innhold

Tok en prat med daten om hva han vil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en mann for litt over 3 mnd nå. Jeg spurte han hva han ønsker og han sa han liker meg og ønsker å fortsette med det. Siden det ikke var et så konkret svar som jeg ønsket spurte jeg om han ser på dette som uforpliktende og da sa han med en gang at det var mer enn det. Men at han ikke ser det som et seriøst forhold enda. Jeg  spurte også om han vil treffe andre og da sa han nei, ikke egentlig. 

Han er over 40 om det har noe å si. Virker dette positivt i forhold til meg som ønsker at ting skal være seriøst, eller virker det som om han bare ikke vil definere oss som noe fordi han egentlig ikke vil ha noe seriøst? Eller unnvikende

Anonymkode: fcc48...92a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han høres da ut som om dette er noe han kan satse på, synes jeg. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 07304...94c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han sa han liker deg og ønsker og forsette, og det er ikke konkret nok.

Hva forventer du, at han skulle fridd til deg og bedt deg om å gifte deg med han?

Ta ting helt med ro, pust, og ikke overanalyser. Han sa han liker deg og vil fortsette, det er veldig bra. Ta tiden til hjelp :)

Anonymkode: 19b43...01d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja dette er jo positivt. Mange bruker tid på å utvikle ordentlige følelser😊

Anonymkode: 9e4d2...b2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm.. for min del hadde jeg personlig syntes at det hadde skurra litt dersom en kar jeg hadde datet i 3 måneder fortsatt hadde vært usikker på hva han ville med meg. Menn bestemmer seg ofte svært raskt på om du er ei dama han vil ha som kjæreste, eller om han kun ønsker noe uforpliktende med deg. Jeg hadde mest sannsynlig så smått begynt å trekke meg litt unna, for å si hvordan han reagerer på dette. Jeg er klar over at noen, av diverse grunner, bruker lengre tid på å binde og forplikte seg til nye relasjoner. Men "nei, egentlig vil jeg ikke treffe andre" blir litt sånn halvveis for min del. Det holder ikke heelt holdt. 

Ikke date noen som virker smått usikker på om han vil ha det, eller ikke. Trekk deg unna, og se hva han foretar seg. 

Anonymkode: 502d5...05a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. for min del hadde jeg personlig syntes at det hadde skurra litt dersom en kar jeg hadde datet i 3 måneder fortsatt hadde vært usikker på hva han ville med meg. Menn bestemmer seg ofte svært raskt på om du er ei dama han vil ha som kjæreste, eller om han kun ønsker noe uforpliktende med deg. Jeg hadde mest sannsynlig så smått begynt å trekke meg litt unna, for å si hvordan han reagerer på dette. Jeg er klar over at noen, av diverse grunner, bruker lengre tid på å binde og forplikte seg til nye relasjoner. Men "nei, egentlig vil jeg ikke treffe andre" blir litt sånn halvveis for min del. Det holder ikke heelt holdt. 

Ikke date noen som virker smått usikker på om han vil ha det, eller ikke. Trekk deg unna, og se hva han foretar seg. 

Det er akkurat dette jeg har tenkt over.  Men samtidig merker jeg en utvikling på hvordan han er med meg så det er jo bra. Jeg trenger ikke at han frir/ roper fra hustakene.. bare at jeg vet han mener det seriøst.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor vil dere ha menn som er vage og uengasjerte selv i datingsfasen?! 

Endret av Perle
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

P? 

Anonymkode: d4557...191

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen. Jeg er ikke nødvendigvis ute etter å sette en definisjon på hva vi er, bare at han er klar på at det ikke bare er noe useriøst. Vi er begge over 40. Og det er et barn involvert

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

P? 

P?

AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg ikke giddet. Tenker at 3 måneder er mer en lenge nok til å vite om man ser for seg et forhold eller ikke  og at det egetnlig ikke fins noen gode grunner til å bruke enda mer tid på vikle seg mer inn i hverandres liv og følelser  "uten mål og mening". Spesielt om der er barn i bildet. 

Skjønner egentlig ikke hvordan kvinner klarer ha respekt for sånne: "Jeg-vet-ikke-hve-jeg-vil"-gjøker. Det er helt utrolig lite manding. 

Anonymkode: a635b...64b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

P?

Begynner navnet hans på P

AnonymBruker
Skrevet

Er barnet ditt eller hans? Hvor gammel er barnet? Fordi det teller også vet du?

Om det er ditt barn, han tenker sikkert på med det om stepappa rolle. Om det er hans, det kan være noe relatert til hans følelser både for deg og forholdet. Ut fra det du sa på UI, så virker han litt interessert etter 3 måneder. Nesten som om han bare sa ja til det du hadde lyst til å høre...?

Anonymkode: afda1...2a4

Skrevet

det tar tid å utvikle følelser for en annen menneske men av og til kan også si pang pang.

Når det tar tid blir den ene parten mer bekymret og analyserer jo alt den andre sier og gjør.
Jeg har vart der, selv når etter 7 mnd så viste ikke daten min hva hun ville. så da sa jeg farvel og gikk videre.
Hun hadde det fint, men å bli introdusert til barna og familie var litt tidlig for henne, skjønner det jeg og respekterte det, men etter en stund bør en vite om jeg er god nok eller ikke. jeg var ikke forelsket i hun her med glad ble jeg etterhvert i henne og ville ha en seriøst forhold.

Så traff jeg min nå varende kjære, det sa pang for min del, men nå er det 3 mnd og hun er også mer tilbakeholdent, opplever det samme igjen, der jeg selv etter 7 dates sa ifra at jeg digger henne, liker henne, glad i henne og elsker henne, og ja da jeg fikk henne til å grine og satt pris på min ærlighet. gi meg tid hører jeg bare, ok men hvor mye tid, siden tid er udefinert 🤣

Det plager meg litt inn i mellom at jeg ikke for en konkret svar selv om jeg ser at hun liker meg og det er sikker at hun vil ha meg i sitt liv. av og til ber hun meg roe meg ned, hva er hun red for da for å bli elsket, red for å miste sin frihet ? eller vil hun vare sikker på at jeg er den rette.

Av og til tenker jeg å droppe ut helle kjæreste greia, og leve alene, jeg orker ikke å bli så dritt forelsket men det er ikke bare meg, da må den andre også vare med på leken, skal jeg alene prøver og gjøre helle jobben alene da blir det shit vanskelig. 
Det er det med å vare forelsket da, man går bare ikke videre og håper at det skal gå din vei.

Så det er ikke bare bare å få et konkret svar, siden du føler at du vil mer ut av dette mens han er ikke klar enda men kan vare om noe uker eller mnd, forhold og følelser utvikles sakte for noe og rask for andre, du må finne ditt tempo

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

for noe tull. dette komemr da svært ann på person og hvor godt man blir kjent i løpet av de månedene.

jeg brukte 7 måneder selv og det hadde ingenting med lav interesse eller at jeg var useriøs hadde jeg vært useriøs så kunne vi like godt blitt sammen i løpet av en måned.

Anonymkode: 49c3d...a6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette hadde jeg ikke giddet. Tenker at 3 måneder er mer en lenge nok til å vite om man ser for seg et forhold eller ikke  og at det egetnlig ikke fins noen gode grunner til å bruke enda mer tid på vikle seg mer inn i hverandres liv og følelser  "uten mål og mening". Spesielt om der er barn i bildet. 

Skjønner egentlig ikke hvordan kvinner klarer ha respekt for sånne: "Jeg-vet-ikke-hve-jeg-vil"-gjøker. Det er helt utrolig lite manding. 

Anonymkode: a635b...64b

for din del kanskje. jeg brukte dobbelt så lang tid. at noen som ikek kjenner meg mener jeg er useriøs fordi jeg bruker lang tid så sier det mer om dem enn om min seriøsitet. 

Anonymkode: 49c3d...a6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet hans på P

Hvorfor går du inn i tråd, på tråd, på tråd å spør om navnet begynner på p? 

Det finnes mer enn en drittsekk/useriøs her i verden desverre, hvis det var det du tenkte på.

Anonymkode: aec81...2dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri giddet. For meg hadde det vært alt eller ingenting. Etter tre mnd så er man kjærester eller man slutter og møtes. 

Anonymkode: b996b...96b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...