AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #21 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (På 1.4.2019 den 8.34): Er meditasjon noe som kan forandre hele tilværelsen og livsstilen min, eller er det bare noe som fungerer der og da? Jeg sliter med mye angst og bekymringer som ødelegger hverdagen min Hjertebank en og kvalmen inntrer få sekunder etter jeg våkner på morgenen og er tilstede døgnet rundt... Hilsen sliten og trist Anonymkode: 7441d...231 Ja.....😔 Anonymkode: 1cb8f...c69
Gjest Kayo Skrevet 1. april 2021 #22 Skrevet 1. april 2021 Det er diskutert om meditasjon for å aktivt føle seg bedre gjør hele handlingen i seg selv bortkaste siden premissene rundt handlingen baseres på noe som trekker oppmerksomheten ut av "nuet" konstant. Meditasjonen blir heller en strategi for å rømme fra noe i stedet for å være helt tilstede i det man rømmer i fra. Fint å ha det i bakhodet. Når det kommer til meditasjon i seg selv er det et fantastisk verktøy fordi det hjelper deg til å se følelser og tanker for hva det er. Man kan også bevitne vår egen naturlige irrasjonalitet som kan ha en korrigerende effekt på sikt. Anbefales!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå