AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Jeg var på date i helgen med en gutt jeg har pratet med i litt over en måneds tid. Vi møttes på tinder og har snakket daglig på snap. I helgen møttes vi for første gang. Det var en del stillhet mellom oss og vi snakket faktisk om at vi begge var litt sjenerte og det tok litt tid å bli varm i trøya og komfortabel med nye personer. Jeg er ikke veldig erfaren i datingverdenen, men de andre jeg har møtt så har gutten vært litt mer pratsom enn meg slik at samtalene har glidd bra med at han stiller spørsmål og den slags. Er det noen som har erfaring med å date noen hvor begge er sjenerte, kan det fungere i lengden? Anonymkode: 7a169...22c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Jeg er i samme situasjon. Vi har hatt sex, men nå er det plutselig jeg som har peiling og ikke han. Det føles ganske rart. Men jeg vil at det skal funke, så jeg må nok bare kaste meg i det og fortelle ham hvordan jeg vil at ting skal gjøres. Jeg tror det som er fint når to er sjenerte, er at man vet hvordan det føles. Så får man bare akseptere stillheten innimellom og ikke la seg skremme. Kanskje det blir dritbra, kanskje er dette en utfordring som får en til å vokse. Anonymkode: 1c86f...500
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå