AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Det må være noe galt 😫 Jeg bytter abonnement og hadde 333 MB. To dager seinere har jeg 16 MB igjen. Det eneste jeg har gjort er å sjekke busstider 4 ganger (slo av igjen mobilnett like etter) og var én kjapp tur innom instagram. Jeg hører mye på podcast, men dette laster jeg jo ned hjemme og har som sagt ikke på mobilnett ute. Hva i alle dager er det som sluker mobildataen mitt? Anonymkode: 401ed...94a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Instagram og facebook sluker mobildata. VG og snapchat også, men ikke like mye tror jeg. Nettsider med masse bilder bør du også unngå. Men det høres litt rart ut uansett. Har du gått inn på Databruk og sett hvilke apper mobildataen går til? Jeg ser at hos meg har 100 mb gått til instagram denne mnd, men jeg har bare åpnet appen med uhell noen ganger. Ikke scrollet gjennom. Anonymkode: b7a6e...347
Chizue Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Har du på noe i bakgrunnen på telefon? Har du slått av slik at du bare oppdaterer programmer over bredbånd og ikke mobildata? Hvilke apper er det du ellers har? --For når du aktiverer mobildata, så aktiveres jo de andre appene dine også. Jeg bruker 2-300mb i mnd og det er facebook messenger, nyheter og spilling 😛 Men jeg har ikke snapchat installert mer (den spiste 2-3GB i mnd, selv når jeg ikke sjekket appen....)
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Tusen takk for svar jeg har veldig få apper, men jeg har Snapchat og IG. Hsr nå huket av sånn at de ikke kan brukes når jeg bruker mobildata. Satser på det hjelper! Men hvis jeg hører på podcast (som er lastet ned) og har på mobilnett, vil jeg da bruke data? Anonymkode: 401ed...94a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Som det allerede er sagt, du kan sjekke hvilke programmer som bruker mobildata. Da får du svar i stedet for bare dårlige gjettinger. Anonymkode: e553d...eb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå