AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Møtte en mann på byen for 1 uke siden, han behandlet meg bra, var hele tiden oppmerksom på meg passet på meg og om jeg hadde det bra osv. Ble med han hjem, han sa klart i fra om at han ikke forventet sex, at vi kunne prate og ta et par glass vin. Jeg ble litt bedugget og vi roter litt. Etterhvert måtte jeg hjem, han insisterte og betale for taxien turen min hjem og at jeg måtte sende han en sms når jeg hadde kommet meg hjem, noe jeg gjorde. Jeg har truffet han 3 ganger i løpet av den uken jeg har kjent han. Da har vi vært på restaurant, gått tur eller vært hjemme hos han, han er høflig, åpner dører for meg og trekker ut stolen ol. Han har også gitt meg en fin gave helt ut av det blå. Han tekster/ringer meg ofte om alt mellom himmel og jord, han deler mye av livet sitt med meg, mens jeg er mer tilbakeholden på den fronten. Kameratene hans vet om meg, og han spurte om venninnene mine vet om han, noe de gjør. Han ville ha meg med på fest i helgen men jeg kunne ikke ppgaga jobb. Men han er som sagt intens, kjekt og høre at han synes jeg er søt, snill, fin, sexy osv, men han skriver veeeldig mye, kaller meg til og med for kjære, han sier han synes vi matcher så bra i sammen å at han vil være med meg og forstår om jeg vil ta det rolig, men han er ganske tydelig inndirekte på at han vil jeg skal være dama hans! Han skrev til og med i en god natt melding at han elsker meg! Han hadde drikket litt men alikevell liksom..(Hjelp!) han skriver alltid først, jeg rekker ikke en gang og skrive til han først fordi han kommer meg alltid i forkjøpet. Han har bare vært singel i 4 måneder også, var han som endte forholdet, han har også to barn med eksen. Jeg har også et barn. Han sier sekv at han er en bra mann og at han vil jeg skal ha det bra og at han vil være en del av livet til meg og sønnen min. Men jeg har kjent han i en uke bare, det er vel ikke normalt og være så intens etter så kort tid..?? Er veldig redd for og brenne meg, jeg liker han veldig godt men det hele virker på en måte for godt til og være sant..? Han er ikke norsk, kommer fra et annet land i europa, vet ikke om dating kulturen og intensiteten er annerledes der. Jeg er veldig sjarmert av han, er en kjekk mann, og langt i fra mine tidligere erfaringer om norske menn som spiller spill og setter damer på pinebenken bruker lang tid på og svare og bryter avtaler i hytt og pine late night booty calls og slikt opplegg. Men jeg er likevel ikke naiv når det kommer til han fyren, er skeptiskt pga intensiteten.. Hva skal jeg gjøre..? Noen tanker? Anonymkode: e5f57...218
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Han viser det for mye respekt. Klart er du ikke vant til det. Klart han forstår ikke at han lykkes bedre med norske damer ved å drikke mye samnen, pule, ikke tar kontakt etterpå og la deg løpe etter ham... Anonymkode: 1ad2c...86f 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Forsto ikke helt hva du mente her..? Anonymkode: e5f57...218
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Jeg ville også vært veldig skeptisk til en sånn mann. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for han, men av egen erfaring så er en sånn intensitet i starten en stor varsellampe. Det er typisk en som er avhengig av å være i forhold, som hopper fra forhold til forhold fordi de takler ikke å være alene. Derfor er de super sjarmerende og tiltrekkende helt ifra starten. De er rett og slett forelsket i forelskelsen og ikke nødvendigvis i selve personen.. Men det er bare min erfaring. Anonymkode: 98698...13c 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Veldig mange utlendinger er veldig intense! Vært borti mange, og noen er skikkelig intense. I love you i løpet av uka. Det du må fortelle er at du ikke er vant til så intens kontakt og så mye intensitet. Si at Jeg elsker deg sier man ikke i løpet av så kort tid, at jeg elsker deg er veldig stort og kan ikke bare brukes i hytt og pine med mindre man kjenner hverandre godt og er sikker. Vær ærlig med fyren. Hadde det vært en norsk en ville jeg latt varselbjellene ringe, men utlendinger (kommer ann på hvor da) har annen måte å leve på så da er de anderledes. Si som det er. Anonymkode: 6f767...829 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 Helt normal oppførsel i østeuropeiske menn .. nå vet jeg ikke hvor han kommer fra men sikkert samme type. Anonymkode: d064a...002
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Han viser det for mye respekt. Klart er du ikke vant til det. Klart han forstår ikke at han lykkes bedre med norske damer ved å drikke mye samnen, pule, ikke tar kontakt etterpå og la deg løpe etter ham... Anonymkode: 1ad2c...86f Anonymkode: 9863a...28d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 Hvilket land er han fra da? Gjør litt research på kulturen. Om det er vanlig eller om det er bare hans personlighet. Anonymkode: 6c8aa...fd3 1
kari-bole Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 Det er som å høre min kjæreste det her. Når jeg traff hun jer er sammen med nå så sa det pang for min del, og etter en del ganger (2-3 mnd) så sa jeg det rett ut Hun ble rørt, men ba meg gi henne tid og vare tålmodig med henne til hun. Noe ganger kan det vare reelt at vedkommende har et genuint mål med deg, men du må bare ta deg tid og snakk med han. jeg var der selv og ventet 2 måneder før jeg fikk første kyss fra hun jeg er sammen med, hun testet min tålmodighet og når hun var sikker da smalt det virkelig hehehheh, jeg likte henne så godt fra dag 1 at jeg var klar til å gjøre alt for å vare med henne. så om han her er virkelig interessert i deg kommer han til å vente, du fra din side må ikke selge deg ut for tidlig hvis du ikke er sikker enda. Si det som det er til han 🙂
Xcase33 Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 On 3/31/2019 at 1:03 AM, AnonymBruker said: Møtte en mann på byen for 1 uke siden, han behandlet meg bra, var hele tiden oppmerksom på meg passet på meg og om jeg hadde det bra osv. Ble med han hjem, han sa klart i fra om at han ikke forventet sex, at vi kunne prate og ta et par glass vin. Jeg ble litt bedugget og vi roter litt. Etterhvert måtte jeg hjem, han insisterte og betale for taxien turen min hjem og at jeg måtte sende han en sms når jeg hadde kommet meg hjem, noe jeg gjorde. Jeg har truffet han 3 ganger i løpet av den uken jeg har kjent han. Da har vi vært på restaurant, gått tur eller vært hjemme hos han, han er høflig, åpner dører for meg og trekker ut stolen ol. Han har også gitt meg en fin gave helt ut av det blå. Han tekster/ringer meg ofte om alt mellom himmel og jord, han deler mye av livet sitt med meg, mens jeg er mer tilbakeholden på den fronten. Kameratene hans vet om meg, og han spurte om venninnene mine vet om han, noe de gjør. Han ville ha meg med på fest i helgen men jeg kunne ikke ppgaga jobb. Men han er som sagt intens, kjekt og høre at han synes jeg er søt, snill, fin, sexy osv, men han skriver veeeldig mye, kaller meg til og med for kjære, han sier han synes vi matcher så bra i sammen å at han vil være med meg og forstår om jeg vil ta det rolig, men han er ganske tydelig inndirekte på at han vil jeg skal være dama hans! Han skrev til og med i en god natt melding at han elsker meg! Han hadde drikket litt men alikevell liksom..(Hjelp!) han skriver alltid først, jeg rekker ikke en gang og skrive til han først fordi han kommer meg alltid i forkjøpet. Han har bare vært singel i 4 måneder også, var han som endte forholdet, han har også to barn med eksen. Jeg har også et barn. Han sier sekv at han er en bra mann og at han vil jeg skal ha det bra og at han vil være en del av livet til meg og sønnen min. Men jeg har kjent han i en uke bare, det er vel ikke normalt og være så intens etter så kort tid..?? Er veldig redd for og brenne meg, jeg liker han veldig godt men det hele virker på en måte for godt til og være sant..? Han er ikke norsk, kommer fra et annet land i europa, vet ikke om dating kulturen og intensiteten er annerledes der. Jeg er veldig sjarmert av han, er en kjekk mann, og langt i fra mine tidligere erfaringer om norske menn som spiller spill og setter damer på pinebenken bruker lang tid på og svare og bryter avtaler i hytt og pine late night booty calls og slikt opplegg. Men jeg er likevel ikke naiv når det kommer til han fyren, er skeptiskt pga intensiteten.. Hva skal jeg gjøre..? Noen tanker? Anonymkode: e5f57...218 Han setter deg opp på den såkalte og berømte "pedestalen" uten at du kanskje føler at du er dronningen av kongeriket eller på andre måter har gjort deg fortjent til det kanskje etter en uke? Høres litt uekte og "overgjort" spør du meg da. Ikke så mye som høres naturlig ut slik jeg tolker det da. En naturlig væremåte? hmm han har satt en veldig unaturlig standard for seg selv da å leve opp til de neste 51 ukene. Tror kanskje ikke du har opplevd fyren i normale daglige situasjoner. Hvor du kan se hans tenkemåte og hvordan han reflekterer over hverdagen osv. Mennesker som er intense krever ofte mye energi....ikke helt normalt å oppføre seg intenst og såpass "pleasing" i noen sammenhenger egentlig. Hadde jeg vært deg så hadde jeg uttrykket at du synes det blir litt vel mye at han skal åpne på bildører, og nærmest legge seg flat hver gang han ikke liker og mener det samme som deg. Litt for uekte og merkelig... 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Skrevet 2. april 2019 Hvis han er f.eks. greker er det vanlig oppførsel. De greske damene jeg kjenner forventer at mannen er intens. Anonymkode: 42db1...e55
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #12 Skrevet 2. april 2019 Norske damer er like intense. Later som alt er avslappet, men får de hva de er ute etter i sengen noen ganger på rad, plutselig får man en helt uforventet «samtale» om forventinger fra damen man trodde hadde det bra som FF. «Intens» ja det også. Anonymkode: 1ad2c...86f 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #13 Skrevet 3. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Norske damer er like intense. Later som alt er avslappet, men får de hva de er ute etter i sengen noen ganger på rad, plutselig får man en helt uforventet «samtale» om forventinger fra damen man trodde hadde det bra som FF. «Intens» ja det også. Anonymkode: 1ad2c...86f Det er fordi kvinner har et annet forhold til sex enn menn. Anonymkode: b1da3...1bb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #14 Skrevet 3. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Norske damer er like intense. Later som alt er avslappet, men får de hva de er ute etter i sengen noen ganger på rad, plutselig får man en helt uforventet «samtale» om forventinger fra damen man trodde hadde det bra som FF. «Intens» ja det også. Anonymkode: 1ad2c...86f Eeeh ja, det kan faktisk skje, tro det eller ei, at ei dame får følelser ved å ha sex med samme person over lengre tid. Dette er jo ikke noe en kan forutse, selv om en var aldri så avslappet til å være ff i begynnelsen. Anonymkode: 9f02c...bf3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #15 Skrevet 4. april 2019 Jeg hadde løøøøøpt! Dette hadde jeg vært svært skeptisk til. Og siden du er i tvil selv er det nok magefølelsen sin som snakker. Det er ofte noe muffens med personer som er så intense. (Vi snakker personlighetsforstyrrelse...) Anonymkode: af5fc...c14
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #16 Skrevet 4. april 2019 On 4/3/2019 at 11:35 AM, AnonymBruker said: Det er fordi kvinner har et annet forhold til sex enn menn. Anonymkode: b1da3...1bb On 4/3/2019 at 11:54 AM, AnonymBruker said: Eeeh ja, det kan faktisk skje, tro det eller ei, at ei dame får følelser ved å ha sex med samme person over lengre tid. Dette er jo ikke noe en kan forutse, selv om en var aldri så avslappet til å være ff i begynnelsen. Anonymkode: 9f02c...bf3 Nei kalle det for hva det egentlig er. De liker orgasme. Klarer man å levere, plutselig rasjonalisere de som «følelser». Akkkurat samme som menn dra tilbake eller blir i forhold pga at de får bra sex eller suging eller hva som helst. Anonymkode: 1ad2c...86f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå