bjone Skrevet 30. mars 2019 #1 Del Skrevet 30. mars 2019 Har du noe erfaring med butplug? Noe å anbefale en som er nysgjerrig på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 30. mars 2019 #2 Del Skrevet 30. mars 2019 Jeg elsker min fra lovense Kan gåes med, og soves med, uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 30. mars 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Jeg elsker min fra lovense Kan gåes med, og soves med, uten problemer. Noe link. Noe jeg bør tenke på.. Er på ukjent farvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 30. mars 2019 #4 Del Skrevet 30. mars 2019 https://www.lovense.com/ Kjøpt settet, med både liten og stor. Ha kondom på, og bruk mye glidemiddel. Eventuelt, kjøpe prostata masereren, Edge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mars 2019 #5 Del Skrevet 30. mars 2019 Everything is a buttplug if you´re brave enough...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigertone Skrevet 31. mars 2019 #6 Del Skrevet 31. mars 2019 Begynn smått smalt og jobb oppover. Glidemiddel er viktig! Det finnes egne for mannen som er designet for å treffe prostata, ellers kan mann og kvinne fint bruke "standard" type. Med glass kan man leke med temperaturer, mens silikon o.l. er for mange mykere og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 31. mars 2019 #7 Del Skrevet 31. mars 2019 4 timer siden, SlemUlv skrev: Jeg elsker min fra lovense Kan gåes med, og soves med, uten problemer. Er det behagelig egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 31. mars 2019 #8 Del Skrevet 31. mars 2019 Biltema har en deilig plugg i stål til hundrelappen. Muligens ikke for nybegynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #9 Del Skrevet 31. mars 2019 @Alterego666 i følge innkjøpslista du så er set registrert 6 varer.. Ikke 6 slike "buttplugs" håper jeg. Frykter du får problemer med å gå, for ikke å snakke om å sitte med en runde 6 buttplugs type biltema 🙂 Hilsen bekymret mann Anonymkode: 05873...844 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 31. mars 2019 #10 Del Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Alterego666 i følge innkjøpslista du så er set registrert 6 varer.. Ikke 6 slike "buttplugs" håper jeg. Frykter du får problemer med å gå, for ikke å snakke om å sitte med en runde 6 buttplugs type biltema 🙂 Hilsen bekymret mann Anonymkode: 05873...844 Godt observert. Det er ikke alt jeg kjøper på Biltema som finner veien inn på soverommet. Ingen grunn til bekymring, men takk likevel.☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #11 Del Skrevet 31. mars 2019 Det er superdelig. Liten plugg med diamant. Noen ganger tar jeg den med når vi er ute og setter den i før vi drar hjem. Da kommer gubben fort med hjem! Aldri hatt penis i rompa, men partner elsker å leke med den når han tar meg bakfra, jeg får også sterkere orgasme, men det trur jeg er fordi jeg veit det pirrer han, og ikke for at det er så "sykt" deilig akkurat det å ha den der 🙂 Anonymkode: ed55f...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #12 Del Skrevet 1. april 2019 På 31.3.2019 den 10.34, Alterego666 skrev: Godt observert. Det er ikke alt jeg kjøper på Biltema som finner veien inn på soverommet. Ingen grunn til bekymring, men takk likevel.☺️ Biltema er den beste utstyrssjappa en bdsm'er kan få 😁 Anonymkode: 38e61...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 1. april 2019 #13 Del Skrevet 1. april 2019 Som andre sier: Begynn smått. I tillegg vil jeg anbefale å introdusere det på toppen av kåtheten. Om man ikke er erfaren, så er det ikke akkurat digg å starte forspillet med en plugg eller finger oppi ræva. Det er også sånn at humøret spiller inn. Om man ikke føler for stimuli bak, kan man bruke all tid i verden, en liter glidemiddel og hva man enn liker, men analstimuli vil ikke føles godt. Utover dét: Gå en ordentlig runde på do en halvtime i forveien. Det er viktig å føle seg tom bak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #14 Del Skrevet 1. april 2019 Mann her. Analt krever trening, bruke god tid å bli kjent med seg selv. Bruke fingrene å kjenne, massere utenpå. Etterhvert 1-2 fingre inni. Men renslighet er viktig, spyler meg 2-3 ganger først selv. Lære deg å knipe med underlivet, er her nøkkelen ligger. Trener du styrke kommer du enda bedre ut. Selv bruker jeg dildo, da jeg liker den bedre enn plug. Kjøp deg en tynn dildo først, vært litt obs på lengden. 15cm er nok, ville ikke brukt noe over det. G-punktet sitter ikke langt inn. Beste følelse er å feste dildoen så man kan ri den, sette seg helt nedpå. Jobbe med underlivet frem og tilbake mens man kniper, da kan du oppleve tidenes orgasme uten å røre penis 🙂 Helt konge! Gjør dette av og til selv. Har ingenting med legning å gjøre. Ren nytelse. Anonymkode: 29d7d...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #15 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg feis med den i sånn at den ble en bæsje prosjektil som resulterte i at ene veggflisen på badet røk Anonymkode: 59cfe...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 1. april 2019 #16 Del Skrevet 1. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg feis med den i sånn at den ble en bæsje prosjektil som resulterte i at ene veggflisen på badet røk Anonymkode: 59cfe...59a 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Sant? Det er min skrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #17 Del Skrevet 1. april 2019 Elsker min plugg, kjøpte en liten en i silikon tror jeg det er. Greit å begynne smått. Veldig deilig når jeg bruker den, enten ved å bare ha den i rompa eller feste den på et bord og "knuller" den. Bruker den dog ikke så ofte, greit å spare den til ganger man har lyst å kose seg litt ekstra... Husk glidemiddel så.. Er vel ganske lik som denne. Ville dog kanskje ha valgt en med vibrasjon hvis jeg skulle ha kjøpt en til. https://www.gpunkt.no/Butplugg-analplugg/BlackMont-medium-butplug Mann.. Anonymkode: 6702b...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidodo Skrevet 1. april 2019 #18 Del Skrevet 1. april 2019 På 31.3.2019 den 4.22, Tigertone skrev: , mens silikon o.l. er for mange mykere og bedre. Min erfaring med silikon er at man kan rives/rispes opp innvendig. Det er et materiale som heter vixskin som jeg anbefaler. Doc Johnson er en god leverandør med kvalitet, men de fokuserer på store saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #19 Del Skrevet 1. april 2019 På 30.3.2019 den 23.48, Alterego666 skrev: Everything is a buttplug if you´re brave enough...... Haha fantastisk Anonymkode: 3c5c7...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #20 Del Skrevet 1. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg feis med den i sånn at den ble en bæsje prosjektil som resulterte i at ene veggflisen på badet røk Anonymkode: 59cfe...59a Haha dette er det en mann som har skrevet garantert!! 😂 Anonymkode: 3c5c7...243 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå