Gå til innhold

tror han syns jeg var en tease !!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg var på date i går og det var veldig hyggelig. Vi reiste hjem til han etterpå og jeg hadde jo selvfølgelig anelse om hva som kom til å skje men jeg har mensen så ville ikke at han skulle bli spreng kåt, så derfor når han kysset meg sa jeg i fra. Tor han ble litt små furt og kort tid etter så sa han at han måtte legge seg. Har ikke hørt noe fra han og begynner å tro at pga at jeg ikke hadde sex med han i går, at han ikke er interessert? Eller var det feil av meg og bli med han hjem? Gutter hva tenker dere?? 

Anonymkode: bf6e8...6d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dust. Man kan håpe på sex, men man har ikke rett til å bli sur om det ikke blir det. Vær glad for at du fant ut hva slags kar han er nå, og ikke senere etter dere hadde sex og han ghostet deg etter han fikk det han var ute etter. 

Det finnes heldigvis masse flotte karer som er verdt å bruke tiden sin på, både i og utenfor soverommet.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg tenker at her får dere damer bekreftet hvor utrolig hyggelig og sympatiske menn kan være bare de skimter sex i den andre enden. At du ikke har hørt fra ham skyldes at han vet at mensen ikke varer bare en dag. Jeg skjønner at han ble skuffet, skulle bare mangle, men når du dater en med mensen, antar jeg at du hadde større forhåpninger enn han mtp denne daten. Så da kan det kanskje være like greit at du ikke hører fra ham.

AnonymBruker
Skrevet

Typisk menn det. Hadde bare sletta han, siden han bare ville tømme seg som den ekle grisen han er. Fullstendig mangel på moral og folkeskikk. Han er sikkert full av syfilis så bare vær glad du ikke lå med han. Er så patetisk med sånne sutrepikker som det der. 

Anonymkode: b1cf1...614

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

kanskje han har dame... finn ut.. kontakt henne..

Anonymkode: ce681...356

AnonymBruker
Skrevet

Har han hørt fra deg? For dersom du ikke har gitt lyd fra deg, kan det jo hende han trodde du brukte det som en høflig "jeg er ikke så interessert"? 

Anonymkode: 1f142...bc1

• Liker 1
Skrevet

Sa du at du hadde mensen? uansett, virker det jo som han bevisst manipulerer situasjonen og bruker det som et mulig pressmiddel for å få sex i fremtiden. Klassisk social conditioning, egentlig.  

mulig ikke relasjonen verdt mer for han enn nettopp sex. 

Skrevet

Uansett fikk du svar på om han liker deg mer enn å bare pule deg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har han hørt fra deg? For dersom du ikke har gitt lyd fra deg, kan det jo hende han trodde du brukte det som en høflig "jeg er ikke så interessert"? 

Anonymkode: 1f142...bc1

hei, nei jeg har ikke gitt lyd fra meg. det har vært tydelig fra min side at jeg liker han. men nå ble jeg litt usikker på om han kansje trodde jeg ikke ville pga at jeg ikke var interessert. 

TS

Anonymkode: bf6e8...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...