Sparkling_Pink Skrevet tirsdag kl. 21:20 Forfatter #701 Skrevet tirsdag kl. 21:20 Glede: datatrøbbel Jeg er takknemlig for at jeg er vant til å memorisere nye ting. Det er å få kropsliggjort det jeg blir vist og så i tillegg ha koblet på bevissthet, følelse og noe til, som jeg ikke helt har ord for. Dagens lærdom har vært å huske å samkjøre arrangementer og kalendre. Det var god suksess med å ha aktiv hvile på meg etter jobb. Har til en viss grad greid å være produktiv etterpå.
Sparkling_Pink Skrevet onsdag kl. 22:06 Forfatter #702 Skrevet onsdag kl. 22:06 Kjære lesere, internettsfremmede og nysgjerrigtittende. Vi er samlet her i kveld for å feire en all time bunnpunkt i klesvask og oppvaskberget. Klesvasken utenom skaderester består av fire truser, oppvasken er under en time gammel og består av en kopp, to glass, en dyptallerken, yndlingsskjeia mi og ei gryte. Det er langvarig, strategisk og god innsats som har ført meg hit, og det skal lokalt her feires med å re opp senga og inngå i varianter av koma til morgengryet. Jeg er forelsket, trippel A er noe av det mest fantastiske mennesket jeg hittil har møtt i livet mitt, og jeg synes gjerne det er veldig slitsomt med akkurat en slik periode der det går stødig mot at et forhold blir etablert. Jeg er i situasjonen helt avhengig av vennene mine, jeg føler på dyp takknemlighet over de og vennskapene. Jeg er heller ikke hjelpeløs i og med at det har dukket opp underliggende historier hos meg som jeg tror jeg trenger profesjonell hjelp med. Jeg har tatt valg, som jeg har følt meg klar til, og det kjennes i smaken litt ut som sennep, i mangel på andre beskrivelser. Jeg føler meg tilfreds med de siste dagenes innsats og for motet jeg har med å spørre om noe.
Sparkling_Pink Skrevet fredag kl. 00:20 Forfatter #703 Skrevet fredag kl. 00:20 Glede: føle meg sterk Takknemlighet: for at det er såpe tilgjengelig, og varme dyner. Og mikrofoner. En A ligner plutselig litt på en annen, og jeg har følt meg helt satt ut på alle de gode måtene.
Sparkling_Pink Skrevet fredag kl. 22:56 Forfatter #704 Skrevet fredag kl. 22:56 Glede: Tilfredshet: jeg har bygget om en pappeske i dag. Det involverte mye tenkning, ikke så mange justeringer og en god del pakketeip. Jeg føler meg takknemlig for den ryddige måten jeg har fått unna ting på. Og litt uvant for meg å omgås folk. Dagens største seier har vært å spise så mye jeg hadde lyst på.
Sparkling_Pink Skrevet lørdag kl. 21:47 Forfatter #705 Skrevet lørdag kl. 21:47 Glede: familie og delte opplevelser. Takknemlighet: for å være rolig tilstede, produktiv og i meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå