Gå til innhold

Sparkling_Pink; Dagbok fra 30 mars 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glede: Internett

Jeg føler meg takknemlig for å ha fått opp humøret etter at internett ble levert igjen. For at Tennårings Damselen er frisk og uskadd, at venninna mi er hjemme og støl, at oppvasken er tatt og at tuevasken er til tørk.

For summende humler, regn på taket og at jeg er sulten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glede: danse

Jeg føler meg takknemlig for at jeg får mer energi en annen dag, for at jeg har gjort nye erfaringer, tatt vare på meg selv, vært produktiv, at vinden har løyet, at min måte å gjøre ting på er helt ok. At jeg tror erkjennelsen kommer tuslende om noen uker og at det er forståelig at jeg ønsker meg mannlig selskap.

Skrevet

Glede: sitte ute i sola og se på sommerfugler 

Jeg føler meg takknemlig for mannlig selskap, vel unnagjorte kjedelige arbeidsoppgaver, for å ha vært på butikken, fremtidsdrømmer og matlyst.

Skrevet

Glede: var noen hysteriske videoer jeg kom over på nett i dag

Jeg føler meg takknemlig for at det går over, for de små tingene jeg har fått gjort i dag, for samtalene jeg har hatt og for at det nytter.

Skrevet

Glede: gomle egenlagd ferdigmat med knas

Jeg føler meg takknemlig for trær, vind, sol og at jeg har vært ute for det er eneste gangene jeg har følt at jeg fått puste i dag.

Og for mamma, for jeg får ikke besøkt venner akkurat nå.

Og for skjønnheten som lyser i øynene til Tennårings Damselen min, det gir meg følelsen av håp.

Skrevet

Glede: få en overraskende hilsen

Jeg føler meg takknemlig for at ingen plages av at oppvasken min står, for at feber trolig hjelper kroppen og at den moderne verden har flust med underholdning tilgjengelig levert til stua mi.

Det var behagelig i sola og ute i dag. Det var og fint å ligge og se på regnet på kvelden.

Skrevet

Glede: høre om molteturen

Jeg føler meg takknemlig for å ha tatt oppvasken, for den hadde samlet seg opp over noen dager, og det gjør det lettere å starte morgendagen.

Jeg føler meg takknemlig for tida jeg har tilbrakt ute og at jeg føler jeg får puste, for å ha tatt ut søpla og for at jeg har en plan for uka som kommer nå.

Skrevet

Glede: mat og samtale med ei venninne

Jeg føler meg takknemlig for å være meg selv.

Skrevet

Glede: spise mat

Jeg føler meg takknemlig for å ha fått vite om et dødsfall, det er trist men det ville vært grusomt å ikke få vite. For sol og en veldisiplinert dag, for fullt kjøleskap og at jeg har tatt oppvasken to ganger, for å nesten være mett og for gode fagfolk.

Skrevet

Glede: danse

Jeg føler meg takknemlig for at huset her skal rives, for jeg sliter med å finne meg nytt sted å bo og jeg er veldig lei av all den tida jeg er dårlig fordi lukt fra kloakk og naboer kommer inn hos meg.

Jeg er tilfreds med det lille jeg har gjort eller ikke gjort i dag, for at jeg føler jeg får puste og at det kommer en dag i morgen og.

Skrevet

Glede: musikkbrus og mobillykter i et fantastisk konsertlokale.

Jeg føler meg takknemlig for at jeg leser nyheter, for å ha gått på mine gode bein i dag, for at jeg er skadefri, for å ha kommet meg, for å gjøre litt smått arbeide, for å nesten ha kommet meg gjennom en litt langtekkelig jobb og for at jeg øker meg tryggere nå enn for ei uke siden.

Skrevet

Glede: fururabb med blåbærlyng

Jeg føler meg takknemlig for dagen, for å se effekten av å ikke meditere, for flotten jeg greide å finne, for musikk og filmanbefalinger, for en fin samtale og at jeg tror morgendagen løser seg.

Skrevet

Glede: stå rett ved noen som holder rundt hverandre og har latterkrampe

Jeg føler meg takknemlig for morraen min, hvor jeg fikk gjort det jeg skulle, fulgt planene mine og spiste bra. For fest, koselig selskap, gode samtaler, og blomstrete folk.

Skrevet

Glede: lære et nytt spill

Jeg føler meg takknemlig for de samtalene jeg har hatt i dag, at jeg har fått innsikt i hvordan en med blæreproblemer løser dette på en buss. For å ha tålt bakkene i dag og for de gode vennskapene jeg har.

Skrevet

Glede: små glimt fra Tennårings Damselen sitt liv

Jeg føler meg takknemlig for at dette er tredje dagen på rad som er fin og ok for meg. For at jeg er produktiv og har fått røsket opp i noen av dungene som har ventet på bedre dager. For at jeg føler jeg har energi og at noe viktig til vinteren kan ha ordnet seg. Jeg føler meg takknemlig for samtalene jeg har hatt i dag og det av mot jeg har følt på.

Skrevet

Dette er noe tungt. Ny luftveisinfeksjon. Igjen. Sovet mesteparten av dagen.

Glede: lære noe nytt

Jeg føler meg takknemlig for drømmene mine. For den halvtimen jeg har vært produktiv. For de rike livene folket mitt har. For hvor fin himmelen har vært over meg og shortskledde folk mens jeg fryser.

For at bygningsarbeidet i nabolaget har vært ubemerket i dag, og at de små biene ikke drukner når de drikker nå på sensommeren - det gjorde de tidlig på våren.

Skrevet

Glede: sitte ved rennende vann 

Jeg er takknemlig for å ha handlet for uka, for å ha fått to avtaler på plass de neste dagene, for underholdning, musikk og at det ikke har vært altfor utrivelig her i dag.

Skrevet

Glede: smårolling som vil løpe i trapper

Jeg føler meg takknemlig for dagen, jeg har jobbet i noen timer, vekslet mellom å stå og sitte, jeg er tilfreds med å ha tatt unna klærne jeg sølte på, gulvene, luftet sengetøyet, tatt oppvasken og at magen har fungert fint.

Skrevet

Glede: togkonduktør som lyste som sola

Jeg føler meg så uendelig takknemlig for vennene mine, de lytter, gir innspill og er fantastiske samtalepartnere. De gir farge og ro i livet mitt.

Jeg føler meg takknemlig for alt jeg har klart i dag, for matlyst og vel gjennomført tur. Det er en del som er vanskelig i livet mitt, det betyr at jeg må stå på i større grad enn andre for å få grunnbehovene dekket, jeg føler meg takknemlig for utholdenheten og pågangsmotet jeg har. For følelsesdybden og den myke følelsen i meg noen få mennesker får fram.

Skrevet

Glede: snakke med en venn

Jeg føler meg takknemlig for at jeg føler jeg har et liv, for mat og selskap og et ryddig kjøkken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...