Sparkling_Pink Skrevet 16. mai Forfatter #521 Skrevet 16. mai Og så er jeg veldig privilegert, jeg er helt ledig for å bli kjent med nye mennesker, møte en som kan bli min kjæreste, få meg nye bekjente, dyrke nåværende og gryende vennskap. Jeg kan nogenlunde trygt takke nei til ekle opplegg og respektløshet. Og stirre helt forundret på «Jesus Elsker Deg» brosjyrer. Det er på tide å melde seg ut av kristendommen og inn i noe annet. Sånn en dag jeg har vind i seilene og vet hvordan ny havn jeg vil til.
Sparkling_Pink Skrevet 17. mai Forfatter #522 Skrevet 17. mai Glede: barnetog og melodi grand Prix Jeg føler meg takknemlig for dagen, for tv underholdning og Norge. For sol og vind, for skjønnhet og håp.
Sparkling_Pink Skrevet 18. mai Forfatter #523 Skrevet 18. mai Glede: å få til Jeg føler meg takknemlig for trening, armer og å ha fått unna viktige ting. For sol og god mat, for musikk og en usedvanlig stille morgen.
Sparkling_Pink Skrevet 19. mai Forfatter #524 Skrevet 19. mai Glede: kaiene i nabolaget, latteren med naboene Jeg føler meg takknemlig for å ha tatt dagens utfordringer, spist god mat, funnet løsninger, få tilbakemeldinger på at jeg har fornuftige grenser, for at jeg har fått en unnskyldning, for lyset og livet i meg.
Sparkling_Pink Skrevet 20. mai Forfatter #525 Skrevet 20. mai Glede: å få høre nyss fra Tennårings Damselen Jeg føler meg takknemlig for at jeg har hatt mat i fryseren, for håp, for musikk og kommunikasjonsevner, de som har ringt meg i dag og små skritt videre.
Sparkling_Pink Skrevet 22. mai Forfatter #526 Skrevet 22. mai Glede: å se fuglene i parken og le høyt over min bekjente For gårdagen, for jeg sovnet tidlig, hardt og lenge. 14 timers hvile… hva sier vi til sånt? Jeg følte meg takknemlig for parken, aktivitetene der, at alvorspraten gikk relativt fint, at jeg er blitt bedre orientert i verden, for hjelp i matbutikken, for treninga jeg gjorde. For drømmene om natta, for varmen i huset som har holdt seg i godt over ett døgn, for matlyst og at landet foreløpig er helt ok.
Sparkling_Pink Skrevet 22. mai Forfatter #527 Skrevet 22. mai Glede: trene styrke Jeg føler meg takknemlig for venninna mi som tok seg tida til å prate med meg i en travel kveld, for tante som i største selvfølgelighet var med meg mens jeg styret i boden, for alt nytt jeg har lært, dagens mange små gjøremål, at hjelpemidler finnes, at jeg er mett, at ingenting fælt skjer fordi jeg sover og at jeg lot meg påvirkes.
Sparkling_Pink Skrevet 23. mai Forfatter #528 Skrevet 23. mai Glede: øvelse F1 Mye bra i dag, meditasjonen ga meg et promp på et problem jeg har følt på på morraen i noen dager, jeg har skjønt bedre hvilken del av beinet som har skade og forsøker å være nøye på å gå på krykker, det er litt jobb å holde meg fra å ikke bruke tid på finne noen å flørte med. Det er litt stritt med følelsene mine i dag, jeg kan være takknemlig for maten jeg har spist, at jeg ligger ajour med husarbeid, at jeg har jobbet litt på fire forskjellige prosjekter, at jeg endelig har gode hansker, oppvaskhansker, at gårsdagens test var vellykket og at jeg har mulighet til å prate med folk på telefon. Jeg føler meg mest takknemlig for naboen, som tok ut søpla for meg.
Sparkling_Pink Skrevet 24. mai Forfatter #529 Skrevet 24. mai Glede: alt i orden, og snakke noen minutter med naboen Jeg føler meg takknemlig for dagen, for en fin morgen, for de små arbeidsstyrkene jeg har gjort, for rommet jeg har gitt meg selv, for Opeth på anlegget og turen til butikken.
Sparkling_Pink Skrevet 25. mai Forfatter #530 Skrevet 25. mai Glede: 3 minutters samtaler med vennene mine Jeg føler meg takknemlig for å ha seget gjennom dagen, for å ha tatt brodden av husarbeidet, akseptert ståa med feber og hodepine og sovet meg gjennom de verste takene. For at det er stille, fredelig og at det er fint å se på duskregnet. For at jeg føler meg trygg og at jeg føler på drift. For at jeg forsøker å gå mest mulig på krykker og at det trolig nytter.
Sparkling_Pink Skrevet 26. mai Forfatter #531 Skrevet 26. mai Glede: få telefon fra ei god venninne og en effektiv tre minutters med ei anna Jeg føler meg takknemlig for at kroppen min heles, for turen til butikken, for arbeidet jeg har gjort i dag, for reprisesendinger på tv, sol og at kvelden føles fin og meningsfull å hvile i.
Sparkling_Pink Skrevet 27. mai Forfatter #532 Skrevet 27. mai Glede: mange fine små øyeblikk av folk som hjelper meg Jeg er takknemlig for at kun en av ti er fæl.
Sparkling_Pink Skrevet 28. mai Forfatter #533 Skrevet 28. mai Glede: stjernehimmel fra en rekke av reflekser og morildfingre Jeg føler meg takknemlig for behandleren som tok meg inn, for å ha knekt ut buss-bytter som appen ikke gir, for lyset og sola, for å øve meg i noe nytt og oppleve større tilhørighet på dag 1. av testingen. For at sorgen mildnes og det kjennes ut som et skybrudd av glede. For billedbøker i hus og fenalår som er saftige. For rent vann og gode naboer.
Sparkling_Pink Skrevet 29. mai Forfatter #534 Skrevet 29. mai Glede: få ei venninne på besøk Jeg er takknemlig for å ha gjennomført de viktigste tingene, for tida ute, for varm te, for at pappa sikkert står han av, for å ha fått spurt om hjelp på fornuftige måter, for diskusjoner rundt vennskap og at det kommer en dag i morgen.
Sparkling_Pink Skrevet 30. mai Forfatter #535 Skrevet 30. mai Glede: å se på at folk spiller og har det gøy Jeg føler meg takknemlig for dagen, for at jeg ikke har fått noen nye skader, for hjelpen jeg har fått, for vennlige naboer som kjører, for familien min, for det jeg har av selvinnsikt, for mange små læringssituasjoner, for øyeblikkene jeg bare er og kjenner etter.
Sparkling_Pink Skrevet 31. mai Forfatter #536 Skrevet 31. mai Glede: å se Tennårings Damselen Jeg føler meg takknemlig for min evne til å planlegge, for motet mitt til å spørre om hjelp, for å ha tatt mange små selvoppretholdende avgjørelser i dag, for hvordan familien min støtter hverandre, for at foten klør, jeg tror den gror nemlig, og for at en av mine aller beste venninner kom innom og så satt vi på kjøkkenet og fniste hysterisk i en halvtime.
Sparkling_Pink Skrevet 1. juni Forfatter #537 Skrevet 1. juni Glede: fest Jeg føler meg takknemlig for at stadig flere deler av verden aksepterer at jeg ikke liker å klemmes. For at jeg føler meg inkludert og støttet, for små og kraftfulle grep, for sang og tida med Tennårings Damselen og nydelige folk.
Sparkling_Pink Skrevet 2. juni Forfatter #538 Skrevet 2. juni Glede: å prate om det å være i en overgangsperiode og se målet der i det fjerne Jeg føler meg takknemlig for vennene mine, for at hodet er med meg, for å ha nådd dagsmålene mine, for at jeg mediterer, for rommet andre holder for meg, for at jeg er sulten og rolig. Masen har nå tre små nøster, nokså nyklekkede og har levert årets beskjed på vinduet mitt om at de vil være i fred.
Sparkling_Pink Skrevet 3. juni Forfatter #539 Skrevet 3. juni Glede: prate om F1 Jeg føler meg takknemlig for sola i dag, for mulighetene jeg har, for livslysten min, for mamma som tar toppene av fremtidsengstelsen min, for at jeg og legen har en plan, for at jeg er meg i livet mitt, for alt det jeg ikke har rukket i dag, og endatil har jeg gjort litt. For tida jeg mediterer og at jeg er pliktoppfyllende og utholdende. For at jeg lærer og har ånd. Livets gå sakte aksjon pågår enda ei stund. Kanskje en 8 dager eller noe. Og min private logg skal få de tingene som er frustrerende. Jeg føler meg takknemlig for at jeg vet hva de tingene er.
Sparkling_Pink Skrevet 4. juni Forfatter #540 Skrevet 4. juni 8. mars eller deromkring ga jeg han nummeret mitt. Jeg falt for han med en gang. Siden har jeg ikke hørt fra han. I dag ringte jeg. Det var en glede å snakke med han. Jeg har ikke turt å ringe før. La oss kalle han ~ Marvy. Han har den nydeligste stemmen jeg kan huske, jeg mister pusten når jeg ser han på tvers av et rom og han lukter som rosebusker i sommerregn. Jeg føler meg takknemlig for at jeg er helt ferdig med å være tålmodig med meg på at jeg synes det er for skummelt å ringe til fremmede mennesker. Det har altfor store konsekvenser om dette fortsetter og jeg kan ikke la være å kontakte folk. Det er dessuten uklart hva ubehaget for meg skyldes. Jeg føler meg takknemlig for nettverket mitt, min bekjente som har hjulpet meg i dag, for at oppvasken er tatt, at jeg er mett, at juni har en plan og snart juli også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå