Gå til innhold

Sparkling_Pink; Dagbok fra 30 mars 2019

Sparkling_Pink

Anbefalte innlegg

Gleder: ligge varmt og mykt

Jeg føler meg takknemlig for hvilen jeg har fått i dag, for bjørka som blir grønn, for nydelige mennesker som er i livet mitt, for kapittelene jeg har lest og himmelen med skyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder: —— ikke i dag ——

men tilfredshet :spilledåse:

Jeg føler meg takknemlig for sola, for renholdet hjemme jeg har gjort, for at jeg fann ett par engangshansker, for at jeg er mett, får en dag i morgen og har meditert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder: å kunne gå nokså uanstrengt på flatmark

Jeg er takknemlig for å ha lært litt i dag, for at jeg tror livet mitt går i riktig retning, for vennene mine og alt som fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder: se våren blomstre i parken

Jeg føler meg takknemlig for at jeg kan gå, for at jeg har lagt planer, for å være ferdig med boka jeg har lest på, for selvomsorg og gode venner. For grensesetting og at det kommer en dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder: å se kirsebærtrær i blomst

Jeg føler meg takknemlig for maten jeg har spist, for alt jeg har fått ordnet, for det jeg har lært og for folket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder: fuglekvitter, skvadder og skrål

Jeg er takknemlig for turen jeg har gått i dag, for at jeg greide å komme meg over kjøkkenkneika, for at ingen klager på at jeg trenger vask, for tilhørigheta jeg kjenner på og at jeg synes at prosjektet mitt lukter godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder: styrketrening og fuglekvitter

Jeg føler meg takknemlig for at morraen min gikk over, for maten jeg har, for noen øyeblikk med selskap, for at jeg er produktiv og for at jeg er klar til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...