Sparkling_Pink Skrevet 8. april Forfatter #481 Del Skrevet 8. april Glede i dag er at posten og bring leverer som de skal. Jeg er takknemlig for det hyggelige mennesket i kassa som pratet med meg i dag, takknemlig for benkene som er tørre å sitte på, for at det er lenge siden jeg har vært måneredd, for at ting ordner seg og at jeg er har slæk nok i livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 9. april Forfatter #482 Del Skrevet 9. april Glede i dag var å åpne en pakke med mamma på videocall. Jeg er takknemlig for sola på himmelen, for glansen i fjærene hos fuglene, for muligheter og for hvile. For korte samtaler med folk jeg bryr meg om. For drømmer og sidegater. For løvsprett i solnedgangen og snøstorm nordpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 10. april Forfatter #483 Del Skrevet 10. april Glede i dag var å gå tur i parken. Jeg er takknemlig for lyset, rosene som er først ute med grønne blader, for gjennomføringsevne og matlyst. For hvile og musikk. For fuglene og at søpla er tatt ut. Og at jeg kan sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 12. april Forfatter #484 Del Skrevet 12. april For gårdagen: Glede var å jobbe ute i sola Jeg var takknemlig for at dagen gikk bra og at huset var rent og sengetøyet luftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 12. april Forfatter #485 Del Skrevet 12. april Glede: å bli ferdig med en liten, men knøen del av et arbeid. Jeg er takknemlig for at jeg får i meg mat, har vært i sola i dag, for at jeg har hørt bra musikk og at jeg har noen å flørte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 14. april Forfatter #486 Del Skrevet 14. april Glede: å få til tilgangen på ei sending Jeg er takknemlig for folket mitt, for dyner, alt enkelt og gode tilsvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 14. april Forfatter #487 Del Skrevet 14. april Glede: få melding fra kompis Jeg er takknemlig for dette huset, det rommer oss alle. For at de neste ukene er planlagt, for at jeg har nådd produksjonsmålet mitt i dag, for fine samtaler med folket mitt og at jeg har appetitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 15. april Forfatter #488 Del Skrevet 15. april Glede: sitte i solskinnet og kjenne at pulsen går ned Jeg er takknemlig for å ha hatt positivt stress i dag, for sola, høytlesninga som kommenterer internasjonal politikk, at jeg har mekket erstatter til en manglende del, at jeg har trent styrke, lest ut ei bok i natt, har fått unna endel etter planen og drømmer om å kunne kroe meg inntil en mann på morrakvisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 16. april Forfatter #489 Del Skrevet 16. april Glede: sitte i sola Jeg er takknemlig for all den tida dette har vært et fint hjem for meg. For hva huset rommer, og lar meg få hvile. For at jeg kjenner på vanskelige følelser og ensomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 17. april Forfatter #490 Del Skrevet 17. april Glede: å ha matlyst Jeg er takknemlig for å høre fra WN, for at jeg har pratet med to venner i dag, for at jeg er tilpasningsdyktig og det lille jeg har fått gjort, inklusive å sende bilder til Tennårings Damselen. For at jeg kjenner meg noe bedre og har livslyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 18. april Forfatter #491 Del Skrevet 18. april Glede: høre fra G* Jeg er takknemlig for å ha fått gjort det jeg trengte i dag, for å være produktiv, nytt været, utsikta, en ettermiddags bikk og sikkert blitt litt klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 19. april Forfatter #492 Del Skrevet 19. april Glede: tur med familie Jeg er takknemlig for dagen, for bål og frisk luft og latter, for gode bilder og skarpe tunger, for mobilkamera og spor av energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 20. april Forfatter #493 Del Skrevet 20. april Glede: å ha besøk Jeg er takknemlig for dagen, for avgjørelsene jeg har tatt, for klærne mine, for kollektivtransporten som går, for drømmer og for politisk våkne samtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 21. april Forfatter #494 Del Skrevet 21. april Glede: å våkne av at jeg blir varm Jeg er takknemlig for besøk, luftemuligheter, bratt læringskurve, sol og mat i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 22. april Forfatter #495 Del Skrevet 22. april Glede: å skravle med bekjente på kafé Jeg er takknemlig for den lånte jakka, for å ha fått planlagt om morgendagen, for mestring og læring, for å møte opp tidlig og å avslutte dagen med en dokumentar. For pappa og meg som teller hverandre regelmessig, for YouTube med alt mulig rart av instruksjonsvideoer, for billedbøker og full mage. For tanntråd og at internett finnes. For å være meg og å ha en insektinteressert pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 23. april Forfatter #496 Del Skrevet 23. april Glede: å chatte med WN Jeg er takknemlig for tida jeg mediterte, for det jeg har fått i meg av mat og drikke, for det jeg har fått gjort, haggelskuren, matlukta som var nydelig, at jeg er varm og har planer for fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 24. april Forfatter #497 Del Skrevet 24. april Gleder: været - snøvær, solvær, duskregn over løvspretten og grønne veigrøfter med hvitveis Jeg er takknemlig for at ikke mer har gått galt i dag. At hjulet er oppfunnet og at jeg har møtt flere hyggelige folk enn saker som gjør tilværelsen vanskeligere for meg. Jeg er takknemlig for å være meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 25. april Forfatter #498 Del Skrevet 25. april Gleder: pratet med vennene mine Jeg føler meg takknemlig for at det går over, for sol og musikk, for at verden går framover, for blader og nyutsprunget løv, for å holde det ryddig og for god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 26. april Forfatter #499 Del Skrevet 26. april Gleder: mat og musikk Jeg føler meg takknemlig over sola, at det går over og følelsene mine. I dag sier jeg farvel til Svaldbardvegen og Axolotl. WN regner jeg ikke å høre noe fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 27. april Forfatter #500 Del Skrevet 27. april Gleder: Sol og sol Jeg føler meg takknemlig for at det går over, for at hjertet mitt er på rett plass, for at jeg lærer, for effekten av meditasjon, for løypa med benker, for boka jeg leser og klesvasken jeg tok i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå