Sparkling_Pink Skrevet 21. mars Forfatter #461 Del Skrevet 21. mars Det har vært mye glede i dag. Folket mitt og meg er den største. Jeg er takknemlig for morgenen min, for disiplinen jeg har vist og motet jeg har hatt. For det jeg har fått gjort og pusterommet i mellom, for at livet føles rikt og givende ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 22. mars Forfatter #462 Del Skrevet 22. mars Jeg er takknemlig for å ha våknet av meg selv, for at jeg har pratet om følelser, for å ha møtt WN for første gang i dag og for at jeg har det bra. Gleder er film, ferdig med noe arbeid, fuglekvitter og at jeg er myk i kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 23. mars Forfatter #463 Del Skrevet 23. mars I dag har jeg rett og slett følt som at WN manglet i dagen min. Jeg er takknemlig for en rolig, treg dag, hvor et nytt styre tar avgjørelser som jeg liker og Tennåringsdamselen er befriende rolig og sindig. Gleden min var vel å stå opp, for så å gå og legge meg igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 24. mars Forfatter #464 Del Skrevet 24. mars Deler av livet er nå en salig suppe. Jeg henger sammen med Svaldbardvegen nå og da, det leder ikke til et kjæresteforhold. Av og til dukker Axolotl opp digitalt, men han strever med å holde hodet over vannet. Jeg har fornyet bekjentskapet mitt med BaneGod i dag, han ville tydeligvis flørte med meg, noe jeg ikke helt hver hva jeg synes om. WN håper jeg tar kontakt med meg først en dag, helst om ikke så lenge. Fredag denne uka møter jeg en ny en og så er jeg forelsket i en saftig mannebit som fikk nummeret mitt forrige uke. Jeg tenkte jeg på søndag kunne telle hvor mange jeg har pratet med som jeg kjenner fra før og hvor mange nye jeg har hilst på i løpet av uka. I dag er jeg takknemlig for gåturen, kjøkkeninsatsen, flyten i dagen min, at jeg nå vet litt bedre hvorfor jeg er litt slapp, at jeg trives og at husverten har hatt en innsats på å roe meg med noe støy. Glede var å dele noen positive resultater med mamma. Jeg har ellers følt meg tilfreds i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 25. mars Forfatter #465 Del Skrevet 25. mars Glede i dag var å se kompis! Jeg er takknemlig for sola, for at føttene mine har holdt, for mat og gode samtaler. Jeg fikk et tilbud fra Stargaze i dag. Det frister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 26. mars Forfatter #466 Del Skrevet 26. mars Glede i dag var å se et landskap som snart er klart til å grønnes. Jeg er takknemlig for å ha sett kunst i godt selskap i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 27. mars Forfatter #467 Del Skrevet 27. mars Glede i dag har vært å få skyss hjem og prate med tantevesenet. Jeg føler meg takknemlig for at jeg har en stemme, at jeg har brukt den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 29. mars Forfatter #468 Del Skrevet 29. mars Glede i dag, var å ta en frokostbikk. Jeg er takknemlig for mattermosen min og for å ha møtt nr. 327 for første gang i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 29. mars Forfatter #469 Del Skrevet 29. mars Glede i dag var å høre at noen var glad i meg. Jeg er takknemlig for at oppvasken er tatt, mat handlet inn, mest nødvendig klesvask er tatt, rene klær ryddet og logg ført. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 30. mars Forfatter #470 Del Skrevet 30. mars Glede i dag var å se kunst. Jeg er takknemlig for infrastruktur og støttefunksjoner, for trege kommunale apparater som etterhvert fungerer og folket mitt som bryr seg. Og at ting går over. Nr. 327 har meldt seg av, så der slipper jeg å nøste opp i sirkuset hans. Tut og kjør helt uten meg, tenker jeg. Nå får jeg to rutineoppbrudd den neste måneden. Det gruer jeg meg litt til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 31. mars Forfatter #471 Del Skrevet 31. mars Sparkling_Pink skrev (På 24.3.2025 den 22.43): Jeg tenkte jeg på søndag kunne telle hvor mange jeg har pratet med som jeg kjenner fra før og hvor mange nye jeg har hilst på i løpet av uka. Jeg fikk av mange årsaker ikke telt opp før i dag. Den siste uka har jeg hatt rundt 20 hilsninger på fremmede, 26 helt fremmede i tillegg har seg samtalt med. 17 jeg har pratet med før har sagt hei i tillegg til det er det 18 jeg har samtalt med minst en gang tidligere, inklusive folket mitt. Den totale «kontaktflaten» på meg sist uke er da 81 stk. Hverken sms, chatt, DM’s eller brev er telt med. Jeg synes dette er relativt bra for et litt klønete og sosialt lett utmattet menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 31. mars Forfatter #472 Del Skrevet 31. mars Den uka som kommer nå tenker jeg at jeg får samtalt med ca 10 nye mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 31. mars Forfatter #473 Del Skrevet 31. mars Glede i dag var å helt plutselig se mammas venninne i parken i dag. Og froskeegg. Jeg er takknemlig for at det var varslet fra lege at jeg kunne bli syk i dag. For de fine samtalene jeg har hatt. For at noen har funnet på nye begreper for meg for å hjelpe meg i arbeidet mitt. For at jeg har sittet i sola og gått tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 1. april Forfatter #474 Del Skrevet 1. april Glede i dag var å så se bilde fra en jeg er interessert i. Jeg er takknemlig for å ha gått tur, hvilt og kjent sola på kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 2. april Forfatter #475 Del Skrevet 2. april Glede i dag var en reels som traff meg. Hun rosa dama som velsigner folk for å ha overlevd ei uke til. Jeg er takknemlig for at det går over, at fuglebadet er satt opp igjen og at jeg følte meg ok når jeg var ute og ruslet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3. april Forfatter #476 Del Skrevet 3. april Glede i dag var å se spor av motstandsarbeid over dammen. Jeg er takknemlig for å ha gått ut med søpla, tørket støv, nesten kommet meg gjennom oppvasken og fått på plass hovedvekten av planer i april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 4. april Forfatter #477 Del Skrevet 4. april Glede i dag var å føle meg litt bedre første halvdel av dagen. Jeg er takknemlig for notatboka mi, for at maten jeg har lagd har vært god, for turen i parken, for at jeg ikke føler meg alene, for at ting ordner seg og sola står høyt på himmelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 5. april Forfatter #478 Del Skrevet 5. april Glede i dag var å se solnedgangen. Jeg er takknemlig for å ha skravlet med ei av mine absolutt nærmeste venninner, kokt tøy, hvilt, sett oppvasktårnet minske, gnagd bein og innsett at livet mitt går fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 6. april Forfatter #479 Del Skrevet 6. april Glede i dag har vært å prate med folket mitt. Jeg er takknemlig for lyset, roen, maten og meditasjonen min i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7. april Forfatter #480 Del Skrevet 7. april Glede i dag har vært å sove lenge og se folk i butikken. Jeg er takknemlig for alle benkene i nabolaget mitt, for vann i krana, sol på himmelen og at fly og flyplasser finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå