Sparkling_Pink Skrevet 23. november Forfatter #361 Del Skrevet 23. november (endret) Jeg er takknemlig for å kunne hvile den tida jeg trengte, for sterkt lys på morgenen, for vennlige småsamtaler, for å finne løsninger og for å rusle i vinteren på besøk. Jeg er takknemlig for gode venner og lette samtaler som triller bortetter livet som humper rundt i mellom samtidas strukturer. Jeg er takknemlig for fellesskap og gode apper, gode klær - og at tida mi en dag kommer. Endret 23. november av Sparkling_Pink Rettet skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 23. november Forfatter #362 Del Skrevet 23. november I dag er jeg takknemlig for at jeg har hatt en eksepsjonell dag med tenårings Damselen. For at jeg lever i en verden som utvikler seg, og at jeg forsøker å følge med selv når det får frem følelser i meg som rommer et univers av ukjente stjerner. Jeg lærer og skjønner nye ting, og det er forhåpentligvis tidsnok. Jeg er takknemlig for at jeg er god nok som jeg er, for maten jeg har spist, for at jeg er varm og tåler sludd, for transporten som går, mørket som ikke varer evig og at indre strøk får seg en dusj før kvelden. Jeg er takknemlig for at jeg har en mamma og en plan for i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 24. november Forfatter #363 Del Skrevet 24. november Jeg er takknemlig for hvilen jeg fikk i natt, for å ha fått strukket meg i løpet av natta, for vennligheten jeg ble møtt med mens jeg kavet meg i gang med dagen, for gjennomførte planer og at pappa reddet kvelden. Jeg er takknemlig for å ha fått trent, for musikken og det indre lyset, for samtalene jeg har hatt i dag og den lille røveren som kom og holdt selskap med meg ei lita stund. Jeg er takknemlig for å ha energi, for å ha vært varm i kroppen og for å trolig ha sett de første tegnene til vekst hos meg etter den tøffe coronatida. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 25. november Forfatter #364 Del Skrevet 25. november Jeg er takknemlig for alle bekjente jeg har samtalt med i dag, for at jeg er sulten, for at jeg har fått meditert, for tida med mamma. Jeg er takknemlig for livet jeg har, for at det har gått relativt greit i dag, for at jeg har planer for i morgen og nesten ikke har smerter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 26. november Forfatter #365 Del Skrevet 26. november Jeg er takknemlig for at jeg har prioritert to ting i dag og er ferdig med den ene. For at jeg hadde mot til å spørre om hjelp og støtte. For at jeg har spist meg mett og har hatt det koselig på kjøkkenet. For tida jeg lyttet til musikk og det lille jeg har trent. Jeg er takknemlig for utholdenheten min, hvilen jeg tar meg og at jeg husket hvor jeg hadde lagt huskelappen min. Jeg er takknemlig for nattetimene i går og gaven tida som kommer er, for at jeg kan våkne av meg selv og ikke må true meg selv inn i dusjen. Glede kjente jeg spror av når jeg ikke stod opp med en gang etter jeg våknet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 28. november Forfatter #366 Del Skrevet 28. november Jeg er takknemlig for dagen. For å ha pratet med et dusin mennesker, for oppdagelsesturen, for den ekstra innsatsen som andre har lagt inn, for god og høy musikk, for fotomuligheter på mobiltelefoner. For blikket mitt som har endret seg de siste årene, for familie som vil være med meg og som trår til der jeg har mine små utfordringer. Jeg er takknemlig for samtalen med G*, hvor verdiene hans nå sakte har begynt å tre fram, for mattermosen min og hyggelig mimring over en avdød slektning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 28. november Forfatter #367 Del Skrevet 28. november En sånn dag: takk for at denne dagen er over. Jeg er takknemlig all smått hjelp jeg har fått i dag, for at jeg har et nytt liv på noen områder, for at jeg har lagd meg for lite mat og er sulten, for gode klær og for å føle meg hjemme flere steder. Jeg er takknemlig for å være sterk og vært underholdt av å lese igjennom gamle notater omhandlende de jeg har nærmet meg. Apropos. Det var han som avsluttet med meg for en 8 år siden og det før vi hadde rukket å gjøre stort. I dag dukket han opp igjen, voksen, ikke helt gjenkjennelig og slo av en lang prat med meg. La oss kalle han Tx. Han har levnet en form for lun følelse igjen i meg. Axolotl er syk og jeg vet ikke om han blir frisk før avtalen vår. Sånn ellers savner jeg Tennårings Damselen. Glede i dag var å kvikne til etter div plager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 30. november Forfatter #368 Del Skrevet 30. november Jeg er takknemlig for de tre litt tunge oppgavene jeg har fått gjort i dag, og det uten å ha måtte ha støtte fra andre for å få de gjort. For en veldig oppklarende samtale selv om jeg hadde det tøft i noen timer etterpå, for at jeg har strøm, internett og litt sparepenger. Jeg er takknemlig for mat i fryseren og at jeg har fått meditert i dag. Jeg har tatt det nokså med ro og husker tilbake på tilsvarende dager tidligere, hvor jeg ikke fikk til noe. Jeg er takknemlig for hvordan vennene mine er elskverdige i det at de er utilgjengelige og sier ifra på fine måter til meg om det. Dagen i dag er muliggjort av håp; kort vei til butikken og at jeg tenker jeg kan ta unna endel rutinearbeid og hverdagslige øvelser i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 1. desember Forfatter #369 Del Skrevet 1. desember Jeg er takknemlig for regnkåpa, kort vei til butikken, ny kunnskap, at det er nogenlunde enkelt å få meg i dusjen, at noen tekster forandrer meg, så det er før og etter, at det sikkert går over og at det er mulig å rusle i parken selv om det er duskmørkt og yr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 1. desember Forfatter #370 Del Skrevet 1. desember Jeg er takknemlig for gode venner, stekebrett, mamma og at jeg har medfølelse. Jeg har sett en nydelig tåkedryppende park, sneket meg inn på nye stier, sett på tv og hatt en oppklarnene kveld. Jeg er takknemlig for at oppvasken er tatt og at jeg har trent og er mett. For at jeg har en plan for uka og førjulstida. For at adventsstjerna er oppe og at det er frisk luft ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 2. desember Forfatter #371 Del Skrevet 2. desember Jeg er takknemlig for dagen, for at jeg økonomiserer fornuftig med energien min, for at jeg ikke spontanshoppet på kjøpesenteret, for at jeg har sovet nok og fått unna en fin mengde arbeid. Jeg er takknemlig for vennene mine, for tilbakemeldinger og for fine samtaler. For lys som glitrer og refleks. Jeg er takknemlig for evne til å planlegge og at jeg har fått meditert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3. desember Forfatter #372 Del Skrevet 3. desember Jeg er takknemlig for dagens dont. Har hatt ærender, ja! Til og med i flertall. For at jeg har vintersko, noe jeg fryktet at jeg kom til å mangle i ukesvis fremover, for at jeg har vinterlue på plass og snart votter. Jeg er takknemlig for at jeg er sulten og tåler treninga jeg gjør for tida, for at jeg har planer ut uka og for at Tx holder kontakt med meg. Jeg er takknemlig for godt selskap i kveld og ryddinga jeg har gjort i skapene. For et blekt håp om fremtiden og god søvn om natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 4. desember Forfatter #373 Del Skrevet 4. desember Jeg er takknemlig for de lærdommene jeg har fått i løpet av dagen, for meditasjonen, oppvasken, gåturen og den bleke vintersola. For de endringene som ser ut til å ha kommet den siste tida og nye innøvde ferdigheter. Jeg er takknemlig for å ikke føle meg alene og å ha plass til prosjekter liggende ut over alle overflater. For frosten ute og varmeovnene inne. For sko som ikke må gås inn så mye og og som er lett å få på og av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 5. desember Forfatter #374 Del Skrevet 5. desember Jeg er takknemlig for at jeg får testet meg; på ekstra styr, støy og utfordringer. Men det hadde vært kjekt om det ikke ble samlet opp på samme dag bare. Etterslepet fortsetter i morgen, det sies at vekst kommer når en er utfor komfortsonen. Men da tenker de kanskje på at det er selvvalgt? To av tre ting er situasjoner hvor jeg føler meg hjelpeløs. Jeg tror jeg godt kunne ligget litt mer forut. Små mulighetsvinduer som jeg har mistet er grunnen til at de selvvalgte utfordringene krasjer med tilværelsen. Det fine ordet tolleransevindu har blitt brukt utallige ganger, “du må holde deg innenfor ditt tolleransevindu”. Joda, men har du sett livet mitt? Jeg er takknemlig for å være meg en dag, og noe planlegging fungerer og så har jeg ingen vinduer, jeg har himmelhvelvingen over meg og ser stjernene, jeg kan fortelle deg om stormen som kommer, om det er kriminelle borte etter gatene, om folk sulter og det er helt klart en fordel alt i alt, men det er altså ledig posisjon som bakkemannskap for jeg streker ikke til for det rett framfor meg. Jeg kan løse verdensproblemer en bit av gangen, men å selvregulere når flere ting står på? En sånn dag måles i takknemlighet for å ha hatt vellykkede do - besøk. Bæsj, unnagjort. Dritt dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 6. desember Forfatter #375 Del Skrevet 6. desember Jeg er takknemlig for dagen, for å være meg, for å være så travel at jeg ikke har rukket å meditere, for det slingringsmonnet jeg har lagt inn og at jeg har en plan for i morgen. Jeg er takknemlig for gåturen, for å ha testet noe nytt, for at oppvasken er tatt og at jeg er ren og nydusjet. For vennene mine og familien min, for tennårings Damselen som er der ute i verden ett sted og at jeg har matplanen klar for i morgen. Jeg er takknemlig for løsningene jeg finner og at jeg er trøtt nå på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 8. desember Forfatter #376 Del Skrevet 8. desember Jeg er takknemlig for valgene jeg har tatt i løpet av dagen, for å ha kastet meg ut i en mengde ting og kommet meg helskinnet gjennom. Jeg er takknemlig for gjennomføringsevne, samtaler, treninga jeg har gjort og god stemning. Gøyt med folk! Jeg er takknemlig for å ha våknet i gryet i dag tidlig, for klærne jeg har, for at jeg lærer, lever og leker. For at jeg føler og puster og kan rydde i morgen. Og takk til den eller de som gir meg hjerte på postene her 🖤 G*.. oh. Det ble skikkelig rart i dag. Jeg har lite tro på at dette utvikler seg til noe jeg ønsker å være en del av. Se eget privat notat, Sparkling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 8. desember Forfatter #377 Del Skrevet 8. desember Jeg er takknemlig for at mamma vekket meg i dag, for den hustrige gåturen min med ei blek vintersol, for at jeg har ligget varmt og mykt og at leiligheta er ryddigere nå på kvelden enn i dag tidlig. Jeg er fornøyd med å ha gjort det jeg planla og for en fin samtale med ei venninne. Jeg tester ut stylingen på min nye frisyre, har bedrevet egenpleie og skal nå planlegge uka som kommer. Det kjennes ikke så verst ut å være meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 9. desember Forfatter #378 Del Skrevet 9. desember Jeg er takknemlig for å ha våknet med lyset, for å ha gjort de viktigste tingene i dag og for at jeg får en dag i morgen og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 10. desember Forfatter #379 Del Skrevet 10. desember Fraværsmelding: ca 8 dager fram Sparkling Pink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 18. desember Forfatter #380 Del Skrevet 18. desember Jeg er takknemlig for alle de små gangene jeg har ledd i løpet av dagen. For samtalene med noen av mine nærmeste venner. For en full og mett mage. For at oppvasken er tatt og at jeg ikke har fått noen skader, for at jeg er varm om natta og at naboene har vært stille det siste døgnet. Tilbakeblikk på den siste uka kommer senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå