Sparkling_Pink Skrevet 4. september Forfatter #281 Del Skrevet 4. september Jeg er takknemlig for det lille jeg har greid å spise i dag, at jeg er i rute med treninga, at jeg har blitt tvunget til å ta en rolig dag, har et knippe med løselige avtaler de neste ukene og at det kommer en dag i morgen og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 5. september Forfatter #282 Del Skrevet 5. september Jeg er takknemlig for at stresset dempet seg ut over dagen i dag, at jeg har hatt flotte samtaler med nye folk, at leiligheta mi har vært sval, at jeg ikke sulter ihjel over noen dager med dårlig appetitt og at jeg ikke føler meg ensom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 6. september Forfatter #283 Del Skrevet 6. september Se bra, zebra striper, za servert supert, sålebiter! og livet går Jeg er takknemlig for at jeg har estetisk sans, at beina mine funker, at husverten ordnet opp, for samtalene jeg har hatt i dag og at tidlighøsten er vennlig og varm. Appetitten er på vei tilbake, jeg får unna litt smått og regningene er betalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7. september Forfatter #284 Del Skrevet 7. september Glede; sitte ute i den varme sommersola på morgenen og senere på dagen gjenfinne to ting i livet mitt; en serie og skriving. Jeg er takknemlig for at det går over, at det er rolig om dagen hos naboene, at jeg har kontakt med vennene mine, at planene mine er fleksible, at jeg husker drømmene mine og i dag skjønte hva som var fatt med meg. Det jeg har gjort bra i dag er å puste dypt, strekke litt på meg og få opp pulsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 8. september Forfatter #285 Del Skrevet 8. september Jeg er takknemlig for solhattene som enda blomstrer, turen i parken, at beina bærer og armene slår, at dagen er over og at en ny dag kommer i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 9. september Forfatter #286 Del Skrevet 9. september Jeg er takknemlig for hvor mye bedre jeg fikk det fra i natt av og ut over dagen. Jeg er takknemlig for flotte samtaler, at jeg blir spurt til råds selv som kløne på et område, at jeg har hatt middagsselskap og litt hjelp, og at jeg har for mye bøker og for få bokhyller. Jeg er takknemlig for at jeg føler jeg er over ei kneik, med livet og meditasjonen. Nå er det forkjølelsessårene og litt igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 10. september Forfatter #287 Del Skrevet 10. september Akkurat nå er jeg en godt kalibrert værradar og har bygevarsel i korpusen. Jeg er takknemlig for latteren, saligheten etter det å ha vært i godt selskap i går, at jeg har fått unna litt i dag, at jeg har sosialisert hjemmefra, husket å dempe belysninga på kvelden og fått trent så jeg kanskje holder smertene bedre på avstand. Det er et ensidig, men greit dagsverk jeg har fått unna i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 11. september Forfatter #288 Del Skrevet 11. september Jeg er takknemlig for at jeg og klærne mine er vaskbare, at jeg har fått meditert, at jeg har fått gått litt i dag, at jeg får fixet ting, at jeg har hatt givende samtaler og trives ved 14 grader pluss og bygevær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 12. september Forfatter #289 Del Skrevet 12. september Mange rare drømmer. Drømmer om rom i huset til foreldrene mine jeg ikke ante eksisterte, med støv og rot og boder og vinkler og skjeve vinduer. Jeg er takknemlig for maten jeg har spist, at to av vennene mine har funnet hverandre, gåturen i sol og vind, med bølger og friske tanker, fremmedlanske diskusjoner fra mennesker som ser ut til å trives. Jeg er takknemlig at det ikke er krise at jeg ikke har gjort stort i dag, at det kjennes litt vondt ut å ha chattet med en ny som var ekkel og ukompatibel med meg. Jeg er takknemlig for meditasjonen og treninga jeg har gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 13. september Forfatter #290 Del Skrevet 13. september Jeg er takknemlig for solgløttene i dag, for at jeg er påvirkbar av hvordan folk oppfører seg, at jeg har fått nyttig tilbakemelding fra en god venn, at jeg har appetitt og har spist greit, for at høstklærne er klare og at jeg er i kontakt med følelsene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 14. september Forfatter #291 Del Skrevet 14. september Jeg falt for G* i dag. Krii og jeg holder på å bli glade i hverandre og jeg har hatt en fantastisk dag. Jeg er takknemlig for å ha fått trent, meditert og å ha vært sosial. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 15. september Forfatter #292 Del Skrevet 15. september Jeg er takknemlig for moderne kommunikasjonsmidler, at jeg har fått trent og meditert, vært litt produktiv og at det har vært en stille kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 16. september Forfatter #293 Del Skrevet 16. september Jeg er takknemlig for fellesskap, fine innspill, morgentelefonen jeg fikk, maten jeg fant på butikken, det lille jeg har fått gjort i dag og at oppvasken er tatt nå på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 17. september Forfatter #294 Del Skrevet 17. september Jeg er takknemlig for det nydelige vesnet jeg er begynt å chatte med, for den eller de som gir meg hjerte på dagboka mi her, for naboene som hilser på meg, for kompis som jeg har planer med og at jeg har ei fantastisk venninne som Vet hvordan det er. Jeg er takknemlig for duften av sødme fra solhattene, de optimistiske klasene på høstormedruen og skimringa i duefjærne. For fornuftige priser på kålen og kjøtt på salg. Jeg er takknemlig for å ha gjennomført dagsplanene, sent, men godt, for lyset som når inn til meg i mot nattetime, for gryet som dirrer bak øyelokkene, for marerittet om NAV og at Riksantikvaren vil ha noe å si om husene. Jeg kan forsikre ethvert ungt menneske om at det er ei yndlingsplate både i musikk og på komfyren. Og at selv om jeg er sliten på kvelden, er det verd strevet for å våkne opp til ryddig og rent kjøkken der oppvasken er tatt. Der jeg pleier helsa med små stunder alene og opplever at doomscrollinga sakte avtar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 18. september Forfatter #295 Del Skrevet 18. september Jeg er takknemlig for venninna mi, for alle tårene, for smerten jeg kjenner på, for at jeg mediterer, har gått tur - alene, jeg ønsket ikke å møte O.B. Mens jeg har vært så oppraspet av det som er nå. Jeg er takknemlig for gaven, for blikkene og gløttet inn i andre menneskers liv jeg har fått i dag, for tv-serien jeg har binget i dag og for at det meste er vaskbart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 19. september Forfatter #296 Del Skrevet 19. september Gud bedre meg vel! Det er et hjerte i brystet mitt som slår. Jeg er takknemlig for dagen, for sola, den sene høstvarmen, for samtalene jeg har hatt, at beina funker og at jeg har fått trent. Jeg er takknemlig for at jeg har stemme, vett og energi. Jeg er takknemlig for et nytt blikk på særegenhetene mine, på gode naboer og at den neste uka går over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 20. september Forfatter #297 Del Skrevet 20. september Jeg er takknemlig for ullundertøyer, sitteunderlag og varme jakker, for spennende mails og solgløtt på morraen. Jeg er takknemlig for venninna mi som ringer helt plutselig og saker som ordner seg i løpet av dagen. Jeg er takknemlig for kompis som har små gnister av glede i øynene og gøyale ting i leiligheta hans. Jeg er takknemlig for huskelister på mobilen, at jeg er i jevnt sig mot et mål der framme, at beina funker, at jeg er for det meste smertefri, og spesielt fordi jeg har vondt etter massasje, ikke stress. Jeg er takknemlig for å være meg selv, at jeg er sulten og at jeg har mat. Stillhet er og et språk. Det kan brukes til å gi rom, men og evigheter av tomrom. Det er et ok svar til hånlige svar sveipende innom sarkasme, grenser tegnet opp av irriterende stolthet av at «jeg skal behandles med respekt», skjønne damer, det er en giftig en som akkurat nå har funnet ut at jeg er dårlig beite vil jeg tro. Ja, det var stillhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 21. september Forfatter #298 Del Skrevet 21. september Jeg er takknemlig for å kunne sove ut, musikk, filmer på NRK, skog som holder koken ut over høsten, ei lun leilighet og fine drømmer. Jeg er takknemlig for samtalene med vennene mine i dag, for meditasjonen, milepælen i prosjektet mitt, avtalen som er gjort og fine mamma. Jeg er takknemlig for stress som slipper, for dusjen som væter og bein som funker, glede som kommer helt plutselig. Jeg er takknemlig for menneskesynet mitt, viljen til å jobbe med meg selv, selvrespekten min og troa mi på andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 22. september Forfatter #299 Del Skrevet 22. september Jeg er takknemlig for morgenen min i senga, turen med O.B., å være meg selv, samtalene med vennene mine, de stille stundene i leiligheta mi. Jeg er takknemlig for solnedgangen, vannet som glitrer, libellene som vinkler seg mot sola, musikk og at jeg snart hviler for kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 23. september Forfatter #300 Del Skrevet 23. september Jeg er takknemlig for den stille natta, at naboene ligger lavt i terrenget når de har kunder, at det enda er grønt ute, at hundene jeg passerer ser friske ut. Jeg er takknemlig for dagens dont, podkasten om trening jeg fikk med meg i dag, episoden om meditasjon som handlet om å gi slipp, damene jeg har skravlet med og at jeg er vaskbar. Jeg er takknemlig for at kjøkkenet er ryddig og rent og oppvasken på tørk, at jeg har planer for de neste dagene og at ene venninna mi endelig har fått et brev som gir henne ei bedre fremtid. Axolotl ga lyd for første gang på tre måneder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå