AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Hei, jeg trenger å vite hva som er normalt her. Jeg er sammen med en mann, han er hyggelig og kjekk og bryr seg om meg, men seksuelt har vi litt problemer. Han tenner på meg veldig fort, blir kåt på et blunl, og da begynner han umiddelbart å stryke meg på lårene og opp mot skrittet. Jeg syns det er fryktelig merkelig, og blir ikke tent av det i det hele tatt, og da blir han veldig skuffet fordi jeg "aldri vil ha sex". Greia med meg at jeg på en måte må tennes i løpet av dagen. Jeg trenger at han tar litt på meg, sier fine ting, er oppmerksom HELE DAGEN, og ikke bare akkurat når han vil stikke pikken i meg. Problemet er da at han ikke er "den typen", han vil helst ikke at jeg tar på han, verken i hånda eller på ryggen, ute blant folk. Han bare forventer at jeg skal bli kåt med en gang vi går og legger oss. Når jeg blir kåt og vi har sex så er den veldig bra, men det går ikke for meg å bare være venner hele dagen, og så plutselig være kjærester i senga. Er det jeg som er sær her? Hva gjør at dere tenner? Hvordan kan jeg forklare for han på en enkel og grei måte at han må gjøre ting litt annerledes? Anonymkode: d01bc...ff4 2
visp Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg trenger å vite hva som er normalt her. Jeg er sammen med en mann, han er hyggelig og kjekk og bryr seg om meg, men seksuelt har vi litt problemer. Han tenner på meg veldig fort, blir kåt på et blunl, og da begynner han umiddelbart å stryke meg på lårene og opp mot skrittet. Jeg syns det er fryktelig merkelig, og blir ikke tent av det i det hele tatt, og da blir han veldig skuffet fordi jeg "aldri vil ha sex". Greia med meg at jeg på en måte må tennes i løpet av dagen. Jeg trenger at han tar litt på meg, sier fine ting, er oppmerksom HELE DAGEN, og ikke bare akkurat når han vil stikke pikken i meg. Problemet er da at han ikke er "den typen", han vil helst ikke at jeg tar på han, verken i hånda eller på ryggen, ute blant folk. Han bare forventer at jeg skal bli kåt med en gang vi går og legger oss. Når jeg blir kåt og vi har sex så er den veldig bra, men det går ikke for meg å bare være venner hele dagen, og så plutselig være kjærester i senga. Er det jeg som er sær her? Hva gjør at dere tenner? Hvordan kan jeg forklare for han på en enkel og grei måte at han må gjøre ting litt annerledes? Anonymkode: d01bc...ff4 Jeg syns det er du som kanskje har et litt annerledes tenningsmønster. At du syns det er veldig merkelig at det er sånn sex ofte starter (som han starter det) er ikke helt rettferdig mot han da jeg vil anta at de fleste fungerer sånn. Men forklar han hvordan du fungerer. Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i å måtte bruke en hel dag på å opparbeide lyst. Enten har man eller man har ikke lyst. Tror han derfor trenger å bli gjort oppmerksom på det. 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg trenger å vite hva som er normalt her. Jeg er sammen med en mann, han er hyggelig og kjekk og bryr seg om meg, men seksuelt har vi litt problemer. Han tenner på meg veldig fort, blir kåt på et blunl, og da begynner han umiddelbart å stryke meg på lårene og opp mot skrittet. Jeg syns det er fryktelig merkelig, og blir ikke tent av det i det hele tatt, og da blir han veldig skuffet fordi jeg "aldri vil ha sex". Greia med meg at jeg på en måte må tennes i løpet av dagen. Jeg trenger at han tar litt på meg, sier fine ting, er oppmerksom HELE DAGEN, og ikke bare akkurat når han vil stikke pikken i meg. Problemet er da at han ikke er "den typen", han vil helst ikke at jeg tar på han, verken i hånda eller på ryggen, ute blant folk. Han bare forventer at jeg skal bli kåt med en gang vi går og legger oss. Når jeg blir kåt og vi har sex så er den veldig bra, men det går ikke for meg å bare være venner hele dagen, og så plutselig være kjærester i senga. Er det jeg som er sær her? Hva gjør at dere tenner? Hvordan kan jeg forklare for han på en enkel og grei måte at han må gjøre ting litt annerledes? Anonymkode: d01bc...ff4 Jeez, dette hørtes slitsomt ut.. Jeg som mann har vært i mange forhold, men aldri opplevd å måtte bruke en hel dag å varte opp dama. Det hadde jeg ikke orket eller hatt tid til med krevende jobb og forpliktelser. De damene jeg har vært med har blitt kåte etter kosing der og da. At jeg beføler de, vi kysser og ting går videre derifra. Hadde ikke orket det du beskriver. Jeg foreslår at du tar en prat med han å finner ut av ting. Anonymkode: 34c7c...bac 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Kanskje det du prøver å si, er at du ikke føler seg helt "sett" av han her? Det er jo ingen hemmelighet at da har man ikke særlig lyst til å ha sex, særlig hvis det er noen man har følelser før. Anonymkode: f03a8...161 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det du prøver å si, er at du ikke føler seg helt "sett" av han her? Det er jo ingen hemmelighet at da har man ikke særlig lyst til å ha sex, særlig hvis det er noen man har følelser før. Anonymkode: f03a8...161 Ja.. Kort fortalt er det vel kanskje det.. TS Anonymkode: d01bc...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 Jeg tror kanskje dere begge er på en ytterkant? De færreste orker å bygge opp til sex gjennom en hel dag - selv om nærhet og fysisk kontakt jo er viktig. Men jeg forstår jo at du ikke tenner på å få hånda direkte i skrittet uten noe merom og men - de færreste tenner jo på det. De fleste er nok midt i mellom der. Anonymkode: 120fc...b54 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 Jeg er lik deg. Trenger nærhet gjennom dagen for at hjernen skal komme i sex modus. Anonymkode: c72b5...93d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 Vi damer er jammen forskjellig! Litt kyssing så blir jeg kåt umiddelbart om han stryker meg på låret,å da er jeg helt klar til sex. Anonymkode: 6c34d...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje dere begge er på en ytterkant? De færreste orker å bygge opp til sex gjennom en hel dag - selv om nærhet og fysisk kontakt jo er viktig. Men jeg forstår jo at du ikke tenner på å få hånda direkte i skrittet uten noe merom og men - de færreste tenner jo på det. De fleste er nok midt i mellom der. Anonymkode: 120fc...b54 Ja det kan godt tenker men jeg ser også at det jeg skrev kanskje feiltolkes littegrann, jeg gidder ikke åha han limt inntil meg hele dagen liksom. Men jeg skulle ønske at han var litt kjærlig, ville holde meg i hånda iblant, viste at han bryr seg litt mer, før han plutselig under en film bare BOOM "jeg er så kåt!" og begynner å ta meg på tissen. Når han er så fjern hele dagen føles det fryktelig fremmed når han plutselig begynner å ta på meg på den måten. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lik deg. Trenger nærhet gjennom dagen for at hjernen skal komme i sex modus. Anonymkode: c72b5...93d Godt vi er flere 😊 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi damer er jammen forskjellig! Litt kyssing så blir jeg kåt umiddelbart om han stryker meg på låret,å da er jeg helt klar til sex. Anonymkode: 6c34d...0d1 Heldiggris, skulle ønske jeg var sånn.. Da vi var nyforelsket skulle det ikke så mye til, men da var han også genuint interessert i meg på en helt annen måte enn han er nå, så det har nok litt å si 😛 Anonymkode: d01bc...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 Jeg kjenner meg igjen ts. Altså han trenger ikke å "varte meg opp" hele dagen som en skrev her. Men jeg trenger at han ser meg og gir meg nærhet på andre punkter i løpet av dagene enn bare når han er kåt. På et tidspunkt ble det så ille at jeg nærmest freste til meg bare han tok meg på hånda - fordi jeg visste at det bare kunne bety at han ville ha sex, og det gjorde meg lei meg og irritabel. Vi har snakket om dette så mange ganger at jeg ikke lenger har tellinga, og han sier han forstår hver gang. Men han liker ikke kos, og for å gjøre det ekstra komplisert misliker han det så sterkt at han faktisk føler på raseri om jeg legger meg inntil han eller stryker han over ryggen bare for kosens del 😅 Så vi har et skikkelig problem når det gjelder det. Vi har begge blitt flinkere til å ta hensyn til hverandre med tiden, men det er definitivt et savn at jeg sjelden greier å bli særlig tent før sex. Særlig siden jeg var så glad i sex før vi ble sammen og det første året hvor vi var nyforelsket. Nå er det mest plikt igjen. Anonymkode: 92542...5b4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 Jeg blir sjeldent tent bare ved å bli strykt på låret liksom..trenger å bli sett, tenger en god del kyssing, pene ord og blikk. Må bli bægjert med blikket, ikke bare når pikken skal inn. Blir bare sur av det. Nei, du er ikke sær TS. Bare han som forventer for mye siden han er laget anderledes. Anonymkode: 8c49d...dd2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg igjen ts. Altså han trenger ikke å "varte meg opp" hele dagen som en skrev her. Men jeg trenger at han ser meg og gir meg nærhet på andre punkter i løpet av dagene enn bare når han er kåt. På et tidspunkt ble det så ille at jeg nærmest freste til meg bare han tok meg på hånda - fordi jeg visste at det bare kunne bety at han ville ha sex, og det gjorde meg lei meg og irritabel. Vi har snakket om dette så mange ganger at jeg ikke lenger har tellinga, og han sier han forstår hver gang. Men han liker ikke kos, og for å gjøre det ekstra komplisert misliker han det så sterkt at han faktisk føler på raseri om jeg legger meg inntil han eller stryker han over ryggen bare for kosens del 😅 Så vi har et skikkelig problem når det gjelder det. Vi har begge blitt flinkere til å ta hensyn til hverandre med tiden, men det er definitivt et savn at jeg sjelden greier å bli særlig tent før sex. Særlig siden jeg var så glad i sex før vi ble sammen og det første året hvor vi var nyforelsket. Nå er det mest plikt igjen. Anonymkode: 92542...5b4 Uff, det høres ikke noe kjekt ut. Jeg tror jeg heller vil ende forholdet enn å ha pliktsex. Jeg må nok ha en samtale med han om dette. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir sjeldent tent bare ved å bli strykt på låret liksom..trenger å bli sett, tenger en god del kyssing, pene ord og blikk. Må bli bægjert med blikket, ikke bare når pikken skal inn. Blir bare sur av det. Nei, du er ikke sær TS. Bare han som forventer for mye siden han er laget anderledes. Anonymkode: 8c49d...dd2 Godt vi er flere 😅 Har følt meg så innmari rar, dersom han forventer at jeg tenner på det så må det jo være fordi noen han tidligere har vært med gjorde det? Og spesielt når han blir så furten når jeg forblir knusktørr også, har tenkt at det er noe galt med meg. Anonymkode: d01bc...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå