AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Slutt å kjempe for å bli likt. Slutt å gi godt inntrykk av deg selv fordi skal bli likt. Slutt å spill hyggelig, for å bli likt. Godta heller at ikke alle kan like deg. Det er menneskelig. Vær ekte, ikke gå til angrep om du får svaret du ikke ønsket. Anonymkode: 45b5d...886 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Hvem sier dette? Anonymkode: 3080c...57b 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å kjempe for å bli likt. Slutt å gi godt inntrykk av deg selv fordi skal bli likt. Slutt å spill hyggelig, for å bli likt. Godta heller at ikke alle kan like deg. Det er menneskelig. Vær ekte, ikke gå til angrep om du får svaret du ikke ønsket. Anonymkode: 45b5d...886 Du høres falsk ut Anonymkode: dc35a...ea3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å kjempe for å bli likt. Slutt å gi godt inntrykk av deg selv fordi skal bli likt. Slutt å spill hyggelig, for å bli likt. Godta heller at ikke alle kan like deg. Det er menneskelig. Vær ekte, ikke gå til angrep om du får svaret du ikke ønsket. Anonymkode: 45b5d...886 Jeg spiller aldri, problemet er at folk trekker seg unna, for folk flest tåler ikke sannheten. Anonymkode: a9c92...adc 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 Slutt å bestemme hva kvinner skal gjøre. Anonymkode: 494c8...aed 1
SoWhat? Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å kjempe for å bli likt. Slutt å gi godt inntrykk av deg selv fordi skal bli likt. Slutt å spill hyggelig, for å bli likt. Godta heller at ikke alle kan like deg. Det er menneskelig. Vær ekte, ikke gå til angrep om du får svaret du ikke ønsket. Anonymkode: 45b5d...886 Kjemper ikke for å bli likt. Andre punkt går under det samme. Spiller ikke når jeg er hyggelig. Det er oppriktig ment. Det er ikke alltid dumt å bli mislikt. Det kommer jo an på hvorfor og hvem som misliker meg. Jeg er den jeg er. Men å gå til angrep kan jeg nok. Jobber med saken og prøver å holde hodet kaldt. Så hvorfor har du den innstillingen at "kvinner" er sånn. Noen er. Andre ikke. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå