AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Jeg har datet en mann i ca. 4 uker. Forrige uke hadde vi sex. Han har vært klar på at han ikke bare ønsker sex, men også bli kjent. Han har heller ikke presset på sex og vi har bare sovet sammen flere ganger. Nå sender han mindre meldinger, spør ikke hvordan dagen har vært osv. Føler jeg maser, så trekker meg litt unna. Men han sender innimellom. Har sendt han en melding og spurt om han ikke er interessert lenger og gir han i tillegg et utvei ( i tilfelle han ikke turte å bryte).Da svarer han at han vil møtes igjen og ta en kaffe. Dette er hyggelig. Så nå forstår jeg ingenting. Er han interessert eller ikke? Han har aldri hatt kjæreste før, så lurer på om han rett og slett i skjønner denne dating greia. Skal jeg bare gi opp fyren ? Anonymkode: e72ce...8e8
Eplekaka Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Nei, du trenger ikke gi opp! Det er masse usikkerhet i dating, fra både menn og kvinner. Et godt råd: Ta det litt rolig, gi ting litt tid. Og møt han og ta den kaffen. Dropp all analyseringen og grublingen, det gir deg ingen svar. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå