Gå til innhold

Til dere menn som foretrekker "naturlige kvinner".

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er naturlig å ta vare på seg selv og være velstelt. Litt sminke og barbering legger jeg i naturlige kvinner. Operasjoner, stadige endringer, silkehud og samme øyenbryn som alle andre er på den ene siden, hulder er på den andre, midt i mellom har du de velstelte og vanlige naturlige.

Anonymkode: 8b8f5...658

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En "naturlig" kvinne er jo det største røde flagget som er. Hvis hun ikke fjerner kroppshår og ikke sminker seg, så hadde jeg ikke rørt henne med en 5 meter lang stokk. 

Anonymkode: c60ea...75d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører dere sier det.. Men når jeg doller meg opp til fest, lager instabryn og mye sminke får jeg lange blikk fra menn i alle aldre. Jeg ser ikke ut som en dragqueen, men drit i å påstå at siklet kommer fordi jeg ser så naturlig ut... 😂😂 Hører aldri menn snakke om hvor digg dei naturlige kvinnene er. Det er dei oppdolla jentene som. Får slike kommentarer. 

Anonymkode: dba22...0b8

• Liker 38
Skrevet
10 minutter siden, Thyra skrev:

Hva legger dere i det? Fullstendig usminket og med viltvoksende bryn? Dun på overleppa og hårete legger? At man ikke farger bort grått hår? 

Eller pene damer som ser naturlige ut? Liker dere sminke så lenge det ser naturlig ut? Er dere i det hele tatt i stand til å se forskjell på hvem som er diskret sminket og hvem som er usminket? Tror dere kvinner flest er naturlig hårløse? Ville dere ikke tenkt at en dame som vanligvis er helt sminkefri, ser freshere ut den dagen hun kommer diskret sminket? Kanskje til og med uten at dere skjønte at hun var sminket? 

Bare lurer. Mange menn sier de foretrekker "naturlige kvinner", men kvinner som er helt naturlige får ofte negative kommentarer fra menn... 

Altså, det jeg legger i naturlig er kvinner som ikke har botox, silikon osv, og som ikke sminker seg overdrevent. Alt er jo relativt selvfølgelig, og for noen vil en hårklipp være unaturlig, eller whatever. Det blir for meg ekstremt. Jeg synes det er penest med sminke som ikke ser ut som sminke, og minst mulig sånn brunaktig krem og stæsh. Litt sånn øyevippe farge er fint, og det greier seg lenge. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sminker meg ikke, er ikke superpen, kanskje litt pen/ søt? Er litt trent, klær meg bra, har frisk hud. Jeg merker at jeg regelmessig får "blikk" fra menn. Altså, at de er tiltrukket av meg. Er 30 år 

Så ja, det er mange menn som kan være tiltrukket av deg selv om du bruker 0 sminke og hudprodukter. Hva de foretrekker på slutten handler nok til syvende og sist om kjemi og om individet har de trekkene som akkurat den induviduelle mannen er ekstra tiltrukket av. Siden de fleste kvinner bruker sminke så vil jo de fleste menn ende opp med noen som bruker sminke, selv om de syntes det er finere uten. 

Barberer selvsagt under armene, ellers blir jeg ukomfortabelt svett

Anonymkode: 04466...f28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen påstod bastant at han likte naturlige kvinner, uten sminke og dill. 

Flere måneder inn i forholdet gikk det plutselig opp for han at jeg sminker meg. Etter å ha sett meg både med og uten sminke mange, mange ganger. Han hadde bare ikke sett det på meg. Og jeg er av typen som kjører full pakke, med foundation, contouring og settingspray...

Viste seg også at han tenkte glatte legger var naturlig på kvinner. Og han måtte jo innrømme at hår her og der ikke var det mest sexy han visste. 

Så mitt inntrykk er definitivt at mange menn tenker at naturlig vil si hakket mindre sminke og silikon enn Kardashian/Pamela/Sophie-Elise.

Anonymkode: 23e7f...edd

• Liker 45
Skrevet

Hvis man har fin og ren hud, trenger man ikke så sminke.. samme hvis man er «mørk» altså naturlig mørkt hår, øyenbryn og øyevipper trenger man igjen ikke så mye .. jeg er ca «russisk» hvit så jeg ser syk ut hvis jeg ikke har noe sminke på meg.. og så har jeg botox på panne.hehe. INGEN kan merke det! Alle synes jeg ser veldig naturlig ut da:) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar slike ting med en klype salt. Den måten jeg sminker meg på har ikke skremt noen bort og jeg kommer til å fortsette å sminke meg sånn og jeg sminker meg ulikt til ulike anledninger.

Menn ser ikke slike ting og har ikke peiling. De ser bare at det er sminke når det er veldig synlig, men en naturlig look kan kreve like mange produkter som en festlook.

Så naturlig er nok ikke det man som kvinne tenker at er naturlig. Det betyr at man ser naturlig ut og ikke bruker synlige produkt eller det synes at man har silikon for eksempel.

Anonymkode: 2e23f...fea

• Liker 4
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

z6w2zwgqr6a21.jpg

Anonymkode: 2741e...054

Dette er også misledende. Alt er individuelt. Jeg tør å påstå at jeg ser meget bra ut uten sminke, og har ren og fin hud, fine trekk, farge på brynene osv. Det er ikke spesielt stor forskjell på meg når jeg sminker meg fult eller går helt uten og ikke har sminket meg på tre uker. Kan ikke huske sist jeg shavet noe heller.. Blir sjekket opp flere ganger i uka, og dater en veldig fin fyr. 

Hva "menn" generelt mener om sminke og naturlige jenter påvirker ikke valgene mine i det hele tatt. Jeg gjør det som er komfortabelt for meg. Og hadde jeg følt at jeg ikke var attraktiv uten sminke osv, så hadde jeg nok dessverre sminket meg! Men det er veldig befriende å slippe:)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Anser min kone som naturlig:

- Det hender hun farger/striper håret, men det er omtrent i samme farge som hun allerede har.

- Bruker ikke sminke når vi bare er hjemme. På jobb bruker hun feks mascara og ordner bryn. Hender hun bruker en krem med litt farge i. Til fest bruker hun litt Foundation og leppestift i tillegg.

- Har naturlige negler. Bruker neglelakk en gang i skuddåret.

- Barberer legger, armhuler og bikinilinje, men ikke spesielt hyppig (spesielt på vinteren). Hun har sluttet å barbere venusbegeret etter vi ble sammen, og det syntes jeg er helt OK.

- smører seg med fuktighetskrem osv.

Anonymkode: 640c8...2b1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at min nåværende mann foretrekker usminket, og han er god på å se hvem som er sminket og ikke (bedre enn meg). I løpet av forholdet har jeg et par ganger spurt om jeg skulle prøvd litt sminke, men han har alltid foretrukket at jeg ikke gjør det. Han syntes at det blir mindre synlig mimikk i ansiktet av sminke, att ansiktsutrykk og følelser nesten blir dempet i de som bruker det, og at personene blir mer "distante", på en måte. Dersom de sminker seg kjempemye får han uncanney valley feel av

• Liker 3
Gjest fluesmekker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor så mange menn lar seg provosere av kvinner som bruker mye sminke eller fikser på utseende. Det fleste gjør jo ikke det! Så la de jentene gjøre som de vil fordi de gjør det ikke for å imponere disse mennene uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sminke for å se normal ut. Ingen har sett meg uten sminke, men mange påstår det. Uten sminke ville nok de færreste ha kjent meg igjen. 

Anonymkode: 2ad28...dad

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen påstod bastant at han likte naturlige kvinner, uten sminke og dill. 

Flere måneder inn i forholdet gikk det plutselig opp for han at jeg sminker meg. Etter å ha sett meg både med og uten sminke mange, mange ganger. Han hadde bare ikke sett det på meg. Og jeg er av typen som kjører full pakke, med foundation, contouring og settingspray...

Viste seg også at han tenkte glatte legger var naturlig på kvinner. Og han måtte jo innrømme at hår her og der ikke var det mest sexy han visste. 

Så mitt inntrykk er definitivt at mange menn tenker at naturlig vil si hakket mindre sminke og silikon enn Kardashian/Pamela/Sophie-Elise.

Anonymkode: 23e7f...edd

Blir flau . Mannfolk er så blinde og dumme.

Anonymkode: 2edab...12e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, HalldirV2 skrev:

Altså, det jeg legger i naturlig er kvinner som ikke har botox, silikon osv, og som ikke sminker seg overdrevent. Alt er jo relativt selvfølgelig, og for noen vil en hårklipp være unaturlig, eller whatever. Det blir for meg ekstremt. Jeg synes det er penest med sminke som ikke ser ut som sminke, og minst mulig sånn brunaktig krem og stæsh. Litt sånn øyevippe farge er fint, og det greier seg lenge. 

Kan ikke alltid vite om kvinner har botox. Folk tenker og sier jeg er naturlig...... men skinnet bedrar- jeg bruker botox;) 😂

Anonymkode: eba55...d24

• Liker 8
Skrevet

2 timer siden, BlackCloud skrev:

Dette er også misledende. Alt er individuelt. Jeg tør å påstå at jeg ser meget bra ut uten sminke, og har ren og fin hud, fine trekk, farge på brynene osv. Det er ikke spesielt stor forskjell på meg når jeg sminker meg fult eller går helt uten og ikke har sminket meg på tre uker. Kan ikke huske sist jeg shavet noe heller.. Blir sjekket opp flere ganger i uka, og dater en veldig fin fyr. 

Hva "menn" generelt mener om sminke og naturlige jenter påvirker ikke valgene mine i det hele tatt. Jeg gjør det som er komfortabelt for meg. Og hadde jeg følt at jeg ikke var attraktiv uten sminke osv, så hadde jeg nok dessverre sminket meg! Men det er veldig befriende å slippe:)

Skjønner jeg godt! Du er nok en av de få som ser fantastisk ut uten sminke. Det er noen som faktisk er så naturlig vakre at de ikke trenger sminke, og så er det noen som er så sjarmerende og har så mye god utstråling at de ikke trenger sminke. Jeg – og de fleste andre kvinner hører ikke til noen av de kategoriene, men trenger litt kunstig hjelp for å føle oss freshe. 

Det at vi sminker oss, farger/fjerner hår osv. betyr faktisk ikke at vi er noen skjelvende, selvopptatte nervebunter med null selvtillit, vi er bare helt vanlige damer som prøver å gjøre det beste ut av det vi er utstyrt med fra naturens side:) 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, ti10 said:

Skjønner jeg godt! Du er nok en av de få som ser fantastisk ut uten sminke. Det er noen som faktisk er så naturlig vakre at de ikke trenger sminke, og så er det noen som er så sjarmerende og har så mye god utstråling at de ikke trenger sminke. Jeg – og de fleste andre kvinner hører ikke til noen av de kategoriene, men trenger litt kunstig hjelp for å føle oss freshe. 

Det at vi sminker oss, farger/fjerner hår osv. betyr faktisk ikke at vi er noen skjelvende, selvopptatte nervebunter med null selvtillit, vi er bare helt vanlige damer som prøver å gjøre det beste ut av det vi er utstyrt med fra naturens side:) 

Tror faktisk at mye av den utstrålingen kan opparbeides om man lærer seg å være komfortabel i egen kropp og ikke føler man må gjemme seg bak sminke. Det kan ha en psykologisk effekt der man ikke føler at man blir akseptert for den man egentlig er. Sminken blir en metafor for den sanne jeg. 

Du har jo ikke gjort det beste med det du er utstyrt med fra naturens side, om du ikke har utviklet personligheten din. 

Skal også sies at når majoriteten av kvinner sminker seg, så blir jo synet på hvordan kvinner ser ut forvridd. Da innbiller man seg at kvinner ser pene ut eller skal se slik ut som de gjør når de er sminket. Og de som går uten sminke, selv om de er normale eller pene, kan se styggere ut fordi det er ikke sånn man "skal" se ut. Hvor ofte ser du en amnn og tenker han ser bleik eller trøtt ut? hvor mange ganger tenker du det om en kvinne uten sminke?

Hvordan menn skal se ut til hverdags er ikke så forvridd og så langt fra virkeligheten som kvinnene sin sminkebruk har ført til

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...