Gå til innhold

Sex er blitt kjedelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har det sånn? Hadde senest sex i natt. Har over hundre partnere så variasjon mangler det ikke på.

Heller ikke kjærlighet. Flere langvarige forhold.

Føler jeg har gjort "alt". Trekanter, søstre, ute, inne overalt osv.

Nå har jeg bare lyst å tømme meg å bli ferdig. Gjøre noe annet mer givende.

Hilsen mann

Anonymkode: 56460...6e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel kanskje ikke så rart når man har gjort sex til en fulltidsjobb. 

Anonymkode: 7baca...d80

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er vel kanskje ikke så rart når man har gjort sex til en fulltidsjobb. 

Anonymkode: 7baca...d80

Det er nok jobben og ikke sex. Sistnevnte skjer 4-10 ganger i uka og utgjør mye mindre enn jobben min.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har det sånn? Hadde senest sex i natt. Har over hundre partnere så variasjon mangler det ikke på.

Hilsen mann

Jeg er også der.. Har 1 ekteskap bak meg, og er nå samboer, godt over hundre partnere, prøvd alle type kanter og stillinger, sex med kjærlighet, røff sex med flere... Ingenting skulle være uprøvd før jeg takket for meg. 

Har fortsatt lyst på sex, men det holder med 2-3 ganger i uka, og det er ingen krise hvis det blir 1 gang heller. Fetisjer jeg hadde tidligere er jeg ikke gira på lenger, stillinger som jeg kunne kåte meg opp til er ikke lenger interessant. 

Dette er vel bare resultatet av at man eldes, ikke at man har gjort alt sexuelt her i verden og gått lei det. Bare les på KG så finnes det nok av historier her hvor personen ikke har hatt noe spennende og rikt sexliv men som har gått lei, eller mistet sexlysten.

Selv elskerinner gidder jeg ikke lenger.. Fikk et tilbud forleden dag om å treffe en søt jente i tidlig tyveårene som har falt pladask for meg.. Men det er bare styr alt sammen, selv om det hadde vært godt å ha en vårflørt, å kjenne en ny kvinnes kropp tett inntil meg. Å kjenne meg inne i henne, smaken hennes m.m. Men det er rett og slett for mye tiltak. 

Hilsen mann, førti og noe

Anonymkode: 8438b...874

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette var trist lesning

Anonymkode: bc5c2...05e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville tenkt på å skaffe meg en hobby, hva med modellfly?

Anonymkode: 79b2d...645

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mann

Du har blitt emosjonelt ødelagt av å herje rundt. Må sikkert ekstreme ting for å trigge deg like mye som før. Been there done that osv..

Anonymkode: 591b8...f66

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er også der.. Har 1 ekteskap bak meg, og er nå samboer, godt over hundre partnere, prøvd alle type kanter og stillinger, sex med kjærlighet, røff sex med flere... Ingenting skulle være uprøvd før jeg takket for meg. 

Har fortsatt lyst på sex, men det holder med 2-3 ganger i uka, og det er ingen krise hvis det blir 1 gang heller. Fetisjer jeg hadde tidligere er jeg ikke gira på lenger, stillinger som jeg kunne kåte meg opp til er ikke lenger interessant. 

Dette er vel bare resultatet av at man eldes, ikke at man har gjort alt sexuelt her i verden og gått lei det. Bare les på KG så finnes det nok av historier her hvor personen ikke har hatt noe spennende og rikt sexliv men som har gått lei, eller mistet sexlysten.

Selv elskerinner gidder jeg ikke lenger.. Fikk et tilbud forleden dag om å treffe en søt jente i tidlig tyveårene som har falt pladask for meg.. Men det er bare styr alt sammen, selv om det hadde vært godt å ha en vårflørt, å kjenne en ny kvinnes kropp tett inntil meg. Å kjenne meg inne i henne, smaken hennes m.m. Men det er rett og slett for mye tiltak. 

Hilsen mann, førti og noe

Anonymkode: 8438b...874

Takk for svar. Kjenner meg godt igjen i hva du skriver. Mer styr enn hva man føler man sitter igjen med. Selv om behovet må dekkes av og til.

Er vel alderen med alle opplevelsene man har krysset av på listen som gjør det..

Skal iallefall sørge for at jeg er helt fornøyd før jeg blir gammel og takker for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du har blitt emosjonelt ødelagt av å herje rundt. Må sikkert ekstreme ting for å trigge deg like mye som før. Been there done that osv..

Emosjonelt nei. Jeg kan fortsatt bli genuint forelsket og glade i mennesker. Det er heller sex livet mitt som jeg har levd ut i en høyere hastighet enn snittet. Man blir fornøyd med opplevelser i livet. Vi skal på en måte gjøre oss fornøyd, og de heldigste lever lenge og blir mett på alt de ønsker.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mann

Da slutter du bare å sex. 

Så enkelt er det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir en gift når man har hatt 100 partnere?? Hadde vært en dealbreaker for meg🤔

Anonymkode: 7f9ad...911

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var trist lesning

Anonymkode: bc5c2...05e

Neida. Sex har vært så hinsides oppskrytt i mange år. Nå begynner det å normaliseres og takk og lov for det.

Sex er ok, men gudsjammerlig kjedelig i lengden.

Anonymkode: 26df4...424

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir en gift når man har hatt 100 partnere?? Hadde vært en dealbreaker for meg🤔

Du hadde nok ikke fått visst om tidelen engang:-)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare å ikke utdype fortiden sin....

Anonymkode: a2615...6b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde nok ikke fått visst om tidelen engang:-)

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare å ikke utdype fortiden sin....

Anonymkode: a2615...6b3

En skal jo vite alt om den msn gifter seg med, min mann vet alt om meg og jeg han, tro meg😊

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En skal jo vite alt om den msn gifter seg med, min mann vet alt om meg og jeg han, tro meg😊

Er nok MYE du ikke vet og takk og pris for det😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig. Men jeg hadde altså ikke fortalt deg om dette, da det bare blir drama av slikt😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nok MYE du ikke vet og takk og pris for det😂

Mulig. Men jeg hadde altså ikke fortalt deg om dette, da det bare blir drama av slikt😊

Jeg vet ikke med dere, men jeg og min mann er bestevenner😍 vet om masse, tilog med dritting som at den eksen hadde en hale( mellom vagina, rumpehull) 😂

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke med dere, men jeg og min mann er bestevenner😍 vet om masse, tilog med dritting som at den eksen hadde en hale( mellom vagina, rumpehull) 😂

For et svin du er gift med som deler sånt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mann1979 skrev:

For et svin du er gift med som deler sånt.

🤣🤣 Er ikke alle menn som røkt svinekam?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...