AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Fødte verdens nydeligste sønn for litt over 4 mnd siden. Sjekka åssen ting sto ann nedentil og satte meg ned på huk for å se i speilet og la merke til at jeg ser helt vid åpen ut fram til indre kjønnsleppene. Er som om de ytre kjønnsleppene er blitt borte! Noen som har opplevd det samme etter fødsel? Og blir det mer "vanlig" igjen? Kjenner jeg ble mega deppa av hva jeg så, kjenner absolutt ikke igjen mitt eget underliv Anonymkode: fe293...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Det er unntakstilstand det første året jeg ser tilnærmet ut som før nå med unntak av arr etter klippet. Anonymkode: 5f477...db7 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fødte verdens nydeligste sønn for litt over 4 mnd siden. Sjekka åssen ting sto ann nedentil og satte meg ned på huk for å se i speilet og la merke til at jeg ser helt vid åpen ut fram til indre kjønnsleppene. Er som om de ytre kjønnsleppene er blitt borte! Noen som har opplevd det samme etter fødsel? Og blir det mer "vanlig" igjen? Kjenner jeg ble mega deppa av hva jeg så, kjenner absolutt ikke igjen mitt eget underliv Anonymkode: fe293...4c8 Det trekker seg sammen etterhvert og blir mer likt som det var tidligere. Det tar litt tid, men 4 mnd er jo ingenting. Tenk hva dette under(bare)livet har vært gjennom 😅 Anonymkode: 540ab...533 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Du må jo vente minst 1 år før underlivet nærmer seg hvordan det så ut som før du fødte. Det trekker seg mer sammen, tar bare lang tid. Anonymkode: 6b716...829 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 3 mnder etter fødsel begynte jeg å ha sex igjen å da var jeg trang Anonymkode: 60709...0ba
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er unntakstilstand det første året jeg ser tilnærmet ut som før nå med unntak av arr etter klippet. Anonymkode: 5f477...db7 Godt å høre, da er det muligheter for meg også! Du er heldig som ble klikka. Jeg revna veldig så endte opp med å sy masse. Arrene kan jeg alltids leve fint med men akkurat den andre forandringen ble litt mye for meg Anonymkode: fe293...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trekker seg sammen etterhvert og blir mer likt som det var tidligere. Det tar litt tid, men 4 mnd er jo ingenting. Tenk hva dette under(bare)livet har vært gjennom 😅 Anonymkode: 540ab...533 Phew, nå ble jeg letta!! Ja det er helt utrolig hvilken påkjenning en kropp takler! Anonymkode: fe293...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jo vente minst 1 år før underlivet nærmer seg hvordan det så ut som før du fødte. Det trekker seg mer sammen, tar bare lang tid. Anonymkode: 6b716...829 Godr å høre! Takk for svar Anonymkode: fe293...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 mnder etter fødsel begynte jeg å ha sex igjen å da var jeg trang Anonymkode: 60709...0ba Er ikke snakk om å være trang eller ikke, der er jeg uforandret og trang nok. Er utseendet som er annerledes. Anonymkode: fe293...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #11 Skrevet 30. mars 2019 Jeg måtte operere. Husker jeg gråt i 3 dager til ende da jeg så hvordan tilstanden var der nede😭 Anonymkode: 1f2cb...a54
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #12 Skrevet 30. mars 2019 6 uker siden fødsel her, og jeg ser lik ut som deg I tillegg møter man på en vegg inni der... skjedefremfall eller hva det er Anonymkode: be779...cb0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #13 Skrevet 30. mars 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte operere. Husker jeg gråt i 3 dager til ende da jeg så hvordan tilstanden var der nede😭 Anonymkode: 1f2cb...a54 Det er skikkelig drit da! Tydeligvis ikke alle som går tilbake til sitt gamle etterhvert da. Ble du fornøyd da? Anonymkode: fe293...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #14 Skrevet 30. mars 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: 6 uker siden fødsel her, og jeg ser lik ut som deg I tillegg møter man på en vegg inni der... skjedefremfall eller hva det er Anonymkode: be779...cb0 Skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan få akkurat den ene tingen gratis! Uff da har hørt at da er det veldig viktig med bekkenbunnstrening. Har du vært på etterkontroll? Anonymkode: fe293...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #15 Skrevet 30. mars 2019 Knipeøvelser, bryst massasje og aloe vera kan få prosessen i gang. Knipeøvelser for å styrke Keggel og PC musklene og bryst massasje for å få Cervix til å pulsere/trekke seg sammen. Aloe vera har sin effekt på slimhinner og hud. Ellers lurt å øve på det å skyve ut og finne de områdene som gir deg nytelse. All nytelse har sin funksjon for å ivareta og eventuelt skape bedre forhold. Lykke til med prosessen. Med ulike øvelser, sex og onani så vil du kjenne hvordan du endres. Dette ordner seg. Anonymkode: 0fa39...361
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #16 Skrevet 30. mars 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er skikkelig drit da! Tydeligvis ikke alle som går tilbake til sitt gamle etterhvert da. Ble du fornøyd da? Anonymkode: fe293...4c8 De som sier det vet ikke hva de prater om. Vel.... jeg kommer aldri til å bli som før..... men alt ser lukket og fint ut da.... Ble klipt og revet og endre opp med avrevet muskel som ga cystocele og rectocele. Alt ble bedre etter op, men ikke som før. Kan ikke hoppe eller jogge overhodet- heller ikke danse.... da tisser jeg meg helt ut😭 Anonymkode: 1f2cb...a54
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mars 2019 #17 Skrevet 30. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 3 mnder etter fødsel begynte jeg å ha sex igjen å da var jeg trang Anonymkode: 60709...0ba 3 måneder?!?!?!?!?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #18 Skrevet 30. mars 2019 Helt normalt at underlivet aldri blir som før, men det er en av de tingene man ofrer for en flott unge.😊 Mannen kan runke seg til orgasme og så lenge man er god på blowjob går det jo bra. Anonymkode: ac9bc...07d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #19 Skrevet 30. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Knipeøvelser, bryst massasje og aloe vera kan få prosessen i gang. Knipeøvelser for å styrke Keggel og PC musklene og bryst massasje for å få Cervix til å pulsere/trekke seg sammen. Aloe vera har sin effekt på slimhinner og hud. Ellers lurt å øve på det å skyve ut og finne de områdene som gir deg nytelse. All nytelse har sin funksjon for å ivareta og eventuelt skape bedre forhold. Lykke til med prosessen. Med ulike øvelser, sex og onani så vil du kjenne hvordan du endres. Dette ordner seg. Anonymkode: 0fa39...361 Takk for råd! Knipeøvelser har jeg gjort i alle år og skal helt klart fortsette med det 😁 føler kun at det er utvendig som er forandra så får håpe det andre hjelper 😊 Anonymkode: fe293...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #20 Skrevet 30. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt at underlivet aldri blir som før, men det er en av de tingene man ofrer for en flott unge.😊 Mannen kan runke seg til orgasme og så lenge man er god på blowjob går det jo bra. Anonymkode: ac9bc...07d Men er jo ikke noe forandra utenom det estetiske så skjønte liksom ikke helt hvorfor vi da skal gi opp samleie av den grunn? 😛 Anonymkode: fe293...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå