Gå til innhold

Fortell om din siste date

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften! Fortell om din siste date!

Gjerne litt morsomme eller uvanlige historier.

Anonymkode: 06998...903

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det kan kalles en date, men møtte en fyr jeg matchet med på Tinder. Samtalen var grei, men det var ikke noe mer enn vennskapelig. Sa i fra ærlig om at jeg ikke følte det var noe mer og heldigvis tok han det veldig fint.

Det morsomme er vel at det var på Valentinsdagen. :fnise: Møttes på universitetet og tok en gåtur i området i en times tid med noe å drikke før han dro igjen. Skylder vel egentlig mest på meg selv for jeg har egentlig aldri vært på date før. Så jeg ville bli fort ferdig og dra hjem. Det hadde ingenting med ham å gjøre, han var hyggelig og alt. Bare jeg som var skikkelig pingle.

Det hender jeg tenker tanken at jeg kunne hatt kjæreste nå om jeg hadde latt det fortsette 😂

Anonymkode: 3cec7...d8f

AnonymBruker
Skrevet

Med en fra tinder. Ble så full at jeg havnet på legevakten og ble hentet i ambulanse(det har aldri skjedd før, aner ikke hva som skjedde, men lurer på om noen på utestedet tok et eller annet i drikka mi.. jeg husker alt også pang, rett i bakken). Ble det dramaet og hysteriet, men han likte meg alikevel godt og ville fortsette å møte meg. 🙈 han var veldig full selv og skulle absolutt bære meg inn i ambulansen selv, og mistet meg i bakken. Begge slo hodet og han hadde skrubbsår i hele ansiktet og jeg 2 kjempe kuler dagen etter. Altså... ja, skal man le eller grine ? 😂

Anonymkode: d3ed3...7d0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...