AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Jeg har vært på jobbreise i Oslo nylig, og tenker at Tinder faktisk er mye lettere der jeg kommer fra. Der setter vi på full rekkevidde på avstand, velger passende alder og scroller gjennom alle menn på en kveld eller to, de fleste er folk du kjenner via noen eller som du fort finner ut hvem er og ender kanskje opp med 30 match. I løpet av første kveld i Oslo satt jeg med over 1200 likes😱 Kommer aldri til å komme gjennom de, og langt mindre kunne scrolle gjennom alle de som ikke liker meg først. Skjønner nå mye mer av hvorfor så mange er skeptisk til dating-apper! Hos oss er det f.eks mye mer naturlig med hjemmedate som jeg så et innlegg om, men det er jo fordi vi vet hvem den andre personen er, eller lett finner ut mer om han. Og det blir jo forferdelug overfladisk når det er så mange å velge mellom! Hjemme godtar jeg at han er skallet eller har et skurrete bilde eller andre ting fordi utvalget er så magert at jeg ser etter glimt i øyet, stabilitet eller felles interesser. I storbyer er det bare å se på første bilde og svrioe ja eller nei. Var i Trondheim også, før jeg hadde tindergull og fikk da 50 superlikes og match led alle jeg høyresveipet på. Anonymkode: 5f29a...cfa
frubaluba Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Og hva vil du med dette innlegget? Skryte av hvor populær du er?🤔 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 Men av de 1200, hvor mange sweiper du selv høyre på? En ting er å ha mange likes med Tinder Gull, men du må jo også selv like noen av disse mennene! Og poenget med Tinder er ikke å runde runden - man swiper til man finner en date eller tre, ser om det er noe mer, prøver så på nytt. Det er jo ikke slik at du må gå gjennom alle 1200 likes før du kan gjøre ditt endelige valg.. Anonymkode: 456da...223 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 35 minutter siden, frubaluba skrev: Og hva vil du med dette innlegget? Skryte av hvor populær du er?🤔 Jeg tror ALLE jenter i storbyer får så mange likes, med samme rekkevidde og aldersspenn som vi på bygda må ha på for å finne 3 potensielle😂 Poenget mitt var kun at tinder og kanskje dating også nok er vanskeligere enn jeg har trodd på større steder, fordi det handler så mye mer om kun utseende når utvalget er så stort. Er nok bare litt dårlig å formulere meg riktig. Anonymkode: 5f29a...cfa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå