Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Leo skrev:

Ganske sikkert. Men hvis du, og alle andre, boikotter hele industrien og ikke bare sugerørene så løser det seg selv i løpet av ganske kort tid :nigo: 

Jeg løper ikke akkurat ned dørene hos de, tipper jeg spiser der 2 ganger i året.  Men eeeelsker sjokomilkshaken. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veel. Vi trenger plast, faktisk. Kanskje mer enn vi trenger bensin etc. Jeg håper vi får til en overgang til bruk av oljen på en mer fornuftig måte.

Anonymkode: fe700...ad1

Nå var det fastfoodindustrien slik den fremstår i dag jeg snakket om da... ;) 

Gjest ThotSlayer
Skrevet (endret)

Fyll opp lager etter lager med plastsugerør og selg de på Finn til blodpris 2-3 år etter at forbudet er et faktum og staten kutter ned på import via Ebay eller liknende

Youre gonna be RICH!

Endret av ThotSlayer
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Leo said:

Nå var det fastfoodindustrien slik den fremstår i dag jeg snakket om da... ;) 

Da så...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at pappsugeørene til McDonalds er elendige. De tåler ikke fukt og går i oppløsning, noe som setter smak på drikken. Og hva er vitsen med å fjerne sugerør i plast når de fortsatt har plastlokk på drikkebegrene?

På en cafe i Johannesburg fikk jeg sugerør av pasta og det var genialt. Satte ikke smak på drikken og tålte fukt bra. Ellers finnes det gjenbrukbare sugerør i glass og plast for de som gidder å dra på sitt eget.

Jeg dropper sugerør om jeg spiser hjemme eller på McDonalds, men det hender jeg svinger innom og tar med meg noe mat jeg spiser i bilen og da er lokk og sugerør på begeret nødvendig.

Anonymkode: 07069...d9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at pappsugeørene til McDonalds er elendige. De tåler ikke fukt og går i oppløsning, noe som setter smak på drikken. Og hva er vitsen med å fjerne sugerør i plast når de fortsatt har plastlokk på drikkebegrene?

På en cafe i Johannesburg fikk jeg sugerør av pasta og det var genialt. Satte ikke smak på drikken og tålte fukt bra. Ellers finnes det gjenbrukbare sugerør i glass og plast for de som gidder å dra på sitt eget.

Jeg dropper sugerør om jeg spiser hjemme eller på McDonalds, men det hender jeg svinger innom og tar med meg noe mat jeg spiser i bilen og da er lokk og sugerør på begeret nødvendig.

Anonymkode: 07069...d9d

Hva blir  gjort med pastasugerørene etter bruk? Blir de brukt til dyrefor?

Anonymkode: 5f290...09e

Skrevet

Vi har vært godt i gang med hamstringen. Her samler vi engansbestikk og plastkopper

Skrevet

Jeg kjøpte milkshake hos dem i dag, og den smakte akkurat som før :)

• Liker 3
Gjest Linaria
Skrevet

Gidder ikke lese hele tråden, men istedenfor å hamstre engangssugerør i plast, hva med å skaffe et sugerør til gjenbruk som du kan ha liggende i bilen? Finnes mange av dem i glass og plast og metall og de har blitt veldig populære.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ta av toppen og drikke rett av begeret? 

Anonymkode: 70c25...039

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som ansvarlig plastbruker sørger du for at plasten havner i de blå resirkuleringsposene. Problem solved!

Nytter ikke, du blir straffet for det. 

Anonymkode: 63904...8e0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare ta av toppen og drikke rett av begeret? 

Anonymkode: 70c25...039

Kanten av begeret er av papp og drikken vil da smake som.. you guessed it, papp!! Like langt! Så nei, det er ikke bare å ta av lokket. 

Skrevet
8 timer siden, SupaWoman skrev:

Fint tiltak men de ødela smaken fullstendig, milkshaken jeg bestilte smakte bare papp.  Heldigvis var jeg hjemme og hadde plastsugerør i skapet.   Nå skal jeg hamstre plastsugerør før de sluttet å selge de i butikkene.    I-landsproblmer.  :nigo:

Enig, drittrøyr! Ble litt småforbanna når milkshaken smakte papp...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanten av begeret er av papp og drikken vil da smake som.. you guessed it, papp!! Like langt! Så nei, det er ikke bare å ta av lokket. 

Sette på et drikkelokk (slike som man får på kaffekoppene på bensinstasjoner o.l. steder) heller da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sette på et drikkelokk (slike som man får på kaffekoppene på bensinstasjoner o.l. steder) heller da?

Noe ala dette

4028202-Plastlokk-svart-12oz-10x100stk.p

AnonymBruker
Skrevet

For de som heller vil ha noe å sutte på (av mangel på sugerør) så kan man selv medbringe seg et tutkopp/suttekopp :babysmokk:

shopping?q=tbn:ANd9GcSepkV-ipUEV1zOO5YnJ

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Linaria skrev:

Gidder ikke lese hele tråden, men istedenfor å hamstre engangssugerør i plast, hva med å skaffe et sugerør til gjenbruk som du kan ha liggende i bilen? Finnes mange av dem i glass og plast og metall og de har blitt veldig populære.

Og hvor skal man vaske dette sugerøret før en legger det i bilen/vesken?

Anonymkode: 9bfa8...c26

Gjest Krampus
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor skal man vaske dette sugerøret før en legger det i bilen/vesken?

Har alltid vann i veska. Skyller bare sugerøret med det og tørker av med en serviett. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, batcat skrev:

Har alltid vann i veska. Skyller bare sugerøret med det og tørker av med en serviett. 

Uff, nei det gidder jeg ikke. Hamstrer heller plastsugerør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...