Gå til innhold

Pappsugerrør på McDonalds. WTF!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fint tiltak men de ødela smaken fullstendig, milkshaken jeg bestilte smakte bare papp.  Heldigvis var jeg hjemme og hadde plastsugerør i skapet.   Nå skal jeg hamstre plastsugerør før de sluttet å selge de i butikkene.    I-landsproblmer.  :nigo:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er det mest tilbakestående jeg har lest i hele dag. Fuck planeten, så lenge du får plastsugerør 🙄

Anonymkode: 17a69...56b

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å kjøpe en haug med sugerør fra IKEA og ha i bilen. Papp smuldrer og blir ekkelt og det smaker papp. Hadde vært noe annet om det var kvalitet og ikke ødelegger drikke og mat. 

Synes det er patetisk å forby plastikk på den måten. Burde heller lage nye systemer som forhindrer plast i å havne i havet. Møkka EU! Hvorfor blir vi i Norge straffet av EU når vi ikke er en del av EU?! Ja EØS og all den dritten, må nå må det fader meg være nok! 

Jeg har 4 esker gamle q-tips liggende og hiver dem i dass i jævla trass. Etter å ha ALDRI ha kastet q-tips i do. Men de måtte jo på død og liv avvikle plastikk i q-tips for ikke så lenge siden. De nye brekker seg og fungerer ikke i det hele tatt. Så nå bruker jeg de gamle med plastikk og kaster dem i do med vilje. 

Anonymkode: 63904...8e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det mest tilbakestående jeg har lest i hele dag. Fuck planeten, så lenge du får plastsugerør 🙄

Anonymkode: 17a69...56b

Hvem faen er det som kaster plastikk i havet da? Hvorfor ikke angripe dem i stede for de som ikke gjør det?! Hvorfor skal ALLE straffes for noe andre gjør?

 

Anonymkode: 63904...8e0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du?! Om det faktisk hadde satt smak på drikken din, så hadde produktet blitt produsert annerledes. Her er det kun psyken din som kødder med smaksløkene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lei av trøblete i-landsproblemer? Intet problem! Begynn å hamstre plastprodukter idag og bli med på å ødelegge kloden slik at også Norge kan oppleve klimaprooblemer, sult, katastrofer og andre ekte problemer! Bli med du også! 

Anonymkode: 0b85a...fc2

Tror vårt plastsugerørforbruk  i Noge utgjør sånn ca 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 % av det overnevnte så er ikke så veldig plaget.    Nå er det jo uansett snart over og kjøper vi ikke sugerørene vil de vel bli dumpet på en søppelfylling uansett og bidra til like mye forurensing okke som. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem faen er det som kaster plastikk i havet da? Hvorfor ikke angripe dem i stede for de som ikke gjør det?! Hvorfor skal ALLE straffes for noe andre gjør?

 

Anonymkode: 63904...8e0

Du gjør tydeligvis det. På trass. Er du et barn?

Anonymkode: 70efe...702

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem faen er det som kaster plastikk i havet da? Hvorfor ikke angripe dem i stede for de som ikke gjør det?! Hvorfor skal ALLE straffes for noe andre gjør?

 

Anonymkode: 63904...8e0

Hvorfor ser du på det som straff? Du har jo helt feil holdning. Det er ikke straff, det er et tiltak for å stoppe ødeleggingen som allerede har gått alt for langt. 

Anonymkode: 17a69...56b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det mest tilbakestående jeg har lest i hele dag. Fuck planeten, så lenge du får plastsugerør 🙄

Anonymkode: 17a69...56b

Hvorfor kommenterer du når du ikke gidder å lese hele innlegget mitt på 2,5 linjer engang??  Finnes ikke grenser for latskap.  :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Hvorfor kommenterer du når du ikke gidder å lese hele innlegget mitt på 2,5 linjer engang??  Finnes ikke grenser for latskap.  :rolleyes:

Leste hele. Syns det var tilbakestående :) 

Anonymkode: 17a69...56b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser du på det som straff? Du har jo helt feil holdning. Det er ikke straff, det er et tiltak for å stoppe ødeleggingen som allerede har gått alt for langt. 

Anonymkode: 17a69...56b

Fordi det er en straff. Om folk oppførte seg som folk, så hadde ikke plastikk vært en fare for miljøet. Men folk er idioter og nå blir jeg straffet for det andre har gjort. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør tydeligvis det. På trass. Er du et barn?

Anonymkode: 70efe...702

Etter nesten 30 år å ikke ha gjort det, men blir fortsatt straffet og da skal jeg faen meg straffe de som straffer meg! 

Anonymkode: 63904...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer til å kjøpe en haug med sugerør fra IKEA og ha i bilen. Papp smuldrer og blir ekkelt og det smaker papp. Hadde vært noe annet om det var kvalitet og ikke ødelegger drikke og mat. 

Synes det er patetisk å forby plastikk på den måten. Burde heller lage nye systemer som forhindrer plast i å havne i havet. Møkka EU! Hvorfor blir vi i Norge straffet av EU når vi ikke er en del av EU?! Ja EØS og all den dritten, må nå må det fader meg være nok! 

Jeg har 4 esker gamle q-tips liggende og hiver dem i dass i jævla trass. Etter å ha ALDRI ha kastet q-tips i do. Men de måtte jo på død og liv avvikle plastikk i q-tips for ikke så lenge siden. De nye brekker seg og fungerer ikke i det hele tatt. Så nå bruker jeg de gamle med plastikk og kaster dem i do med vilje. 

Anonymkode: 63904...8e0

Lykke til med rørleggerregninga på 20 -30 000!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer til å kjøpe en haug med sugerør fra IKEA og ha i bilen. Papp smuldrer og blir ekkelt og det smaker papp. Hadde vært noe annet om det var kvalitet og ikke ødelegger drikke og mat. 

Synes det er patetisk å forby plastikk på den måten. Burde heller lage nye systemer som forhindrer plast i å havne i havet. Møkka EU! Hvorfor blir vi i Norge straffet av EU når vi ikke er en del av EU?! Ja EØS og all den dritten, må nå må det fader meg være nok! 

Jeg har 4 esker gamle q-tips liggende og hiver dem i dass i jævla trass. Etter å ha ALDRI ha kastet q-tips i do. Men de måtte jo på død og liv avvikle plastikk i q-tips for ikke så lenge siden. De nye brekker seg og fungerer ikke i det hele tatt. Så nå bruker jeg de gamle med plastikk og kaster dem i do med vilje. 

Anonymkode: 63904...8e0

Da er det bare å håpe at karma kommer og biter deg i ræva og at en av disse q-tipsene bidrar til å tette avløpet ditt slik at du må ha profesjonelle til å få åpnet det. For eksempel på en av helligdagene i påsken :nigo: 

Ellers så bør alle som har passert tre år å greie å drikke av glass/kopp/flaske uten sugerør. De under har lenge hatt sine egne varianter. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Leste hele. Syns det var tilbakestående :) 

Anonymkode: 17a69...56b

Det syns jeg du også er. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har 4 esker gamle q-tips liggende og hiver dem i dass i jævla trass. Etter å ha ALDRI ha kastet q-tips i do. Men de måtte jo på død og liv avvikle plastikk i q-tips for ikke så lenge siden. De nye brekker seg og fungerer ikke i det hele tatt. Så nå bruker jeg de gamle med plastikk og kaster dem i do med vilje.

Q-tips som blir skylt ned i toalettet utgjør en enorm fare for både natur- og dyreliv. Den største faren er knyttet nettopp til størrelsen – og det faktum at mange dyr kan spise den.

Anonymkode: 80722...331

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Leo skrev:

Da er det bare å håpe at karma kommer og biter deg i ræva og at en av disse q-tipsene bidrar til å tette avløpet ditt slik at du må ha profesjonelle til å få åpnet det. For eksempel på en av helligdagene i påsken :nigo: 

Ellers så bør alle som har passert tre år å greie å drikke av glass/kopp/flaske uten sugerør. De under har lenge hatt sine egne varianter. 

 

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Lykke til med rørleggerregninga på 20 -30 000!

Er ikke helt fette dum som andre folk. Jeg klipper dem i tre biter, så det skal jævlig mye til før de setter seg fast.

Anonymkode: 63904...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Umulia skrev:

Kødder du?! Om det faktisk hadde satt smak på drikken din, så hadde produktet blitt produsert annerledes. Her er det kun psyken din som kødder med smaksløkene.

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg tok et par slurker med et helt åpent sinn og tenkte at dette var jo et bra tiltak, og alt jeg smakte var papp.  Mulig det er annerledes med brus. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Umulia skrev:

Kødder du?! Om det faktisk hadde satt smak på drikken din, så hadde produktet blitt produsert annerledes. Her er det kun psyken din som kødder med smaksløkene.

Jeg opplevde det samme som TS, pappen begynte å smuldre og milkshaken kom tilslutt ikke opp igjennom sugerøret. Jeg kjøpte en haug fine pappsugerør for et år siden for å være miljøvennlig men de smuldrer også når jeg drikker brus av dem. Ble så skuffa. 

Til anonym som på trass kaster q-tips i do. Du forurenser altså for å straffe de som har satt disse reglene? Det blir som jeg skal pisse på hunden din fordi du nekter meg å parkere i veien din. 

Anonymkode: 2cdad...55a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Er ikke helt fette dum som andre folk. Jeg klipper dem i tre biter, så det skal jævlig mye til før de setter seg fast.

Anonymkode: 63904...8e0

Såeh? Planlagt og tilrettelagt forurensning? Er du 7 år eller?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...