Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en avtale med en fyr til uka om å møtes, men så får jeg melding av han at har begynt å date noen andre, men om han kan kontakte meg hvis det går skeis. Så jeg sa nei, for jeg har ikke lyst til å være en reserveløsning, men han kalte det ikke for det da, for han var jo så vant til at kvinner gjorde det med han, at han så på det som helt vanlig. Er det veldig vanlig at man sier til nåværende date at man skal bare date noen først og hvis det da ikke funker, så kan de ta kontakt med deg... Og godtar dere det da? 

Anonymkode: eb21c...6a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de mennene som har vært lenge på nettdating forteller om ganske kyniske damer som møter flere samtidig. De sletter og blokkerer så fort det er noe negativt eller uenighet. Og de ligger gjerne med flere også. 

Så ja, sånn er nok dessverre nettdatingen!

Anonymkode: dfd65...78b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Både kvinner og menn møter flere i slengen. Jeg har aldri gjort det, da får jeg ikke helt ro til å bli kjent med han jeg skal møte. Og jeg har dårlig hukommelse, så hadde blandet navn, jobb og interesser 😬

Uansett. Når han sier det på den måten der så blir det utrolig turn off, og jeg er enig med deg, du blir en reserveløsning. Kleint. 

Det er mange der ute som ikke dater flere i fleng, men det vet man jo aldri helt sikkert, stort sett så sier man at man kun dater èn om gangen. 

Anonymkode: 304de...59e

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de mennene som har vært lenge på nettdating forteller om ganske kyniske damer som møter flere samtidig. De sletter og blokkerer så fort det er noe negativt eller uenighet. Og de ligger gjerne med flere også. 

Så ja, sånn er nok dessverre nettdatingen!

Uff da, enda en bitter liten mannling 😂

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff da, enda en bitter liten mannling 😂

Jeg som skrev dette er ikke en mann altså... Det er mannlige venner av meg som har sagt dette.

AnonymBruker
Skrevet

Både kvinner og menn dater flere samtidig. Det er ganske vanlig. Jeg ville derimot ikke bedt noen om å vente i tilfelle et annet forhold jeg er mer interessert i skjærer seg. Det er frekt

Anonymkode: 1edee...9df

• Liker 1
Skrevet

mange som dater flere samtidig og mange som holder seg til kun en date, det er ingen fasit på det.
Men jeg hadde ikke sagt det ti noe at jeg dater flere, det vil vare respektløst og gjør vondt.
Han fortjener deg ikke og du trenger ikke å vare hans reserveplan, se deg videre det fins flere der ute som er interessert i en seriøst forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...