AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Hva kunne jeg ha gjort? En digg fyr som jeg har sett flere ganger på T-banen satt seg en dag rett overfor meg. I det han satt seg ned så han meg lenge i øynene og vi smilte til hverandre. Etter det var det mye flørting frem og tilbake, men begge tydeligvis for sjenert til å si noe. Dvs. jeg er ikke for sjenert, men greide rett og slett ikke bestemme meg for hva jeg skulle si! Noen tips? Anonymkode: 799f2...ca3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kunne jeg ha gjort? En digg fyr som jeg har sett flere ganger på T-banen satt seg en dag rett overfor meg. I det han satt seg ned så han meg lenge i øynene og vi smilte til hverandre. Etter det var det mye flørting frem og tilbake, men begge tydeligvis for sjenert til å si noe. Dvs. jeg er ikke for sjenert, men greide rett og slett ikke bestemme meg for hva jeg skulle si! Noen tips? Anonymkode: 799f2...ca3 Si Hei, lyst å finne på noe en dag? eller Hei, hva heter du? Anonymkode: 460c7...be7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Si Hei, lyst å finne på noe en dag? eller Hei, hva heter du? Anonymkode: 460c7...be7 Takk. Flere? Anonymkode: 799f2...ca3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva kunne jeg ha gjort? En digg fyr som jeg har sett flere ganger på T-banen satt seg en dag rett overfor meg. I det han satt seg ned så han meg lenge i øynene og vi smilte til hverandre. Etter det var det mye flørting frem og tilbake, men begge tydeligvis for sjenert til å si noe. Dvs. jeg er ikke for sjenert, men greide rett og slett ikke bestemme meg for hva jeg skulle si! Noen tips? Anonymkode: 799f2...ca3 Hvordan foregikk den flørtingen? Anonymkode: 1e157...95b 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 Hei, lyst til å stikke bort på X og ta en kaffe? Anonymkode: 80292...e57
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan foregikk den flørtingen? Anonymkode: 1e157...95b Blikkflørting Blikk og smil. Anonymkode: 799f2...ca3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 Gi han nummeret ditt neste gang så finner du ut om han er interessert, og spesielt om han har dame/kone og barn. Enhver kan blikkflørte slik uten at de legger så mye mer i det, enn å vite at de oppnår makt over en vilt fremmed på et seksuelt vis. For det var et seksuelt sugent blikk, ikke sant? Anonymkode: 97355...e12
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi han nummeret ditt neste gang så finner du ut om han er interessert, og spesielt om han har dame/kone og barn. Enhver kan blikkflørte slik uten at de legger så mye mer i det, enn å vite at de oppnår makt over en vilt fremmed på et seksuelt vis. For det var et seksuelt sugent blikk, ikke sant? Anonymkode: 97355...e12 I såfall så ikke jeg det, var mer sjenert/prøvende ☺️ Men bra tips og innspill. Anonymkode: 799f2...ca3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi han nummeret ditt neste gang så finner du ut om han er interessert, og spesielt om han har dame/kone og barn. Enhver kan blikkflørte slik uten at de legger så mye mer i det, enn å vite at de oppnår makt over en vilt fremmed på et seksuelt vis. For det var et seksuelt sugent blikk, ikke sant? Anonymkode: 97355...e12 Dessverre for meg. Her om dagen brukte jeg flere timer på å blikkflørte, smile til og bli blunket til med en jeg crusher litt på. Men tror han responderte mest for moroskyld fordi jeg viste interesse. Han er visst vant med at jenter synes han er pen. Nå føler jeg at jeg dummet meg ut for å tro at han kanskje var interessert. (Skal sies at vi har sett hverandre før og, og da tok han og holdt hendene mine i noen minutter). Det nærmeste jeg kom å bli tatt på her om dagen var at han styrte meg inn en dør mens han tok meg lett nederst på ryggen. Utenom det virket han veeeldig lite interessert Anonymkode: a5f9a...ebb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #10 Skrevet 29. mars 2019 Si hei, hva heter du? Anonymkode: 61538...bdb
Egenskap Skrevet 29. mars 2019 #11 Skrevet 29. mars 2019 du må lære å si hei, og spørre hva han heter vel...
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #12 Skrevet 29. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Dessverre for meg. Her om dagen brukte jeg flere timer på å blikkflørte, smile til og bli blunket til med en jeg crusher litt på. Men tror han responderte mest for moroskyld fordi jeg viste interesse. Han er visst vant med at jenter synes han er pen. Nå føler jeg at jeg dummet meg ut for å tro at han kanskje var interessert. (Skal sies at vi har sett hverandre før og, og da tok han og holdt hendene mine i noen minutter). Det nærmeste jeg kom å bli tatt på her om dagen var at han styrte meg inn en dør mens han tok meg lett nederst på ryggen. Utenom det virket han veeeldig lite interessert Anonymkode: a5f9a...ebb Flere timer? Anonymkode: 1e157...95b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #13 Skrevet 29. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere timer? Anonymkode: 1e157...95b Ja. Jeg er ikke TS da. Men jeg flørta med en type over flere timer på fest Anonymkode: a5f9a...ebb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå