Gå til innhold

Barnas våte sko!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å få tørket cherrox når de er gjennomvåte. Hjelper ikke med varmekabler på gulvet akkurat. Fungerer skotørker? Hvor lang tid tar det for hvert par sko å tørke? To barn, så blir gjerne 4 støvler. Hva gjør dere for å få tørket skoene fra den ene dagen til neste? 

Om du har skotørker, hvilken har du? Fungerer den optimalt?

Anonymkode: d1d80...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en billig skotørker fra Biltema. Den har 4 ''rør'', så kan tørke 2 par sko samtidig. Jeg er usikker på akkurat hvor lenge det tar å tørke, men jeg pleier å sette timeren på 40 minutter kanskje? Det kommer jo helt an på hvor våte de er og hvillke type sko det er. 

Veldig fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter bare skoene under varmepumpa (tar ut sålen) og setter den til å blåse nedover. Da tørker de over natten.

Anonymkode: 8e03d...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skotørker er absolutt å anbefale! Min kjøpte jeg på nettet for sikkert 10 år siden, så merkeanbefalinger overlater jeg til andre. Her står de gjerne på varmekabler på badegulvet over natta, og så bruker jeg skotørkeren til å få tørket helt opp på morgenen. Da bruker jeg vel 10-20 min, kanskje? Våre voksensko har vel stått rundt en time, gjerne litt mer, hvis vi bruker kun skotørkeren. 

Anonymkode: 883e7...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker skotørker på alle våte sko. Jeg vet ikke merket, men jeg tror vi kjøpte den på Jula for en del år siden. Et par store joggesko kan ta to timer med to rør i hver om de er helt dyvåte, mens støvler, barnesko etc tar mindre tid. Det hjelper selvfølgelig å ta ut sålen, dersom det er mulig. 

Det er lurt å tørke skoene så fort som mulig, slik at de ikke blir sure. 

Anonymkode: 752ed...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Therm-Ic Dryer på xxl, de var på tilbud til så lite som 250 kr, tror jeg. Den billigste versjonen, den røde. Men det ser ut å være sesongvare fordi nå finner jeg ikke den på xxl.no Uansett, det er et tips. 

Anonymkode: 25d0d...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan legge avispapir eller tørkepapir oppi, og bytte det et par ganger i løpet av kvelden. La dem ligge på varmekablene. Det gjør jeg, og har ikke behov for skotørker. Har hatt det før, men likte ikke å bruke den, det blir så vond lukt i rommet, pluss at den bråkte. Husker ikke hvilket merke det var 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...