AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #1 Skrevet 29. mars 2019 Føler at folk, jeg VET ikke, men føler at folk henger seg opp i alt. hva slags smartphone du har, klærne du går i, veska di, jobben din, utdannelsen din, hvilken skole du gikk på, utseende, jobben til foreldre, diagnose, hvilken bil, inntekt, stilling, nettverk, ant følgere på some, kroppen, hvilke hoteller du velger. føler ikke egentlig så mye på dette med klær, har ikke klær til 20.000 , men noen jeans til 1000 lappen? Holder lenge... vesker føler jeg heller ikke r så farlig da selv de "fattigste" går rundt med LV (selvfølgelig for at folk skal tro dem er rike). Klær legger ikke folk like mye merke til, hvordan de sitter er viktigere. Jobb føler jeg på. Utdannelse er ikke godt nok. Inntekt er folk nysgjerrige på, tjener du under 500.000 ser folk deg som fattig. Stillingen bør stige med alderen...føler ikke det er særlig karismatisk å ha en sjef som kunne vært nesten datteren din. Velger du et hotell til under 1000 kr pr natt så tenker folk "velger du seriøst det billighotellet" "tar du nsb i stedetfor flytoget?" Hvorfor er folk slik? Anonymkode: 99f93...f67 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #2 Skrevet 29. mars 2019 Vet du hva som er deilig? Slette sosiale medier, kose seg på bruktmarkeder, skru av mobilen mens du går deg en tur. Nyte blomstene langs veien, plukke markjordbær med familien din. Og tenke at den trenger jeg ikke kaste, den kan jeg bare reparere selv, når det gjelder ting, alt fra biler til bukser. Gå i den jakka som kostet 800 kroner på outleten og tenke at de 2200 kronene du satte av når du sparte penger på jakka blir deilig å bruke på opplevelser eller omsette til enda mer penger. Så får fattigfolkene bare bruke penger på ting de ikke trenger. Anonymkode: 6c859...444 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Skrevet 29. mars 2019 Jeans til 1000ker? alle mine koster under 100kr... hva slags rare folk omgås du med? Jøsses. Ingen tenker slik om man velger hotell til under 1000kr natten. Anonymkode: d0b50...a77 1
Pillarguri Skrevet 29. mars 2019 #4 Skrevet 29. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeans til 1000ker? alle mine koster under 100kr... hva slags rare folk omgås du med? Jøsses. Ingen tenker slik om man velger hotell til under 1000kr natten. Anonymkode: d0b50...a77 Hvilke butikker handler du i når du bruker under kr 100 på et par jeans? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #5 Skrevet 29. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeans til 1000ker? alle mine koster under 100kr... hva slags rare folk omgås du med? Jøsses. Ingen tenker slik om man velger hotell til under 1000kr natten. Anonymkode: d0b50...a77 De må være dårlig kvalitet?! Anonymkode: 99f93...f67
Duff Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva som er deilig? Slette sosiale medier, kose seg på bruktmarkeder, skru av mobilen mens du går deg en tur. Nyte blomstene langs veien, plukke markjordbær med familien din. Og tenke at den trenger jeg ikke kaste, den kan jeg bare reparere selv, når det gjelder ting, alt fra biler til bukser. Gå i den jakka som kostet 800 kroner på outleten og tenke at de 2200 kronene du satte av når du sparte penger på jakka blir deilig å bruke på opplevelser eller omsette til enda mer penger. Så får fattigfolkene bare bruke penger på ting de ikke trenger. Anonymkode: 6c859...444 Det er dette som er livet 😊 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva som er deilig? Slette sosiale medier, kose seg på bruktmarkeder, skru av mobilen mens du går deg en tur. Nyte blomstene langs veien, plukke markjordbær med familien din. Og tenke at den trenger jeg ikke kaste, den kan jeg bare reparere selv, når det gjelder ting, alt fra biler til bukser. Gå i den jakka som kostet 800 kroner på outleten og tenke at de 2200 kronene du satte av når du sparte penger på jakka blir deilig å bruke på opplevelser eller omsette til enda mer penger. Så får fattigfolkene bare bruke penger på ting de ikke trenger. Anonymkode: 6c859...444 Dette er noen sv de verste rådene jeg ser her inne. Skal du slå av alt og miste kontakten med folk, for folk er spredt... jeg gjorde dette en gang for noen år siden, ingen ringte for å høre om jeg hadde det bra.. for det hadde jeg ikke. Det er bare å akseptere st sosiale medier har kommet for å bli og at det er der man fåt med seg ting. Mange som har det bra er på some likevel, så det ligger ikke der. jeg driter i om Kari og Ola var på flott ferietur til Spania. Anonymkode: 99f93...f67
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #8 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er noen sv de verste rådene jeg ser her inne. Skal du slå av alt og miste kontakten med folk, for folk er spredt... jeg gjorde dette en gang for noen år siden, ingen ringte for å høre om jeg hadde det bra.. for det hadde jeg ikke. Det er bare å akseptere st sosiale medier har kommet for å bli og at det er der man fåt med seg ting. Mange som har det bra er på some likevel, så det ligger ikke der. jeg driter i om Kari og Ola var på flott ferietur til Spania. Anonymkode: 99f93...f67 Ingen ringte meg heller da jeg slettet dem. Men de som fortsatte å ta kontakt, på tross at jeg logget av. Det er det jeg sitter igjen med. Og alle de andre flusha jeg ned med sosiale medier. Det fantastiske etter å ha kommet ut av tåka var at, herfra vet jeg at jeg kan stekke ut hånden og møte ekte mennesker. Derfra kunne jeg bare bygge livet med ekte byggeklosser. Anonymkode: 6c859...444 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen ringte meg heller da jeg slettet dem. Men de som fortsatte å ta kontakt, på tross at jeg logget av. Det er det jeg sitter igjen med. Og alle de andre flusha jeg ned med sosiale medier. Det fantastiske etter å ha kommet ut av tåka var at, herfra vet jeg at jeg kan stekke ut hånden og møte ekte mennesker. Derfra kunne jeg bare bygge livet med ekte byggeklosser. Anonymkode: 6c859...444 Ingen ringte, men noen fortsatte å ta kontakt? Hva med de som kom i livet mitt etter? Det er en del av det som gjelder oss (jeg vet ikke hva jeg skal kalle oss)...vi må liksom kutte ut for å se hvem som tar kontakt i ettertid...mens andre bare kan fortsette å ha kontakt. Det er folk i utlandet jeg ikke vil miste kontakt med Anonymkode: 99f93...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå