Gå til innhold

Hva er greia med hjemmedate

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en regel i dating og det er at jeg ikke gjør hjemmedate på første date... Og flere ganger har mennene avlyst da jeg ikke har vært keen på det, og så lirer de av seg; jeg liker tøffe, spontane jenter som ikke gjør som alle andre, og der er ikke du siden du ikke vil... Hva er greia med det egentlig? Og nei, jeg innfrir aldri ønsket deres. 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De vil ha sex og ingenting annet, så enkelt er det faktisk. 

Anonymkode: f7f4f...8a9

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

De prøver bare å manipulere deg til å ombestemme deg. Men er egentlig bare sure fordi planen deres om å bruke deg til sex ble busta og gikk i dass. 

Anonymkode: 09ac3...546

• Liker 28
Skrevet

Ja, det skjønner jeg at de vil ha sex... Men skjønner liksom ikke at det er der det skiller mellom å være tøff eller ikke tøff, å ville dra hjem til noen man ikke kjenner på første date...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, frubaluba skrev:

Ja, det skjønner jeg at de vil ha sex... Men skjønner liksom ikke at det er der det skiller mellom å være tøff eller ikke tøff, å ville dra hjem til noen man ikke kjenner på første date...

De prøver å manipulere deg til å ombestemme deg ved å kalle deg pingle. Fordi de vil pule.

Tøff meg her og tøff meg der - det er en ørliten forskjell på tøff og dumdristig. 

Anonymkode: b052e...304

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, frubaluba skrev:

Det er for å shame deg, skikkelig kjip hersketeknikk. Jeg lærte på den harde måten at hjemmedate på første date er en dårlig ide, så jeg syns du er kjempeflink som tør å si nei selv etter de oppfører seg som drittsekker ❤️

• Liker 25
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De prøver å manipulere deg til å ombestemme deg ved å kalle deg pingle. Fordi de vil pule.

Tøff meg her og tøff meg der - det er en ørliten forskjell på tøff og dumdristig. 

Jepp, og så kommer de med; jammen hva er et forhold/relasjon uten tillit og at du stoler på meg hvis jeg sier hvorfor jeg ikke vil... 

• Liker 6
Skrevet

Syntes hjemmedate er en positiv ting. Jeg tenker ikke på å knulle, skal faktisk litt mer til. Men jo, det har jo blitt det og, men å sitte å snakke to personer alene er jo bare positivt. Du merker fort hva han vil.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er for å shame deg, skikkelig kjip hersketeknikk. Jeg lærte på den harde måten at hjemmedate på første date er en dårlig ide, så jeg syns du er kjempeflink som tør å si nei selv etter de oppfører seg som drittsekker ❤️

Heh, ja... Jeg har også gjort hjemmedate på første date for mange år siden, og har da lært noe... 

Og egentlig greit at de viser sitt sanne jeg før jeg møter dem og slipper å bruke masse bortkastet tid på dem.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, frubaluba skrev:

Jepp, og så kommer de med; jammen hva er et forhold/relasjon uten tillit og at du stoler på meg hvis jeg sier hvorfor jeg ikke vil... 

La dem bare styre på. Det viser jo bare hvor forbannet shady de er når de synker så lavt at de prøver fremstille det at du sier nei til dritt-opplegget deres som om det er noe galt med DEG. 

Anonymkode: 09ac3...546

• Liker 15
Skrevet
Just now, Mr. Kilmister said:

Syntes hjemmedate er en positiv ting. Jeg tenker ikke på å knulle, skal faktisk litt mer til. Men jo, det har jo blitt det og, men å sitte å snakke to personer alene er jo bare positivt. Du merker fort hva han vil.

Men hva er det som haster, kan man ikke gjøre det på 2, 3 eller 4 date... Og hvis man merker at det er bare det de vil, så er det vel litt for seint da... 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Som ikke gjør som andre? Jeg har inntrykk av at veldig mange går hjemmedate tidlig og har sex tidlig. Så da er det egentlig du som ikke gjør som alle andre :P

De prøver å få deg til å føle deg dårlig med deg selv og skal fremstille deg som kjedelig eller hva nå enn de ønsker.

Dessuten er det bare tull det der med at de sier med tillit osv. Det er ikke noe man kan snakke om før man faktisk har blitt kjent. De fleste har ikke tillit til noen de ikke kjenner.

De har ikke respekt for deg og dine ønsker, men det er jo bra at de viser det såpass tidlig så slipper man å bruke mer tid på dem.

Gjør det som er best for deg. En bra fyr vil respektere det.

Anonymkode: 4b81b...666

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev:

Jeg dro på helgebesøk som første date nylig. Hadde chatta i ukesvis, og siden avstanden er ganske stor så var ikke en kaffedate aktuelt. Hadde ikke sex, men neste gang så ;) Ble godt kjent da, og sov jo sammen. Så kos ble det :) Nå er vi ganske så voksne da, og ingen av oss "puler rundt"... 

Anonymkode: 1f91a...c7f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Som ikke gjør som andre? Jeg har inntrykk av at veldig mange går hjemmedate tidlig og har sex tidlig. Så da er det egentlig du som ikke gjør som alle andre :P

De prøver å få deg til å føle deg dårlig med deg selv og skal fremstille deg som kjedelig eller hva nå enn de ønsker.

Dessuten er det bare tull det der med at de sier med tillit osv. Det er ikke noe man kan snakke om før man faktisk har blitt kjent. De fleste har ikke tillit til noen de ikke kjenner.

De har ikke respekt for deg og dine ønsker, men det er jo bra at de viser det såpass tidlig så slipper man å bruke mer tid på dem.

Gjør det som er best for deg. En bra fyr vil respektere det.

Ja, og hadde jeg vært yngre og mer usikker så hadde jeg sikkert av og til gitt inn... Men det er jo litt morsomt etter bare noen få meldinger så sa han at jeg kjenner igjen tøffe jenter, for han hadde been around the block liksom 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, frubaluba skrev:

Ja, og hadde jeg vært yngre og mer usikker så hadde jeg sikkert av og til gitt inn... Men det er jo litt morsomt etter bare noen få meldinger så sa han at jeg kjenner igjen tøffe jenter, for han hadde been around the block liksom 😂

"Tøffe jenter" er altså de som gjør som han vil det da? Det høres ikke ut som man er så tøff da. Man er mer tøff for å faktisk stå på sitt.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro på hjemmedate på andre date, men så jo helt klart an fyren først. Det ble jo sex og hele pakka, men jeg synes det var fint. Verre om man er usikker og bare drar på en andredate for å se an hvordan feelingen er. Hjemmedate som førstedate derimot...

Anonymkode: 035a2...577

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

"Tøffe jenter" er altså de som gjør som han vil det da? Det høres ikke ut som man er så tøff da. Man er mer tøff for å faktisk stå på sitt.

Ja, det holdt jeg på å skrive til han, men så gadd jeg ikke å bruke energi på det, jeg bare sa at det er helt greit at jeg ikke er tøff nok for han og ønsket han lykke til, hørte ikke noe mer fra han😂, og føler ikke at det var et så veldig stort tap nei...

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg dro på hjemmedate på andre date, men så jo helt klart an fyren først. Det ble jo sex og hele pakka, men jeg synes det var fint. Verre om man er usikker og bare drar på en andredate for å se an hvordan feelingen er. Hjemmedate som førstedate derimot...

Anonymkode: 035a2...577

Jeg kunne også dratt på hjemmedate på andre date hvis vi hadde hatt en kjempefin første date, så man må se an litt mannen og situasjonen, men aldri på første date, det er et ikke-tema.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, frubaluba skrev:

Da hadde jeg sikkert svart 'åja, du vil pule du, det vil ikke jeg' 🤪

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...