Gå til innhold

Konfrontere en drittsekk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veit ikke om han er i et åpent forhold eller hva, men dame har han visst. Funka fint å holde på med meg i ett års tid da. Skal jeg skrive at han er en større kødd enn den han har i buksa før jeg blokker? 

Anonymkode: f6dee...972

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei bare blokker.. Skriv til dama heller

Anonymkode: d7978...0f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forstår hva du mener. Jeg har så lyst å knuse hun som sender nakenbilder til mannen min. Jeg bare henne slutte, men hun gir seg faen. Jeg vil berge ekteskapet men hun fortsetter. Mannen vet ikke sikkert hva han vil (tror han blir). Blir det skilsmisse kommer jeg nok til å gjøre det, men enn så lenge avventer jeg. Hva er galt med folk? Menn og kvinner! Jeg har ville vist det om du også roter med han. Gi meg et hint om landsdel, dialekt, arbeid er du snill. Skal ikke knuse deg.

Anonymkode: 0ac1b...473

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva? Jeg synes absolutt du skal si til han hva du føler om oppførselen hans. Stå opp for deg selv. Ikke lat som om du ikke bryr deg, og undertrykk dine egne følelser. Altfor mange tør aldri å si ifra. Og du skal si ifra for din egen del, ikke fordi du tror at han vil forandre seg. For det gjør han sannsynligvis ikke. 

Og jeg vet at dette høres kynisk og kanskje litt manipulerende ut, men har han noen virkelige svakheter du kan pirke på? Gi det et par dager, og formuler en rett på sak, kald tekst til han. Si det som det er, men gjør det kort og konkret: "Hei. Jeg ønsker ingen kontakt lengre. Du oppfører deg som en narsissist, og jeg er glad for at jeg aldri skal ha noe mer deg deg å gjøre igjen. Peace". 

Anonymkode: 178b1...e19

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra til dama du. Send henne noen screenshots.

Anonymkode: 92716...80f

AnonymBruker
Skrevet

Jaja da var det gjort. Skrev ikke det som stod i hi da, men fikk fram at jeg visste han hadde dame:( han er visst i et tvangsforhold av noe slag, men takket være  kg har jeg lest om alle dem som er blitt servert akkurat samme frasen, så den går jeg ikke på. Trist at det finnes så egoistiske folk. Har prøvd å slette han over en lengre periode men ender alltid opp med å legg til igjen, min forrige rekord var på 3 uker og 4 dager. Mens denne gangen gjelder det for alltid når jeg trykker blokker

ts

Anonymkode: f6dee...972

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...