AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Hvorfor er det så mange jenter som bruker mac? Og hvorfor er det så mange av jentene som bruker mac som nesten har et kjærlighetsforhold til den og gjerne andre Apple-produkter også?Anonymkode: 58758...68e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 Jeg har Mac og brukt det siden 2005. Vi hadde stasjonær Mac på skolen (gikk medialinja på videregående). Ble kjent med operativsystemet, synes laptopene var skikkelig lekre og kjøpte meg min første MacBook i 2008. Jeg innrømmer glatt at en av grunnene til at jeg har MacBook er at jeg synes de er pene å se på. Den duger veldig bra til det jeg bruker den til og jeg liker den. Overpriset? Sikkert. Men for meg er det verdt det - siden jeg synes de er mye finere enn de fleste andre maskiner. Jeg liker å ha pene ting. Dessuten har jeg utrolig god erfaring med varighet og driftssikkerhet på disse. Bruker Mac hjemme og Windows-basert på jobb. Har forresten iPad og iPhone også, men de er det jobben som har kjøpt til meg. Har ikke noe kjærlighetsforhold til MacBook-en (har samboer som jeg forbeholder den slags til). Men liker den, det gjør jeg. Anonymkode: 1ae58...c03 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Operativsystemet er pent og motiverende, noe mange andre operativsystemer ikke er. Det gir en helt annen følelse av å bruke maskinen Anonymkode: 6345f...cfd
Gjest #Rasshøl Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 Etter at min daua, har jeg ikke kjøpt ny. Men jeg elsker apple produkter. Alt er enkelt, kjapt og oversiktlig. What’s not to love? Og så liker jeg utseende. Prisene derimot er drøye.
Ginny Skrevet 29. mars 2019 #6 Skrevet 29. mars 2019 Fordi det er så drit å programmere (eller gjøre noe som helst) på Windows, og jeg gidder ikke Linux 😛
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #7 Skrevet 29. mars 2019 Jeg har både Mac og Windows-PC. Jeg foretrekker Mac fordi den er mye mer brukervennlig. Jeg bruker Windows-PC'en kun til å spille. Jeg opplever ikke at mange jenter har en forkjærlighet til Apple-produkter, men det er enkelte av dem, inkludert en venninne av meg. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tror hun liker hvordan de ser ut og hvordan det er å bruke de. Hun er også ganske opptatt av deksler og den slags tilbehør. Anonymkode: ca3ad...53d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #9 Skrevet 29. mars 2019 Kanskje de mener at Steve Jobs var så forbanna kjekk, og så onanerer de på macen sin og tenker på Steve Jobs... Anonymkode: 5fdef...2d7 1
Cata Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 Jeg er for gammel til å kalles "jente", men jeg har Mac fordi jeg liker den og fordi den varer. Første gang jeg kjøpte var det av ren nysgjerrighet. Jeg lurte på "hva ER det med mac som alle skriver om" og jeg hadde bare brukt maskiner med MS-DOS og Windows før den tid. Jeg fortsatte å ha mac fordi den viste seg å være raskere å starte enn de Windowsmaskinene som eksisterte da, jeg fikk mindre "ekstra" programvare med på kjøpet og antivirusprogrammet syntes å være mindre tungrodd. Så lenge jeg er fornøyd og ikke har problemer med "maskineriet" gidder jeg ikke bytte. Gidder ikke mase med det som er inni maskinen. Jeg vil bare at den virker til det jeg skal bruke den til. Det gjør mac'en. (Kunne riktignok tenkt meg en gammel Windowsmaskin som jeg kunne legge inn Linux på bare for å ha prøvd det ) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå