Gå til innhold

Hva hadde du i skoledagboka di?

Effie

Anbefalte innlegg

Da jeg ryddet her om dagen kom jeg over to skoledagbøker som jeg hadde da jeg gikk i 6. - og 7. klasse. Utrolig mye rart som befant seg i dem.. "I love xxx" på så og si alle sider, utallige utklipp av popstjerner/fløtepuser fra TOPP-blader, klistremerker, mynter(!), kort, bilder av venner, konvolutter, en tørket blomst(!), kinobilletter, osv..

Hva hadde du i skoledagboka di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg hadde alt det, pluss litt til :ler:. Nøyaktig ALT som var verdt å minnes kom i den boka. Har de enda på mørkeloftet hjemme, og det er jo litt koselig å gå igjennom de tankene man hadde da man var i en alder fra 13-16. Etter det kom man jo på VGS, og da skulle man plutselig ha helt andre "skolebøker". Nå har jeg jo gått over til A-plan da, og har begrenset meg betydelig med den der innliminga :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :D

Hadde også diverse popstjerner innlimt.men vi hadde også en skikk med å skrive hilsner til hverandre i disse bøkene,og det er de som er morsomst å lese hvis man en sjelden gang graver i "arkivene " sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Alt fra kjærlighetssorg, til "Wow! Han kysset meg!". Sukk.. Husker de dagene. Da jeg synes det var stilig med regulering, det var kult med hoppestrikk og jenter som brukte sminke var de jeg så opp til. I dagboka mi var det et langt brev til vinduet mitt som hadde en tendens til å ikke la seg åpne, et brev til min venninna som spiste matpakka mi med makrell og litt bilder av diverse klassefester og popkornkasting. Og en hel side satt av til dagen da jeg bestemte meg for å klippe av meg aaaalt håret! *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...