Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bevisst vært singel i 5 år nå, etter at det ikke gikk så bra med eksen min. Det endte med en depresjon etter mye tull, men har vært frisk i noen år nå. Jeg har holdt veldig tilbake på dating og følelser, fordi jeg virkelig ville bli den beste versjonen av meg selv først. Nå føler jeg meg klar, men føler samtidig at jeg har blitt veldig kald. Blir ikke betatt eller forelsket, og ser egentlig en fremtid alene (selvom det ikke er det jeg egentlig ønsker). Jeg har også vært borti mange gifte menn som prøver seg, og jeg har nesten mistet litt troen på at det finnes trofaste snille menn der ute. Føler også at jeg er blitt litt kritisk, med litt kriterier. Men, jeg tror det kommer av at jeg ikke vil oppleve ett dårlig forhold igjen.

Jeg har prøvd tinder og mye annet, men synes ikke det er noe. Jeg har også akkurat flyttet til ny by, hvor jeg ikke kjenner så mange. 

Hvordan møtte dere partneren deres? Og er det noen som kjenner seg igjen på noe? 

Jeg er foressten en dame på 27 år, og mye mer positiv enn dette innlegget ble! 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...