AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Leste i en annen tråd at det finnes en del damer som bearbeider menn ifht utroskap. De sier nei men så klarer dere likevel få dem til sengs. Er dette menn dere har følelser for og kanskje er forelsket i eller er det bare en lek? Hvordan bearbeider dere?leste en gang her inne om ei som bearbeidet han i to år! Da ga han etter og de hadde et forhold. Noen som kan si litt rundt dette? Anonymkode: 77b00...43c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste i en annen tråd at det finnes en del damer som bearbeider menn ifht utroskap. De sier nei men så klarer dere likevel få dem til sengs. Er dette menn dere har følelser for og kanskje er forelsket i eller er det bare en lek? Hvordan bearbeider dere?leste en gang her inne om ei som bearbeidet han i to år! Da ga han etter og de hadde et forhold. Noen som kan si litt rundt dette? Anonymkode: 77b00...43c Som velstående mann kan jeg bekrefte at at damer er veldig pågående selv om jeg har samboer. De prøver å gjøre alt for å få meg intressert i de og til å være utro. De er veldig manipulativ og kynisk i måten de prøver å overtale meg til å være utro. Har gjennomskuet dette spillet for lenge siden, og har forstått det sånn at det går konkurranse i å kapre en mann som har livet på stell og tykk pengebok. Så ikke la dere lure av et søtt ytre. Mange av disse kvinnene er slu som fanden selv. Anonymkode: 1a747...55c 14
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som velstående mann kan jeg bekrefte at at damer er veldig pågående selv om jeg har samboer. De prøver å gjøre alt for å få meg intressert i de og til å være utro. De er veldig manipulativ og kynisk i måten de prøver å overtale meg til å være utro. Har gjennomskuet dette spillet for lenge siden, og har forstått det sånn at det går konkurranse i å kapre en mann som har livet på stell og tykk pengebok. Så ikke la dere lure av et søtt ytre. Mange av disse kvinnene er slu som fanden selv. Anonymkode: 1a747...55c Jeg som spør her er også mann. Ga du noengang etter? Jeg spør fordi jeg er emosjonelt utro med ei yngre dame (er selv snart 60). Vi deler alt men ingen av oss ønsker være fysiske. Hun prøver seg heller ikke. Respekterer hverandre. Men jeg har tenkt en del på dette, at mange prøver seg (snakker generelt og ikke om meg nå) og jeg lurer litt på hva de gjør, hvor lang tid det tar før mannen faller osv. Jeg vet at om hun jeg liker veldig godt, hadde begynt prøve seg mer seksuelt, så ville jeg sagt nei og atter nei men hele meg hadde likevel lengtet meg syk etter det. Det er knapt sex hjemme og jeg er svært forelsket i hun andre her. Hvor lenge ville jeg holdt ut tanken på at "jeg kan få henne"? Jeg syns det er et interessant tema. TS Anonymkode: 77b00...43c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som spør her er også mann. Ga du noengang etter? Jeg spør fordi jeg er emosjonelt utro med ei yngre dame (er selv snart 60). Vi deler alt men ingen av oss ønsker være fysiske. Hun prøver seg heller ikke. Respekterer hverandre. Men jeg har tenkt en del på dette, at mange prøver seg (snakker generelt og ikke om meg nå) og jeg lurer litt på hva de gjør, hvor lang tid det tar før mannen faller osv. Jeg vet at om hun jeg liker veldig godt, hadde begynt prøve seg mer seksuelt, så ville jeg sagt nei og atter nei men hele meg hadde likevel lengtet meg syk etter det. Det er knapt sex hjemme og jeg er svært forelsket i hun andre her. Hvor lenge ville jeg holdt ut tanken på at "jeg kan få henne"? Jeg syns det er et interessant tema. TS Anonymkode: 77b00...43c Du må heller spørre deg selv hva slags logikk det er å nekte seg selv sex med andre mens man er i et forhold? Anonymkode: fb85a...fa1 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som spør her er også mann. Ga du noengang etter? Jeg spør fordi jeg er emosjonelt utro med ei yngre dame (er selv snart 60). Vi deler alt men ingen av oss ønsker være fysiske. Hun prøver seg heller ikke. Respekterer hverandre. Men jeg har tenkt en del på dette, at mange prøver seg (snakker generelt og ikke om meg nå) og jeg lurer litt på hva de gjør, hvor lang tid det tar før mannen faller osv. Jeg vet at om hun jeg liker veldig godt, hadde begynt prøve seg mer seksuelt, så ville jeg sagt nei og atter nei men hele meg hadde likevel lengtet meg syk etter det. Det er knapt sex hjemme og jeg er svært forelsket i hun andre her. Hvor lenge ville jeg holdt ut tanken på at "jeg kan få henne"? Jeg syns det er et interessant tema. TS Anonymkode: 77b00...43c Har vært nær noen ganger ved alkohol i bildet. Noen av disse damene pynter seg jo opp og spiller på sex for å få viljen sin, men har heldigvis klart å motstå alle tilbudene. Er for glad i dama mi, men skal inrømme at disse jentene/damene setter meg i mange vanskelige situasjoner. Anonymkode: 1a747...55c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #7 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Leste i en annen tråd at det finnes en del damer som bearbeider menn ifht utroskap. De sier nei men så klarer dere likevel få dem til sengs. Er dette menn dere har følelser for og kanskje er forelsket i eller er det bare en lek? Hvordan bearbeider dere?leste en gang her inne om ei som bearbeidet han i to år! Da ga han etter og de hadde et forhold. Noen som kan si litt rundt dette? Anonymkode: 77b00...43c Nå driver ikke jeg med sånt, men min umiddelbare tanke er at en grunnleggende trofast mann (eller kvinne) som oppriktig elsker partneren sin og har det godt i forholdet, vil ikke kunne bearbeides til utroskap. Anonymkode: 6a33b...eeb 6
Mr. Kilmister Skrevet 28. mars 2019 #8 Skrevet 28. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som velstående mann kan jeg bekrefte at at damer er veldig pågående selv om jeg har samboer. De prøver å gjøre alt for å få meg intressert i de og til å være utro. De er veldig manipulativ og kynisk i måten de prøver å overtale meg til å være utro. Har gjennomskuet dette spillet for lenge siden, og har forstått det sånn at det går konkurranse i å kapre en mann som har livet på stell og tykk pengebok. Så ikke la dere lure av et søtt ytre. Mange av disse kvinnene er slu som fanden selv. Anonymkode: 1a747...55c Signerer denne. Ekstra moro er det å se hvor sure de blir nok de får avslag. Er også litt moro å være lurekuk😁 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #9 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå driver ikke jeg med sånt, men min umiddelbare tanke er at en grunnleggende trofast mann (eller kvinne) som oppriktig elsker partneren sin og har det godt i forholdet, vil ikke kunne bearbeides til utroskap. Anonymkode: 6a33b...eeb Det kan tenkes men er litt usikker. Jeg er gla i min kone men vi har en del utfordringer og jeg har mange savn. Det er derfor jeg har kontakt med hun andre. Og om hun begynner snakke sex med meg så vet jeg ikke hvor lenge moralen ville holdt. Både pga savn, fordi jeg er forelsket i henne og fordi hun er usannsynlig vakker. Jeg lurer derfor på alt dette. Har ingen intensjon om utroskap, er en som du beskriver - grunnleggende trofast og har vært det i 30 år. Vil ikke ødelegge det nå men jeg er veldig fristet noen ganger. Ts Anonymkode: 77b00...43c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #10 Skrevet 28. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må heller spørre deg selv hva slags logikk det er å nekte seg selv sex med andre mens man er i et forhold? Anonymkode: fb85a...fa1 Hva mener du...at man bør la være å nekte deg selv eller at man faktisk bør nekte det? Anonymkode: 77b00...43c
Gjest lidodo Skrevet 28. mars 2019 #11 Skrevet 28. mars 2019 6 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Signerer denne. Ekstra moro er det å se hvor sure de blir nok de får avslag. Er også litt moro å være lurekuk😁 Hehehe... 😆
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #12 Skrevet 28. mars 2019 6 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Signerer denne. Ekstra moro er det å se hvor sure de blir nok de får avslag. Er også litt moro å være lurekuk😁 Du og han med tykk lommebok, hvor gamle er dere? Kan det være at jeg som snart bikker 60 er mer fristet enn dere, siden jeg har holdt meg i 30 år til samme dame? Eller er det ingen logikk i det? Kanskje burde det være omvendt, siden jeg har levd slik så lenge så klarer jeg litt til? Anonymkode: 77b00...43c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #13 Skrevet 28. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan tenkes men er litt usikker. Jeg er gla i min kone men vi har en del utfordringer og jeg har mange savn. Det er derfor jeg har kontakt med hun andre. Og om hun begynner snakke sex med meg så vet jeg ikke hvor lenge moralen ville holdt. Både pga savn, fordi jeg er forelsket i henne og fordi hun er usannsynlig vakker. Jeg lurer derfor på alt dette. Har ingen intensjon om utroskap, er en som du beskriver - grunnleggende trofast og har vært det i 30 år. Vil ikke ødelegge det nå men jeg er veldig fristet noen ganger. Ts Anonymkode: 77b00...43c Men da har du det jo ikke godt i forholdet. Og da er det ditt ansvar å ta valget: Bli og være trofast, eller gå og ta mulighetene som byr seg. Anonymkode: 6a33b...eeb 2
Hr. Aktiv Skrevet 28. mars 2019 #14 Skrevet 28. mars 2019 12 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Signerer denne. Ekstra moro er det å se hvor sure de blir nok de får avslag. Er også litt moro å være lurekuk😁 Jepp har også fått ei flat hånd i trynet etter avslag. Blir liksom prikken over i`n det.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #15 Skrevet 28. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da har du det jo ikke godt i forholdet. Og da er det ditt ansvar å ta valget: Bli og være trofast, eller gå og ta mulighetene som byr seg. Anonymkode: 6a33b...eeb Ja... Men som de aller fleste på min alder så er det utenkelig å bryte ut i en alder av 60. Da holder man heller ut. Men jeg har såpass samvittighet at om jeg hadde gått over streken så måtte jeg sagt det til kona... Anonymkode: 77b00...43c 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #16 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja... Men som de aller fleste på min alder så er det utenkelig å bryte ut i en alder av 60. Da holder man heller ut. Men jeg har såpass samvittighet at om jeg hadde gått over streken så måtte jeg sagt det til kona... Anonymkode: 77b00...43c Hvorfor er det utenkelig? Unner du ikke deg selv og kona det beste? Anonymkode: 6a33b...eeb 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #17 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det utenkelig? Unner du ikke deg selv og kona det beste? Anonymkode: 6a33b...eeb Har ikke en eneste kompis på samme alder som ville tenkt at han kunne bryte ut etter et så langt forhold. Utenkelig pga økonomi,tryggheten (vi begynner bli gamle), alt vi har sammen av familie og det materielle. For å ikke snakke om skammen å skulle bli snakket om "han som fant seg ei yngre dame "... Hadde ikke klart alt snakket tror jeg. Nå er ikke dette et tema jeg bare tenker gjennom ting. Går i meg selv fordi jeg faktisk har et forhold på si. Selvom det er ikke -seksuelt så er det vel en viss fare for at det kan bli det selvom vi begge er tydelige på nei og atter nei... Anonymkode: 77b00...43c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #18 Skrevet 28. mars 2019 Jeg har aldri hatt så draget som etter jeg fikk på gifteringen. Nå kunne jeg aldri ha vært utro, men det er helt vilt hvor pågående noen er. Nå har jeg ett "status" yrke og i 30 årene også, og jeg har litt mistanke om at noe av motivasjonen ligger der. Så kjekk er jeg virkelig ikke, men lommeboka er fyldig. Anonymkode: 76289...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #19 Skrevet 28. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke en eneste kompis på samme alder som ville tenkt at han kunne bryte ut etter et så langt forhold. Utenkelig pga økonomi,tryggheten (vi begynner bli gamle), alt vi har sammen av familie og det materielle. For å ikke snakke om skammen å skulle bli snakket om "han som fant seg ei yngre dame "... Hadde ikke klart alt snakket tror jeg. Nå er ikke dette et tema jeg bare tenker gjennom ting. Går i meg selv fordi jeg faktisk har et forhold på si. Selvom det er ikke -seksuelt så er det vel en viss fare for at det kan bli det selvom vi begge er tydelige på nei og atter nei... Anonymkode: 77b00...43c Men om kona stikker fordi du er utro, vil ikke resultatet bli nøyaktig det samme som om du går før du er utro? Altså, så lenge du vet du greier å beholde buksene på og føler deg komfortabel med løsningen din, så vær så god. Men emosjonell utroskap er også en greie. Som hadde vært over streken for meg. Og kanskje også kona? Nå er jeg 'bare' i 30-årene, men da forholdet ble så lite trivelig at jeg begynte å søke bekreftelse utenfra og sågar forelsket meg i en annen, da pakket jeg snippesken og gikk. Med barn. Fra eid hus til leid leilighet. Uten økonomisk trygghet. Anonymkode: 6a33b...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #20 Skrevet 28. mars 2019 Jeg skal være helt helt ærlig. Selvom det koster og jeg får antakelig mye pepper. Du ts som nærmer seg seksti og er godt gift men har truffet en yngre dame... Vel..jeg kunne vært hun yngre damen. Som foreløpig ikke snakker om sex. Jeg har et slikt forhold til en mann på 55, som du beskriver. Selv er jeg 40. Vi er veldig forelsket men for begge er det HELT uaktuelt å ta dette videre i sex. Sannheten er at jeg gjerne vil det. Jeg elsker han og er på vei ut av mitt eget forhold. Men de ytterst få gangene jeg har prøvd å sjekke litt ut med han så sier han hardt og bombastisk at han kommer ALDRI til å være utro med meg. Han kommer ALDRI til å gå fra kona (ikke fordi han elsker henne så høyt men pga sin høye moral). Han oppleves nesten sint når jeg har ymtet litt frempå om hvordan han stiller seg til sex. Hard og ekstremt "korrekt". Jeg tenker at javel da blir det vel ikke noe. Vi får bare ha dette prate -forholdet vårt da. Vi overøser hverandre med følelser og komplimenter. Men jeg er nå helt ærlig på, her, at jeg ønsker bearbeide han litt. Vet bare ikke hvordan eller hva jeg kan si.... Og jeg forstår jo at han ikke vil,så bombastisk som han er!! Anonymkode: d64eb...c3a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå