AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Jeg liker best store og tykke damer, men sliter litt med hva jeg skal si... for det blir nesten alltid mistolket. F.eks. synes jeg det er utrolig fint om magen "tyter" ut eller om hun har veldig synlig dobbelthake, men dette er ikke "akseptert vakkert", så jeg sliter ofte med å dele komplimenter. Hva gjør jeg? Anonymkode: db90e...435
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Jeg brukte å føle meg skikkelig ille over kroppen min, var overvektig! Men så var jeg med en som sa «åh magen din er så sykt god å ta på, jeg elsker sånne formfulle jenter som deg». Det fikk meg helt ærlig til å føle meg mye bedre og spesiell, handler vel mye om måten man sier det på, istedenfor å si tykk kan du heller si formfull eller frodig! Ordet tykk har blitt et negativt ladet ord, er nok derfor man kan bli fornærmet! Noe jeg ville ha gjort er å ikke nevne noe om at du liker «tykke» kvinner, men heller gi andre «normale» komplimenter i starten! Anonymkode: e0c68...ded 10
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte å føle meg skikkelig ille over kroppen min, var overvektig! Men så var jeg med en som sa «åh magen din er så sykt god å ta på, jeg elsker sånne formfulle jenter som deg». Det fikk meg helt ærlig til å føle meg mye bedre og spesiell, handler vel mye om måten man sier det på, istedenfor å si tykk kan du heller si formfull eller frodig! Ordet tykk har blitt et negativt ladet ord, er nok derfor man kan bli fornærmet! Noe jeg ville ha gjort er å ikke nevne noe om at du liker «tykke» kvinner, men heller gi andre «normale» komplimenter i starten! Anonymkode: e0c68...ded Takk for svar. Nettopp dette med store og myke mager er noe jeg er veldig glad i. Men noen blir også fornærmet når mann sier formfull, for det er tross alt snakk om overvekt her. Så jeg sliter mye i forhold til å si det slik høyt. Jeg sier verken stor eller tykk, men jeg ønsker også være ærlig, derav AB-funksjon her. Anonymkode: db90e...435
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Husker en jente som tok meg på pappamagen og sa. "En mann uten mage er som et hjem uten møbler" det var godt å høre. Enig med brukeren over. Si frodig, og formfull. Anonymkode: 36be7...c24 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Nettopp dette med store og myke mager er noe jeg er veldig glad i. Men noen blir også fornærmet når mann sier formfull, for det er tross alt snakk om overvekt her. Så jeg sliter mye i forhold til å si det slik høyt. Jeg sier verken stor eller tykk, men jeg ønsker også være ærlig, derav AB-funksjon her. Anonymkode: db90e...435 De som er så overvektig som du forklarer er nok klare over at de er overvektige selv. Tror derfor at det føles godt å høre at man er fin selv om man ikke veier 60kg. Kanskje handler det også om at du er usikker og redd når du sier det, da kan man jo føle at du sier det uten å mene det. Tror du må bare satse 100% og være nærhet i det du sier det. Det var hvert fall derfor jeg tok det som et kompliment, fordi han lå tett til meg og kjente på magen. Er mange år siden, men det var det fineste komplimentet jeg hadde fått på den tiden. Anonymkode: e0c68...ded
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Det er ikke sunt å være tjukk. Bare sørg for at barna ikke blir fedme-offer... vanskelig med usunt kosthold Anonymkode: d3ba2...1f9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som er så overvektig som du forklarer er nok klare over at de er overvektige selv. Tror derfor at det føles godt å høre at man er fin selv om man ikke veier 60kg. Kanskje handler det også om at du er usikker og redd når du sier det, da kan man jo føle at du sier det uten å mene det. Tror du må bare satse 100% og være nærhet i det du sier det. Det var hvert fall derfor jeg tok det som et kompliment, fordi han lå tett til meg og kjente på magen. Er mange år siden, men det var det fineste komplimentet jeg hadde fått på den tiden. Anonymkode: e0c68...ded Ja, det er ofte snakk om kvinner godt over 100kg, og mer, og de vet det jo selv. Det er bare måten å si det på, og få frem at jeg synes det er så vakkert og tiltrekkende. Anonymkode: db90e...435
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke sunt å være tjukk. Bare sørg for at barna ikke blir fedme-offer... vanskelig med usunt kosthold Anonymkode: d3ba2...1f9 Enda en grunn til at jeg blir usikker. Det er ikke sunt å være så stor, men jeg har heller ingen planer om å bli far med det første heller. Anonymkode: db90e...435
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er ofte snakk om kvinner godt over 100kg, og mer, og de vet det jo selv. Det er bare måten å si det på, og få frem at jeg synes det er så vakkert og tiltrekkende. Anonymkode: db90e...435 Er flere kvinner der ute som er overvektige OG selvsikker, kanskje det er de du skal lete etter ❤️ Kjenner flere store kvinner som er stolte over kroppen sin Anonymkode: e0c68...ded 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er flere kvinner der ute som er overvektige OG selvsikker, kanskje det er de du skal lete etter ❤️ Kjenner flere store kvinner som er stolte over kroppen sin Anonymkode: e0c68...ded Ja men får følelsene at det er langt mellom de. Anonymkode: db90e...435
Hentacruel Skrevet 28. mars 2019 #11 Skrevet 28. mars 2019 Du var et fint matvrak. Er en bra kommentar som alltid tas vel i mot av frodige damer. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #12 Skrevet 28. mars 2019 Hvorfor kan du ikke si "du er så vakker", eller " jeg liker kroppen din", "du gjør meg glad" og så videre? Drit i å peile inn på små detaljer,spesielt dobbelthaka, med mindre hun spør. Kjæresten min sier bare DU EEEEER SÅ FIIIIN og så tar han rundt meg og løfter og kaster meg rundt og så ler vi og så går han ned på meg i en halvtime, liksom. Beste komplimentet jeg kan få😂 (er ikke tjukk btw) Anonymkode: 2ce61...a70 5
annebanane Skrevet 28. mars 2019 #13 Skrevet 28. mars 2019 (endret) Det er ikke så vanskelig å gi universelle kompliment som kunne passet folk i alle størrelser, men som likevel er tilpasset den delen du vil fremheve. Si det på en fin, men relativt nøytral måte. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 3
Mrs.Under Skrevet 28. mars 2019 #14 Skrevet 28. mars 2019 Hva liker tykke damer å høre? Tja, skal jeg snakke av erfaringer er dette de beste komplimentene: Åh, du er sååå deilig og mjuk, huden din er så deilig å ta på, jeg elsker de mjuke puppene dine, den mjuke magen din, jeg syns du er så vakker, jeg syns hele kroppen din er så flott. Du tenner meg så vanvittig. Du skjønner tegninga? Det du kan droppe fordi at dette vet hun selv og tolker det nok negativt er; å nevne bilringer, dobbelthake, bruke ord som fett som tyter osv, det går IKKE hjem. Og som nevnt lenger opp, ikke bruk ordet tykk. 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #15 Skrevet 28. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke si "du er så vakker", eller " jeg liker kroppen din", "du gjør meg glad" og så videre? Drit i å peile inn på små detaljer,spesielt dobbelthaka, med mindre hun spør. Kjæresten min sier bare DU EEEEER SÅ FIIIIN og så tar han rundt meg og løfter og kaster meg rundt og så ler vi og så går han ned på meg i en halvtime, liksom. Beste komplimentet jeg kan få😂 (er ikke tjukk btw) Anonymkode: 2ce61...a70 Tror dette er det beste, å bare si at hun er fin. Mange jenter tror på tall og tabeller for vite om de er overvektige og dermed lite attraktive, disse tabellene er ofte veldig misvisende. Så senest i går ei jente i midten av 20-årene som var ute og luften hunden sin. Hun var sporty kledd i ganske kort tynn regnjakke og tights, hun hadde veldig kraftige lår men de var utrolig sexy. Etter tabeller kan hun sikkert lese seg fram til at hun er sterkt overvektig. Det lille glimtet jeg fikk av de deilige velproporsjonerte lårene, og den godt synlige bollemusa, fulgte meg resten av kvelden. Anonymkode: 474c2...b59 1
Titania Skrevet 28. mars 2019 #16 Skrevet 28. mars 2019 Nå er ikke jeg så veldig vant til å få så mye komplimenter (ei heller av samboeren igjennom 13 år 🙈) på kroppen min som per dags dato er sykelig overvektig. Men jeg hadde blitt kjempeglad av noe så «enkelt» som at en person syns jeg er pen, eller sier at jeg ser bra ut en dag ☺️ Det er ikke nødvendigvis et behov for å nevne størrelse i starten, men når du er mer trygg på personen du liker, blir det også kanskje enklere å si ordentlig hva du liker ekstra godt med henne også ☺️ Og om bare en kollega sier at jeg ser bra ut en dag som kanskje er litt dårlig, så kan jeg fint glemme det at jeg de fleste dager syns jeg ser feit, fæl og stygg ut, og heller gjør at jeg går litt rettere i ryggen og faktisk oppriktig føler meg bra ☺️
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #17 Skrevet 29. mars 2019 Si: skal sei du svetter lite til å være så feit....... Anonymkode: ae147...743
Duftavsommerregn Skrevet 29. mars 2019 #18 Skrevet 29. mars 2019 På 28.3.2019 den 0.19, AnonymBruker skrev: eg liker best store og tykke damer, men sliter litt med hva jeg skal si... for det blir nesten alltid mistolket. F.eks. synes jeg det er utrolig fint om magen "tyter" ut eller om hun har veldig synlig dobbelthake, men dette er ikke "akseptert vakkert", så jeg sliter ofte med å dele komplimenter. Hva gjør jeg? Gi komplimenter på personligheten og utstrålingen hennes da! Det er vel så viktig. Det vil også bli godt mottatt om du mener det.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #19 Skrevet 29. mars 2019 "Du er så kvinnelig", eventuelt "du virkelig oser kvinne" fungerer veldig godt med overvektige damer. Legg trykk på kvinne, ikke bland inn potensielt negativt ladede ord som "former". Anonymkode: bd22c...261
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #20 Skrevet 29. mars 2019 Enig med flere her. Å snakke om dobbelthake og fett som tyter ut er nok ikke så hyggelig å høre. Du ville sikkert sagt det på en finere måte, men jeg sliter med å forstå hvordan man kan få dette til å høres ut som et hyggelig kompliment. Jeg ville holdt meg til mer generelle beskrivelser, som at du liker kroppen og synes at hun er deilig, fin osv. Det viktigste er at det virker som du mener det og det kan man vise uten ord også. Ved å ta på henne og vise at man tenner på kroppen hennes. Anonymkode: 9f211...194 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå