Gå til innhold

Ta opp kontakt med "eks"?


T2000

Anbefalte innlegg

SÅ saken er den at jeg holdt på med en gutt for 4 mnd siden (holdt på i ca 2 mnd), men jeg trakk meg unna fordi jeg trodde han bare var ute etter sex og ikke et forhold -> (var litt usikker ang. alt på den tiden, men han hadde fortsatt tinder etter de 2 månedene hvor han konstant fikk varslinger, ((jeg sletta selv tinder når vi hadde møttes)), og jeg måtte for all del ikke møte på familien så jeg løp ned kjellertrappen hans hver gang jeg kom på besøk). 

Iallfall. Alt det jeg skrev i parentes gjorde meg litt usikker på han, og jeg var i en periode hvor kommunikasjon var vanskelig for meg med så og si alle, og ja, jeg vet at communication is key. 

Når jeg brøt kontakten med han pga usikkerheten så fikk jeg vite av han at han egentlig hadde sett for seg et seriøst forhold mellom oss. Ble litt paff der og da for det forventa jeg jo ikke at all, og ble litt sånn "søren heller" men tenkte ikke mer over det. 

Kjenner nå at jeg egentlig savner han ganske mye, og har kjent på det de siste ukene. Vet bare ikke om det blir teit å ta opp kontakten igjen? Føler det var så mange misforståelser inni bildet pga jeg var i en dårlig periode i livet, og at vi egentlig kunne ha kommet over det hvis vi prøvde litt hardere..

Dette ble kanskje utrolig rotete, men utifra hva jeg har skrevet.. blir det rart om jeg tar opp kontakten med han igjen? Hvis jeg gjør det så aner jeg ikke hva jeg skal skrive heller.. så har noen noen tips ift det og hvis det skjer? 

Vi er begge 19 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Jeg blir i utgangspunktet litt skeptisk når du sier at han fortsatt hadde (og var aktiv på?) Tinder etter to måneders dating. Etter min erfaring bør to måneder være nok for en kar til å finne ut om han vil satse på et forhold med deg, eller ikke.

Også er jeg litt mer interessert i hans handlinger etter at du avbrøt datingen. Han sa han så for seg et seriøst forhold med deg, men kjempet han egentlig for at du skulle bli værende? (Dersom dette var noe han virkelig ønsket). 

Følte du deg trygg i denne relasjonen? Det virker nemlig ikke slik. 

Anonymkode: acd21...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt opp kontakten igjen med denne gutten. Du er 19 år og har så uendelig mange muligheter. Ikke kast bort mer tid på en fyr som ber deg løpe ned trappa

Anonymkode: 491f4...5e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...