AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Jeg er student og avhengig av bærbar til jobben min. Synes egentlig at maskinene på 13 tommer har for liten skjerm. Vurderer å kjøpe meg en 15 tommer, men lurer på om de blir for tunge å drasse med seg i sekken. Vekten på Macbook pro 15 tommer er 1,8 kilo så har du en like lett eller lettere laptop så er jeg interessert i din erfaring. Anonymkode: f3f79...951
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, abrasiveRefraction said: Thinpad X1 Carbon. Mye lettere, mye bedre. Har faktisk vurdert den. Har du erfaring med den? Blir den for tung å drasse med i en sekk? TS Anonymkode: f3f79...951
ajarRun Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har faktisk vurdert den. Har du erfaring med den? Blir den for tung å drasse med i en sekk? TS Anonymkode: f3f79...951 Jeg har ikke den. Jeg kjøpte med sånn 7 thinkpadder og har en liggende hver plass jeg trenger en (sånn type 420s og 430s men også en x220 og en vanlig 420). Så hvis jeg trenger pc i bilen er en der, jeg har en i senga og en i sofaen. Virket som en mye enklere løsning egentlig. Kjøpte dem brukt og billig. Jeg bruker dem jo bare til netflix, word og å trolle på nett.
prt90 Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 X1 Carbon er helt grei, litt svak (Windows krever mye kraftigere maskinvare enn OSX), plast istedenfor aluminium og en veldig mye dårligere Trackpad. Den er vel 14" så den er midt mellom 13" og 14" macbook.