Erin84 Skrevet 27. mars 2019 #21 Skrevet 27. mars 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme problem med vår hund, hun vil ikke ha Orijen engang. Spurte om råd på dyrebutikken og de sa at man kunne ha litt Sanasol i maten, det var ikke farlig og hunder like smaken godt. Har ikke prøvd det enda, denne uken har hun fått litt raspet gulrot og raspet eple sammen med foret, det likte hun...foreløpig. Anonymkode: f0169...771 Prøvd å koke litt søtpotet og mose med fôret? Det har mine vært helt gale etter!
Million Skrevet 28. mars 2019 #22 Skrevet 28. mars 2019 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, de har akkurat vært på helsesjekk så det var ikke noe i veien der. Anonymkode: 6954d...a8f Jeg ville gått en gang til og bedt de se spesielt på tennene. Prøv selv også, se etter tannstein, brune tenner, og kjenn på de om de lar seg rugge på og om noen er løse. Små hunderaser er ofte spesielt utsatt for dårlige tenner og dårlig tannhelse. Hunden min var 6 eller 7 år gammel og gikk til årlige helsesjekker, og først da oppdaget de (veterinær) at hunden manglet en jeksel... Da kan ikke ha tittet så veldig nøye i munnen på hunden da i løpet av årene, når de ikke oppdaget det før hunden var så gammel. Da det ble oppdaget, hadde jeg nettopp flyttet og begynt hos en ny veterinær. Denne nye oppdaget det altså på første kontroll, i motsetning til den gamle veterinæren (som faktisk var en ung dame). Endret 28. mars 2019 av Million 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå