AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Hei. jeg er en middelspen jente, men har ingen kjæreste. Jeg aner ikke om det har noe med utseende mitt å gjøre? Men jeg er flink, bare toppkarakter og skal snart begynne på jus. Jeg et glad i å trene og snakker lett med folk. Jeg liker å gjøre mye. Jeg er ambisiøs og opptatt av å ta vare på de menneskene rundt meg. Jeg vil alltid stille opp og være god. Men jeg lurer på er utseende alt? hva tenker dere? Anonymkode: 4dde0...ee9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Nei. Jeg er under middels pen, har hatt flere kjærester og er nå samboer. Anonymkode: f574f...ab1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Vel, se deg rundt. Er det sånn at alle du vet om som er i et forhold er kjempepene, mens alle som er single er mindre pene? Jeg tipper at det ikke er slik. Slik er det hvertfall ikke min bekjentskapskrets. Folk vil generelt ha en person som de "klikker med" personlighetsmessig, som de har det gøy med og føler seg trygge med. Personlighet er nøkkelen. Det er klart at de som er veldig pene eller har sterk utstråling kanskje får mer oppmerksomhet enn andre, men det er definitivt håp for oss helt vanlige og. Anonymkode: 512fd...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Selvfølgelig, selvfølgelig, selvfølgelig, selvfølgelig, selvfølgelig er ikke utseende alt! Tror du virkelig at det bare er de peneste menneskene som får seg gode forhold? Anonymkode: 9164e...63a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå