AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Hei. jeg er en middelspen jente, men har ingen kjæreste. Jeg aner ikke om det har noe med utseende mitt å gjøre? Men jeg er flink, bare toppkarakter og skal snart begynne på jus. Jeg et glad i å trene og snakker lett med folk. Jeg liker å gjøre mye. Jeg er ambisiøs og opptatt av å ta vare på de menneskene rundt meg. Jeg vil alltid stille opp og være god. Men jeg lurer på er utseende alt? hva tenker dere? Anonymkode: a6dff...b6b
SoWhat? Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Nei, det er ikke alt. Tenk på alle parene du ser, og de har jo alle slags utseende? 5
frubaluba Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Man skulle tro det i disse Tinder tider ja, men nei... Det er det indre som teller, selvtillit og tenke at man er bra nok. 4
SoWhat? Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Tror ikke at det er så lurt å være på Tinder ol heller. Folk stiller tydeligvis veldig mange krav. Folk blir jo på en måte fremstilt som varer? Og der tror jeg utseendet kommer inn. En ser jo bare mennesker uten å oppleve dem. Og så kan det være at du fremstår veldig sterk mtp det du skriver. Da kan du muligens virke litt "skremmende" på en del. Selv om det ikke er "riktig" 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Tenker det finnes vettuge gutter på jus studiet når du begynner der. Anonymkode: dca74...9e3 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. jeg er en middelspen jente, men har ingen kjæreste. Jeg aner ikke om det har noe med utseende mitt å gjøre? Men jeg er flink, bare toppkarakter og skal snart begynne på jus. Jeg et glad i å trene og snakker lett med folk. Jeg liker å gjøre mye. Jeg er ambisiøs og opptatt av å ta vare på de menneskene rundt meg. Jeg vil alltid stille opp og være god. Men jeg lurer på er utseende alt? hva tenker dere? Anonymkode: a6dff...b6b Nei. Men det spørs om du er pen nok for de gutta som du mener er kjekke nok for deg. De kan velge på øverste hylle og menn flest bryr seg katta om karakterer eller at du blir rik engang. Sannsynligvis vil tilgjengelig menn for deg være begrenset i det høye sosiale lag siden dine mannlige kolleger gjerne dater dama på rema1000 hvis hun er pen nok. Noe som vil være utenkelig for deg som kvinne. Du ser etter en kjekkas med samme sosiale status som deg selv? Still deg i kø, det gjør alle dine venninner og. Anonymkode: 1bbf8...d2b 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 Er i slutten av 20 år, utseende hjelper men sjarm og personlighet er avgjørende. Anonymkode: 34490...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men det spørs om du er pen nok for de gutta som du mener er kjekke nok for deg. De kan velge på øverste hylle og menn flest bryr seg katta om karakterer eller at du blir rik engang. Sannsynligvis vil tilgjengelig menn for deg være begrenset i det høye sosiale lag siden dine mannlige kolleger gjerne dater dama på rema1000 hvis hun er pen nok. Noe som vil være utenkelig for deg som kvinne. Du ser etter en kjekkas med samme sosiale status som deg selv? Still deg i kø, det gjør alle dine venninner og. Anonymkode: 1bbf8...d2b Sant men hvorfor tenker de slik? Skal de leve mest på han da Anonymkode: a6dff...b6b
Mønepanne Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligvis vil tilgjengelig menn for deg være begrenset i det høye sosiale lag siden dine mannlige kolleger gjerne dater dama på rema1000 hvis hun er pen nok. Noe som vil være utenkelig for deg som kvinne. Du ser etter en kjekkas med samme sosiale status som deg selv? Still deg i kø, det gjør alle dine venninner og. Hvorfor antar du at jenta kun er ute etter menn med "høy status" på bakgrunn av ay hun skal bli jurist? Jeg går selv på juss, og mitt inntrykk er at de fleste jenter ikke bryr seg om hvilken sosiale statusen personen de dater har.. 3
Gjest SeptemberRose Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 Utseende betyr ikke mye, men ofte skjønner man ikke det før man blir voksen.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #11 Skrevet 27. mars 2019 6 minutter siden, Mønepanne skrev: Hvorfor antar du at jenta kun er ute etter menn med "høy status" på bakgrunn av ay hun skal bli jurist? Jeg går selv på juss, og mitt inntrykk er at de fleste jenter ikke bryr seg om hvilken sosiale statusen personen de dater har.. Han skal også ha høy status Anonymkode: a6dff...b6b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #13 Skrevet 27. mars 2019 Nei, man trenger ikke å være veldig pen. Personlighet og slike ting teller også. Jeg har en venninne som ser helt normal ut, men hun er søt, sjarmerende og snakker med alle så derfor liker endel menn henne. Jeg har tidligere tenkt på meg selv som stygg, men det er nok heller det at jeg er mer alvorlig og sjenert. Så de som er mer utadvendt har en fordel der siden de klarer å vise personligheten sin lettere, men det er fordeler og ulemper med alt. Anonymkode: 05020...4aa 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #14 Skrevet 27. mars 2019 Why Physical Attraction Matters, and When It Might Not Anonymkode: a7834...12d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #15 Skrevet 27. mars 2019 Alle mennesker er pene på hver sin måte gitt at de har utstråling, karisma, sjarm, snill etc. Det er kvalitetene dine som definerer om du er pen. Og en av kvalitetene er selvsagt at du tar vare på deg selv (tynn og sporty). Ansiktet lyser dine kvaliteter. Hilsen mann Anonymkode: 29b95...4f1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #16 Skrevet 27. mars 2019 Nå var det mange pene jus-studenter her inne uten kjæreste Anonymkode: e4a36...07f 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #17 Skrevet 28. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker det finnes vettuge gutter på jus studiet når du begynner der. Anonymkode: dca74...9e3 Tvilsomt. Dessuten er vel gutta i sterkt underskudd på den linja i dag. Anonymkode: 3c1d0...e5e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #18 Skrevet 28. mars 2019 Er du den samme som startet tråden om hvorfor menn med høy status velger pene jenter, ts? Anonymkode: a2df9...321 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #19 Skrevet 28. mars 2019 Jeg må like utseende på personen. En trenger langt fra å være den vakreste mannen i verden.. Men et utseende jeg liker, må ha et fint smil og glimt i øyet. Mine venninner synest ikke at de mannfolkene jeg liker / har likt er så pene. 😁 Anonymkode: 1279e...bbd
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #20 Skrevet 28. mars 2019 En eks sa at jeg var mindre pen, lignet på en gutt noen ganger 😬 Det var rett før bruddet. Hvorfor valgte han meg da lurer jeg nå på... 😄 Kjæresten jeg har nå synes jeg er vakker, og sier det hele tiden, og det virker som om han mener det ♥️ Jeg synes han er superkjekk og sexy, noe mine venninner ikke er helt enig i, heldigvis. Og jeg hadde ikke falt for deres menn heller, og godt er det 😄 Vi har alle forskjellig smak. Noen vil synes du er pen, noen kanskje ikke. Men sånn er det bare, vi ser og liker forskjellige ting. Noen liker damer med smale rumper, noen vil ha store. Noen liker skallede menn, andre synes det er ekkelt. Men tror det er noen for enhver der ute, så ikke stress 🙂 Anonymkode: 16115...24a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå